Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare strepen op het kussen..
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Rare strepen op het kussen..
dat dacht ik dus, ik erheen met een emmertje en een sopdoekje.
Maar toen ik het wilde schoonmaken, bleken de strepen toch echt 2 grote scheuren te zijn. Heeft het ventje zijn paar maanden oude Outwear kussen al kapot. Voor nu even omgedraaid. Maar dat kan natuurlijk niet voor de feestdagen, dus een nieuw kussen is onderweg.
Maar toen ik het wilde schoonmaken, bleken de strepen toch echt 2 grote scheuren te zijn. Heeft het ventje zijn paar maanden oude Outwear kussen al kapot. Voor nu even omgedraaid. Maar dat kan natuurlijk niet voor de feestdagen, dus een nieuw kussen is onderweg.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: Rare strepen op het kussen..
Feestdagen of niet, zolang je de scheuren niet ziet zijn ze er niet 

- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Hele rare strepen en streken van Ari.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Na een paar maanden
Ik koop standaard elke maand 2 nieuwe kussens. De laatste waren na 2 dagen al kapot.
Ik koop standaard elke maand 2 nieuwe kussens. De laatste waren na 2 dagen al kapot.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ach. Ayleen had een nieuw en duur kussen binnen een nacht kapot. 
-
Sterre
nathalie schreef:Na een paar maanden![]()
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, ik heb een graver. En de honden kosten door trainingen en shows toch al een godsvermogen, dus dat kan er ook wel bij. Ik wil zelf dat ze lekker kunnen liggen, anders zou ik ze wel op vetbedden leggen.Sterre schreef:nathalie schreef:Na een paar maanden![]()
Ik koop standaard elke maand 2 nieuwe kussens. De laatste waren na 2 dagen al kapot.![]()

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ari is juist totaal geen sloper, maar wel een enorme speelkont. Na het eten gaat hij altijd vreemd liggen rollebollen op zijn én graven. Dus niet bewust gesloopt, hij verdient gewoon een nieuw kussen, het ventje. 

-
Sterre
Sterre is ook een graver. Ik heb zo'n zachte mand en een kussen voor haar en bij allebei heb ik een extra vetbed er met de naaimachine aan vast genaaid. Dus bij de mand de bodem en bij het kussen de lighelft. Ze doet hier al jaren mee. Krijgt dat niet kapot, terwijl ze er anders binnen no time doorheen ratst met haar scherpe nagels. Misschien een idee voor je?nathalie schreef:Tja, ik heb een graver. En de honden kosten door trainingen en shows toch al een godsvermogen, dus dat kan er ook wel bij. Ik wil zelf dat ze lekker kunnen liggen, anders zou ik ze wel op vetbedden leggen.Sterre schreef:nathalie schreef:Na een paar maanden![]()
Ik koop standaard elke maand 2 nieuwe kussens. De laatste waren na 2 dagen al kapot.![]()
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Nanna schreef:De groeten. Die kon van mij mooi een oude deken krijgen
Nou idd
Binnen staan 2 benches en daar liggen hare majesteit Kenji en prinsesje Pinky op een oud dekbed met hoes en hoofdkussen
T tuig van buiten liggen op wollen dekens , want dekbedden of kussens worden vakkundig vermoord
Die dekens blijven tenminste heel , behalve bij Wolfje , die van haar zitten de gaten in
Maar ze eet de stukjes die ze eruit sloopt niet op , dus ze mag lekker d'r gang gaan
Als deze echt overleden is en m'n voorraad dekens op bel ik m'n kennis wel weer , die kan altijd gratis aan die dingen komen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat is een goed idee. Dankje!Sterre schreef:Sterre is ook een graver. Ik heb zo'n zachte mand en een kussen voor haar en bij allebei heb ik een extra vetbed er met de naaimachine aan vast genaaid. Dus bij de mand de bodem en bij het kussen de lighelft. Ze doet hier al jaren mee. Krijgt dat niet kapot, terwijl ze er anders binnen no time doorheen ratst met haar scherpe nagels. Misschien een idee voor je?nathalie schreef:Tja, ik heb een graver. En de honden kosten door trainingen en shows toch al een godsvermogen, dus dat kan er ook wel bij. Ik wil zelf dat ze lekker kunnen liggen, anders zou ik ze wel op vetbedden leggen.Sterre schreef:nathalie schreef:Na een paar maanden![]()

-
S@ndr@
- Zeer actief
Hier is de JP mand ook op zijn eindje, moet toch iets verzinnen wat wel heel blijft
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Hier ging er meestal oude dekens in de mand van Maatje waar Ella ook het liefste lag. Voor 1,50 p/s bij een kringloopwinkel.
Op bed werd/wordt nooit wat gesloopt.
Op bed werd/wordt nooit wat gesloopt.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ik heb kussens die zijn Gemaakt van hetzelfde stof als kogrlvrije, vesten. Niet kapot te krijgen en Heerljk dik dus geen rare bulten op de ellebogen.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Hier staat nog steeds de plastic mand van Dribbel.Ik koop daar een goedkoop dekbed in en de oude dekbedovertrekken doe ik er omheen
Ik heb ook een kindermatrasje gehad vinden ze ook fijn hier
Maar meestal liggen ze op de bank zie onderschrift 
Ik heb ook een kindermatrasje gehad vinden ze ook fijn hier

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Cleva schreef:Heintje ligt momenteel kermend van geluk op een ouwe doek in de vensterbank.
Eva had een afgedankt dekbed in haar slaapkist.
Ik begrijp het ook niet, hoor.
Goedkoop is trouwens duurkoop als het om hondenspul gaat. Ik had op de winner vier-voor-een-tientje-speelgoed gekocht. Twee zijn er natuurlijk al naar zijn grootje.
Als je wat koopt moet je eigenlijk echt hondenspul kopen en dat is zo krijsend duur dat ik altijd snikkend van het lachen wegloop.
Een gratis doos met een euro stro er in en je hond is in zijn noppen. Tenminste, Cleo vond haar strodoos belangrijk genoeg om te gaan vloeken als er iemand naar keek.
Heb ik wel een toneelstukje voor moeten doen. Ik heb het liedje van Rocky gezongen terwijl ik de doos met twee deftige handen het huis in droeg "Tatataratataratátarreda. Tadataaaaaaa. Tadataaaaaa!" en toen handje voor handje de doos met speciaal geheim stro uit de speciale zak van de Boerenbond gevuld waar niemand naar mocht kijken. Ik heb de speciale lidl-brokjes onder in de geheimdoos gedaan en nog twee keer gezegd dat ze er niet aan mochten komen. Obsessie volgt logischerwijs als er niet gekeken mag worden en dan laat je ze zogenaamd zonder dat je het merkt in de strategisch bij de radiator geplaatste doos kruipen.
Driemaal raden wie er vreselijk geïnteresseerd waren en het een troon vonden? Nazorg is wel belangrijk, hoor. Als je er dan langs loopt moet je "Ooooh, lig jij inde speciale doohoos? Mag dat wel? Tututut! Nou ja, vooruit dan maar. Omdat je zo lief bent. Lief. Lief! Oh wat ben je lief! Jij moet helemaal koek!" zeggen. En dan gooi je een brokje van 0,002 cent toe.
Met je 80 euro voor een kussen.
God wat was ik blij met dat ding. Ze ging met haar demente kop tenminste een keer slápen! Met dankbare oogies.
Geweldig