Alvast bedankt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huidige positie/Lijst positie?
Moderator: moderatorteam
-
Alex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Huidige positie/Lijst positie?
Ik sta op een wachtlijst voor een pup en ik kan op zooeasyonline.nl mijn positie bekijken. Maar nu sta ik bij 'huidige positie' op nummer 10 en bij 'lijst positie' op nummer 18. Ik kan nergens vinden wat het verschil is. Kan iemand dat mij uitleggen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Huidige positie/Lijst positie?
Hoezo moet je dat online op een lijst bekijken? Vraag het gewoon de fokker!Alex schreef:Ik sta op een wachtlijst voor een pup en ik kan op zooeasyonline.nl mijn positie bekijken. Maar nu sta ik bij 'huidige positie' op nummer 10 en bij 'lijst positie' op nummer 18. Ik kan nergens vinden wat het verschil is. Kan iemand dat mij uitleggen?
Alvast bedankt
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Sita
- Zeer actief
Bij de stabij of wetter kan je op de lijst laten zetten van de pupbemiddeling via de vereniging. Het verschil in posities komt doordat je ook kunt aangeven dat je perse een pup wilt van een bepaalde fokker of bijvoorbeeld niet in een bepaalde periode. Hierdoor gaan jullie dus 8 plaatsen omhoog in de lijst. Je zult nu wel snel aan de beurt zijn voor een leuke pup.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Alex
- Zeer actief
Ah, duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Ik wacht nog een tijdje met de aanschaf van een pup, maar ik kreeg van de rasvereniging het advies om me vast op de wachtlijst te laten plaatsen.Sita schreef:Bij de stabij of wetter kan je op de lijst laten zetten van de pupbemiddeling via de vereniging. Het verschil in posities komt doordat je ook kunt aangeven dat je perse een pup wilt van een bepaalde fokker of bijvoorbeeld niet in een bepaalde periode. Hierdoor gaan jullie dus 8 plaatsen omhoog in de lijst. Je zult nu wel snel aan de beurt zijn voor een leuke pup.
-
Sita
- Zeer actief
Je kan ook bij een fokker op de wachtlijst gaan staan als je voorkeur hebt voor een bepaalde fokker of honden. Zij mogen de helft van hun puppen zelf plaatsen. Weet niet of je voorkeur hebt voor reu of teef, maar hoor vaak dat er voor reuen op dit moment bijna geen wachtlijst meer is. Maar je op de wachtlijst laten zetten is altijd handig en op het moment dat het voor jullie uitkomt, komt er vast wel een leuke pup voorbij!Alex schreef:Ah, duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Ik wacht nog een tijdje met de aanschaf van een pup, maar ik kreeg van de rasvereniging het advies om me vast op de wachtlijst te laten plaatsen.Sita schreef:Bij de stabij of wetter kan je op de lijst laten zetten van de pupbemiddeling via de vereniging. Het verschil in posities komt doordat je ook kunt aangeven dat je perse een pup wilt van een bepaalde fokker of bijvoorbeeld niet in een bepaalde periode. Hierdoor gaan jullie dus 8 plaatsen omhoog in de lijst. Je zult nu wel snel aan de beurt zijn voor een leuke pup.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Alex
- Zeer actief
Ik sta op de lijst voor een wetterreu, alle kleuren. Maar ik heb me totaal nog niet verdiept in een fokker of hond, omdat ik nu mijn handen nog vol heb aan mijn stabijpuber
Er woont hier in elk geval iemand in de buurt met een wetterreu (ik ken zelf alleen een handvol teven), waar ik via de rasvereniging contact mee kan leggen, dat ga ik eerst doen.
Er woont hier in elk geval iemand in de buurt met een wetterreu (ik ken zelf alleen een handvol teven), waar ik via de rasvereniging contact mee kan leggen, dat ga ik eerst doen.