Nu duurt dat nog een half jaar (al kan ik het er nu al benauwd van krijgen.. al t regelwerk!), maar vooral voor onze dieren wil ik zo snel mogelijk een zo goed mogelijk plan hebben liggen.
Voor Kalev betekent dit, naast het voor hem leuke feit dat hij nu eindelijk altijd vers mag eten
1) een nieuwe, goede, hondenschool zoeken. Google is hierin nog niet mijn grootste vriend. Op dit moment trainen we in Italië bij een school waar de nadruk op IPO ligt, al zijn we nu vooral nog bezig met het stukje gehoorzaamheid daarin. Belangrijkste is dat we op de toekomstige school gewoon lekker samen bezig kunnen zijN. Mogelijkheid tot verschillende dingen trainen zou fantastiach zijn. Een stuk moeten rijden is niet erg, dat doen we nu tenslotte ook.
2) Kalev zal nog steeds mee kunnen naar kantoor. Maar er zullen dagen zijn dat ik bij klanten langs moet en dat ook mijn vriend aan t werk zal zijn. Dat zullen er niet veel zijn en de overlap zal niet groot zijn, maar voor die dagen lijkt me het voor Kalev heel fijn dat er of een betrouwbare oppas is, of dat hij met een goede uitlaatservice mee kan.
Vraag aan jullie.. hebben jullie tips voor bovenstaande 2 zaken in regio Zutphen?