Mijn apekoppie luisterd nu buiten erg goed en komt braaf met ons mee als hij los loopt..
Totdat we vandaag een Golden retriever teefje tegen kwamen waar meneer lekker hard over de velden kon rennen. Helaas voor hem sloegen wij een andere weg in en moest hij afscheid nemen, so far so good.. maar ineens kwam dat teefje met een grote labrador reu in kielzog naar ons gerend en tja.. toen moest Loki wel mee vond hij. Dag Loki... lol
Dus daar gingen ze alle drie richting de andere kant van het veld (waar de andere eigenaren stonden ).. wij Loki roepen maar nee hoor die had geen zin te komen.
Mocht ik dus terug lopen om Loki te gaan halen, die vond het wel gezellig daar. Stond daar met een blije bek te wachten op mij.. boefje.
Gelukkig ging hij daarna wel met mij mee.. nou ja zijn schuld was het eigenlijk niet, hij werd opgehaald door de andere hondjes haha
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En toen was hij weg..
Moderator: moderatorteam
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Re: En toen was hij weg..
Oeps, vrouwen he.