18 dec rende hij heerlijk op de hei in het leesten toen hij ineens versuft om zich heen zat te kijken en hij daarna zich melde bij zijn baasje.
Op dat moment nog denkend, hij heeft een schuiver gemaakt of hij heeft z'n neus gestoten of zo en ze zijn naar huis gegaan.
Dag later toch naar de da want hij reageerde wel gevoelig op z'n neus..de da kon niks vinden en weer naar huis.
Langzaam leek het beter te gaan maar af en toe bleef hij niesen. Als je aan z'n lip kwam snorde die daar wat mee maar dat verweten we aan een kneuzing.
Na een druk weekend afgelopen weekend voor de honden verergerde het niesen toch weer en hij wilde ook steeds slechter eten. Uiteindelijk werd er dinsdag ochtend bij het niesen af en toe ook een druppel bloed zichtbaar.
Uiteindelijk gister doorverwezen naar de wagenrenk voor een Scopie van zn neus waar hij vandaag terecht kon, en na een tijd zoeken bleek dat ie 6cm diep in zn neus een tak Had zitten van ongeveer een cm of 8!!!!

En het slachtoffer met de verwijderde tak.

Ofwel mensen wees gewaarschuwd. Ik had nooit bedacht dat er zo'n tak in zou kunnen zitten. Wel een stukje tak of een splinter maar een tak van 8cm??!! Ik loop bijna 2 a 3 x in de week samen met mijn honden en hun op de heide en hij heeft echt zo goed als geen pijn getoond terwijl dat toch imo verrot pijnlijk moet zijn. Het enige dat ie aan gaf was dat ie moeite Had met eten. Hij at vaak met zn bek wat opzij en op het laatst wilde die liever niet eten.
Bleh. Blij dat ie verlost Is van zn tak.