Inmiddels bijna een week verder en sinds maandag is Spikey (zoals hij uiteindelijk is gaan heten) bij mijn zusje komen wonen.
Eerste dag had ik al bijna ruzie met d'r omdat ze hem gewoon beneden liet slapen en dat vond ik gewoon niet kunnen..... maar Spikey slaapt wonderwel gewoon vanaf dag 1 gewoon door in zijn bench.

Ik heb altijd rotpups gehad denk ik
Dinsdag ben ik gaan kennismaken met hem. Wat een wurm! Ding past gewoon op mijn hand.
Zusje had maandag nog wat inkopen gedaan en een mooie (kleinere) bench gekocht en deze ingericht met een zacht mandje en heel veel knuffels. De sultana knuffel is favoriet.

Deze bench gebruikt ze voorlopig en dan straks kan hij eventueel over in de grote bench die ze bij mij heeft meegenomen (eentje van 90 cm, daar heeft is straks ruimte genoeg in mocht een bench nodig blijven). Deze kleinere kan dan in de toekomst in de auto geplaatst worden om hem veilig te vervoeren. Ze heeft van mij ook nog een mini-bijtrolletje gehad

en een lijntje die je in de autogordel kunt klikken, had ik nog liggen uit de tijd dat Nika nog op de voorstoel vervoerd werd.
Zusje is braaf op mijn advies versvoeding gaan halen, ze voert hem nu smuldier.

En ze is zich gaan inlezen.... heeft een boekje over Jack Russels gekregen en leest veel op het internet.
Van de week apporteerde hij zijn piepbeestje al, zo grappig!
Vandaag was mijn nichtje jarig en was een vriendin van mijn zusje er ook met het nestzusje van Spikey. Dat zusje is wat groter en wat feller. Spikey heeft zich eerst laten molesteren door zijn zus en toen hij moe was liep hij zelf de bench in om te gaan slapen. Deurtje stond gewoon open maar ondanks dat het best druk was ivm de verjaardag bleef hij keurig liggen, hij liet zich niet gek maken. Dat moet haast wel een leuk hondje worden.
Zuslief is gelukkig heel consequent en haar man gaat cursus met hem doen (die heeft nooit een hond gehad dus alles is nieuw voor hem) en is inmiddels ook aan het inlezen geslagen, dus dat komt wel goed.
Hij is nu nog zo klein dat ik het zelfs spannend vind om hem met Biène kennis te laten maken dus daar wachten we nog maar even mee tot ie iets meer gegroeid is (hij is nu bijna 8 weken).
Numa vindt mijn trui steeds heel interessant ruiken als ik daar geweest ben, hij snuift de geur diep op en kwispelt erbij. Maar laten kennismaken doen we maar niet met hem.