Ze komt uit de tunnel rennen, los, ze maakt een bochtje om naar mij toe te draaien en op dat moment vliegt de reu op haar af (met baasje op de grond, die hield hem niet) en hij grijpt hij bij haar staart en kont. Sleurt haar gelijk een meter van me vandaan.
Ik heb vloog er op af evenals de instructrice die vanaf de zijkant kwam en waar de reu gelukkig van schrok en haar losliet, op dat moment kon ik haar pakken en had ik haar al in m'n armen voordat weer bij haar kon komen. Instructrice had de hond toen al vast evenals een man die kwam aangerend.
We zijn bij de DA geweest en er is niks gebroken en het lijkt erop dat haar staartje gekneusd in ze heeft wat gaatjes. Ik ben héél blij met haar dikke plofvacht.
Ondertussen heeft ze gekwispeld toen ze thuis kwam dus ik hoop dat het mee valt me de kneusing. De gaatjes genezen wel.
Ze heeft bachdruppels gekregen van de instructrice, die is mee naar de DA geweest en daarna bij haar thuis nog de druppels gegeven.
Ik tril nu nog steeds. Nila ligt naast me te slapen. Godverdorie wat een klote hond. Ik vertrouwde hem al voor geen meter en hij mocht van mij ook nooit kennis maken met Nila als de eigenaresse dat wilde. En nu dit. Ik baal ontzettend, wat een rotervaring voor mijn meisje erbij, dit had niet hoeven gebeuren.
Ik denk er nu ook over na om niet meer te trainen als die hond in de groep blijft. Dit wil ik toch niet nog een keer meemaken.