Nou heb ik vanavond toch iets ontdekt echt te gek voor woorden!
Loop ik samen met het vrouwtje buiten , in het donker dus de lantarenpalen geven licht. En wat je dan hebt....Een schaduw! Ja echt! En dat is even kicken zeg. Dat ding volgt me, en haalt me in en loopt dan voor me. En als ik even mijn behoefte doe, en dus op mijn gemakkie door mijn achterpoten gezakt ben, staat dat ding ook stil. Staat dus gewoon te kijken wat ik doe!! Dus kwam ik in actie, dat zal me zomaar niet gebeuren. Ik pakte al mijn moed bij elkaar en zette de aanval in! Ik moest en zou dit ding toch verslaan! Ik draaide drie keer.....hmmmm...dat ding draaide mee, en nog wel op dezelfde snelheid. Ik schudde eens met mijn kop en draaide sneller. Weer pech, ook dat deed dat ding. Het moest en zou toch lukken!! Er zit ook een staartje aan dat ding, dan dat maar proberen. Na heel veel rondjes, gekke bewegingen had ik dat ding nog niet! Ik ben bang dat ik mijn verdere leven toch met mijn schaduw moet doen.....
Maar, ik heb hoop, eens zal het toch lukken dat ik hem te pakken heb! Wacht maar tot ik groot en sterk ben!!
Groetjes,
Joep!
(Het staart soppen proberen we voor zover dat lukt zeker te voorkomen