Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bijten in de helpende hand...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Bijten in de helpende hand...

Ongelezen bericht door kooi »

Stank voor dank kreeg ik... :lol1:

Net in de winkelwijk komt ons een hondje voorbijlopen.
Niet zo snel, want gehinderd door een flexlijn. Dus ik zet mijn voet op het handvat en steek mijn hoofd binnen in de viswinkel.
Is de eigenaar hier?
De winkelier was de enige die reageerde met: Ik weet wel wie d eigenaar is. We zijn nog even blijven staan, maar er kwam niemand aangesneld. Dus dacht ik, ik maak zijn flex even los en zet hem aan het paaltje vast. Begint dat kleine kreng toch te grommen en uit te vallen naar me! :jank:
dus de flexlijn maar uitgetrokken en hem om de paal heen geknoopt. Eigenaar zal vast niet ver uit de buurt geweest zijn. Je verbaast je toch over de onverschilligheid in zo'n overdekt winkelcentrum. Tjokvol mensen en niemand die zo'n hondje tegenhoudt..Hij was al een aardig eindje richting de weg. :80:
iones
Zeer actief

Re: Bijten in de helpende hand...

Ongelezen bericht door iones »

Dat hondje zal denk ik een beetje bang zijn geweest. Alleen achtergelaten, baasje weg, en dan gaan ze vaak angstbijten. Baasje was slordig.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”