Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat was het zeker, prachtig weer, een mooie groep honden die prima met elkaar overweg konden en naar behoefte een speelmaatje uitzochten of gewoon lekker zelf hun eigen ding deden, en gezellige mensen. Daarbij een mooie route met niet al te veel geknal onderweg (alhoewel er volgens mensen die vorig jaar ook mee waren meer geknald werd dan voorgaande jaren) en succes gegarandeerd.
Wat een mooie foto's! En ik vond Mojo ook een heel leuke, vrolijke hond die problemen mooi weet te omzeilen. Geen idee of dit rastypisch is, maar anders komen ze zeker op de wishlist! Ik vind hem echt super leuk!
Mooie foto's van de wandeling!
Op die van mij moeten jullie even wachten, want mijn pc werd weer te heet en ging uit.
Morgenvroeg de rest omzetten en dan nog selecteren.
Elly* schreef:Mooie foto's van de wandeling!
Op die van mij moeten jullie even wachten, want mijn pc werd weer te heet en ging uit.
Morgenvroeg de rest omzetten en dan nog selecteren.
Dan hebben we nog iets om naar uit te kijken en om morgen nog lekker na te genieten.
Wat heb je er veel gemaakt, heel mooi allemaal! en het vat de wandeling mooi samen
Leuk dat mijn mannetje er ook een paar keer opstaat, hij vondt het wel leuk dat hij even lekker met Mojo kon spelen, die waren wel aan elkaar gewaagd
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:Wat heb je er veel gemaakt, heel mooi allemaal! en het vat de wandeling mooi samen
Leuk dat mijn mannetje er ook een paar keer opstaat, hij vondt het wel leuk dat hij even lekker met Mojo kon spelen, die waren wel aan elkaar gewaagd
Ik heb helaas niet alle honden scherp op de foto gekregen, maar dat is ook wel lastig in een dergelijk grote groep. Dus ik hoop dat de mensen wiens honden ik wel gekiekt heb blij zijn met de foto's.
Jones is echt , ik vond het ook leuk dat die 2 elkaar aan het eind van de wandeling ineens zo gevonden hadden en lekker even samen gingen spelen. Ze waren leuk samen!
samantha! schreef:Wat heb je er veel gemaakt, heel mooi allemaal! en het vat de wandeling mooi samen
Ik heb helaas niet alle honden scherp op de foto gekregen, maar dat is ook wel lastig in een dergelijk grote groep. Dus ik hoop dat de mensen wiens honden ik wel gekiekt heb blij zijn met de foto's.
Jones is echt , ik vond het ook leuk dat die 2 elkaar aan het eind van de wandeling ineens zo gevonden hadden en lekker even samen gingen spelen. Ze waren leuk samen!
Dat zijn ze vast, ik in ieder geval vast wel
Ik vond het ook erg leuk dat die 2 elkaar op een gegeven moment "gevonden" hadden, Mojo is ook een leukerd lekker ongecompliceerd ook!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:
Ik vond het ook erg leuk dat die 2 elkaar op een gegeven moment "gevonden" hadden, Mojo is ook een leukerd lekker ongecompliceerd ook!
Ja, dat is hij zeker, het zou super zijn als hij zo blijft zoals hij nu is, dan heb je amper omkijken naar hem. Heerlijk onbevangen en heerlijk ontspannen voor mij.
samantha! schreef:
Ja, dat is hij zeker, het zou super zijn als hij zo blijft zoals hij nu is, dan heb je amper omkijken naar hem. Heerlijk onbevangen en heerlijk ontspannen voor mij.
Het lijkt mij dat hij wel ongeveer zo blijft, helemaal omslaan zou het vast niet.
Heerlijk toch
samantha! schreef:
Het lijkt mij dat hij wel ongeveer zo blijft, helemaal omslaan zou het vast niet.
Heerlijk toch
Dat lijkt me niet maar ik hoor best veel verhalen van mensen die een hond hebben gehad die tot een jaar of anderhalf voorbeeldig was en daarna toch wel wat mindere trekjes ontwikkelden.
Maar dit is alvast heel erg meegenomen en een goed tegenwicht voor mijn twee meiden, waar ik net zo goed stapeldol op ben hoor, begrijp me niet verkeerd.
Evertje schreef:En ik vond Mojo ook een heel leuke, vrolijke hond die problemen mooi weet te omzeilen. Geen idee of dit rastypisch is, maar anders komen ze zeker op de wishlist! Ik vind hem echt super leuk!
Ik weet niet hoe rastypisch je een kruising kunt noemen maar volgens mij zijn de anderen uit het nest niet (veel) anders qua karakter dan hij is.
Dank je (ook de anderen) voor het compliment over de plaatjes.
Het weer was heerlijk, onderweg had ik het zelfs warm op een gegeven moment. En niet omdat ik mijn hond zo in de gaten moest houden.