Een mooie lieve reu, genaamd Maatje en je woonde in Eindhoven waar je baasje niet meer voor je kon zorgen wat je nodig had.
Je leefde alleen in een keuken met de achterdeur open.
Wat was jij enthousiast toen we naar je gingen kijken! Je sprong van de ene naar de andere bank.
Blakend van gezondheid zag je er (bijna) tot op het laatste moment uit. Een glanzende prachtvacht.
We kregen je voerbak, uit gekloven mergpijpje en je plastic mand mee. Kleed wat erin lag had je al gemold gekkie.
De kennismaking met Queen, een op leeftijd geworden D.doggen-teef verliep vlekkeloos. Pak van ons hart want ze was meestal niet vriendelijk naar andere honden.
In huis zocht je haar ook niet op, echter genoot je wel van haar aandacht.
Buiten was je heerlijk aan het ravotten. Er zat geen kwaad in je.
Je hebt nog geen half jaar van Queen kunnen genieten. Zij was op. Klaar om over de regenbrug te gaan.
Een paar maanden later kreeg je weer een teef voor je poten geworpen; Ella. Zij trok zichzelf enorm aan je op. Mede daarom mocht ze ook bij jou komen wonen.
Vrij snel nam die kleine het heft in eigen handen en had jij het nakijken. Zonder gemopper gelukkig. Samen hadden jullie de grootste lol buiten. Hup, gaaaan met die banaaaaaaaaaaaaaaan
Nachts sliep je tegen Rob aan. Totdat je het zat was om vervolgens beneden op 1 van de 2 banken te gaan liggen.
Helaas was je een echte vuilnisbak. Je at gedragen sokken en ondergoed. 2 Operaties heb je goed doorstaan. 2 x een vuile onderbroek van 1 van de kinderen.
Helaas is de 3e keer dat je weer iets onmogelijks op at, je fataal geworden. En dan nog iets wat je in het donker in de tuin hebt gevonden, maffie.
Lieve schat, jij blijft altijd in gedachten in onze harten. Je bent nu pijnvrij wat ik je na ruim een week ellende van harte gun.
Tegen o.a jou kon ik alles zeggen zonder na te denken :" Wat en hoe dan?"
Mensen die hier regelmatig schrijven hadden je wellicht veel mooier kunnen omschrijven. Daar ben ik wel eens jaloers op.
Je taait nu af van het forum met hieronder wellicht teveel foto's. Het zij zo. Wees daarboven net zo lief voor alle hondjes zoals hier hè? Dag Lieverd!

Met heel veel dank aan Hilly