Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teruf naar NL - hondenschool & oppas/uitlaatservice regio Zu

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 1

Teruf naar NL - hondenschool & oppas/uitlaatservice regio Zu

Ongelezen bericht door heimwee »

Op dit moment wonen wij nog met veel plezier in Italië, afgelopen week is echter besloten dat mijn werkzaamheden zich per augustus zullen verplaatsen terug naar NL en dat wij dus per augustus weer in Nederland zullen gaan wonen, in regio Zutphen.
Nu duurt dat nog een half jaar (al kan ik het er nu al benauwd van krijgen.. al t regelwerk!), maar vooral voor onze dieren wil ik zo snel mogelijk een zo goed mogelijk plan hebben liggen.

Voor Kalev betekent dit, naast het voor hem leuke feit dat hij nu eindelijk altijd vers mag eten ;) dat we;
1) een nieuwe, goede, hondenschool zoeken. Google is hierin nog niet mijn grootste vriend. Op dit moment trainen we in Italië bij een school waar de nadruk op IPO ligt, al zijn we nu vooral nog bezig met het stukje gehoorzaamheid daarin. Belangrijkste is dat we op de toekomstige school gewoon lekker samen bezig kunnen zijN. Mogelijkheid tot verschillende dingen trainen zou fantastiach zijn. Een stuk moeten rijden is niet erg, dat doen we nu tenslotte ook.

2) Kalev zal nog steeds mee kunnen naar kantoor. Maar er zullen dagen zijn dat ik bij klanten langs moet en dat ook mijn vriend aan t werk zal zijn. Dat zullen er niet veel zijn en de overlap zal niet groot zijn, maar voor die dagen lijkt me het voor Kalev heel fijn dat er of een betrouwbare oppas is, of dat hij met een goede uitlaatservice mee kan.

Vraag aan jullie.. hebben jullie tips voor bovenstaande 2 zaken in regio Zutphen?
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Teruf naar NL - hondenschool & oppas/uitlaatservice regi

Ongelezen bericht door veertje »

Ik train zelf in Bemmel bij Hondenschool Lingewaard en ben daar erg tevreden over. Maar misschien is dat te ver? Ze bieden diverse cursussen en workshops, voor elk wat wils denk ik.

Succes met al het geregel!
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik weet niet of het te ver uit de richting ligt maar ik zou Kiki blind toevertrouwen aan de eigenaresse, Mary.
http://www.goeduitgelaten.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Qua trainen zit er bij Zwolle/Heerde een IPO club waar volgens mij ook andere dan de standaard rassen trainen, dus daar zou je kunnen kijken als dat niet te ver is
heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Ongelezen bericht door heimwee »

Bedankt!

Bemmel is op de grens, hangt dan heel erg van het verkeer rondom Arnhem af hoelang je er daadwerkelijk over doet. Zwolle is wat dat betreft beter te voorspellen. Als het even kan doorgaan met IPO zou wel heel erg leuk zijn.. Maar als er dichter in de buurt/zelfde regio ook speuren ed te vinden is ben ik daar ook wel voor te porren. 't blijft namelijk afwachten of Kalev uiteindelijk wel echt wil bijten ;)

Epe, is een halfuurtje.. vraag is of ze dat zelf ziet zitten, maar zeker de moeite om eens contact mee op te nemen want t ziet er veel belovend uit!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”