Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nou moe, als het zo moet ga ik naar huis.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Aantal honden: 1

nou moe, als het zo moet ga ik naar huis.

Ongelezen bericht door cornelia »

Had ik die hond van mij toch net geplaagd.
Beetje zeur weertje dus ik blijf wat rondom huis mocht het echt gaan regenen (vanavond eens geen zin in)
Ik woon vlak bij een grote parking waar amper 4 auto's staan (behalve nu in het weekend met die kerstgrotten toestanden)
maar om daar te komen moet ik links of rechtsom over het spoor. Ik woon "on the wrong side of the tracks" zal ik maar zeggen.

Als wij een van die spoorovergangen naderen word hondje altijd al een beetje "o, jee zou het er in zitten dat we even beetje gaan ballen" opgewonden. Hij weet dat hij niet mag trekken maar soms "o jee". Bij trekken gebruik ik de methode van het stil staan maar op een spoorwegovergang is dat niet altijd slim. Dus gebruik ik ook wel (ook op andere plekken) de "we keren om" methode. Nou was ik vanavond een beetje :evil: (maar dan meer :D ) en hebben we de route van de ene spoorwegovergang naar de andere 4 x afgelegd. Gewoon lekker rustig met hem aan het babbelen verder niks aan de hand. Komen we de 4rde x langs de straat naar ons huis staat hij met een diepe zucht stil en richt zich zo'n beetje richting huis. Dus ik vraag hem wat de bedoeling is. Komt er nog zo'n diepe zucht en krijg ik de theatrale "ik vind dit echt niet leuk, ik zou liever nar huis gaan" blik :( :ugh: :(

Zeg ik "kom we proberen het nog 1 keer, moet toch niet zo moeilijk zijn" en we wandelen in alle rust naar de parkeerplaats. Man wat was hij blij. En ik niet minder. En dan hoef je maar 5 x tegen zo'n balletje te schoppen en hij is weer helemaal tevreden. Dan heb ik wel zo'n gevoel van verstandhouding, wij begrijpen elkaar (toch wel).
Afbeelding
63673J

Re: nou moe, als het zo moet ga ik naar huis.

Ongelezen bericht door 63673J »

Wat ontzettend aandoenlijk.
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

Ahhhh das lief :)
Afbeelding
Le Grand
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen

Ongelezen bericht door Le Grand »

Ha ha, wat een leuk verhaaltje. Het geluk zit hem in de kleine dingen. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”