Ik liep met Vedette en Lutèce en mijn poezelige pupjes op een losloop gebied. Pupjes mochten op het akker ook even los, tot er een grote herder de bocht om kwam. Pupjes aangelijnd, Vedette gewaarschuwd, want die vindt grote honden niet altijd zo leuk en soms een beetje eng. Er kwam achter de herder een groep van zo'n 8 honden aan, bestaande uit 2 herders, 2 collie achtigen, 3 kleintjes en een bulldog. Oh ja en 2 vrouwen die er bij liepen... Niks aan de hand, wij gepasseerd en doorgelopen. Het losloopgebied bestaat uit twee waterplassen, een akker, omringt door smalle paadjes met sloten en bosjes. Wij liepen het paadje in en de bulldog dacht dat het leuk was ons te volgen... Ik liep door, zodat mijn dames ook door zouden lopen, maar de bulldog kwam verder mee. Ik gewezen dat hij terug moest, proberen met stem terug te sturen en de groep was natuurlijk nergens te bekennen... Vervolgens komt dat beest met vreselijke geluiden als een enge dronken man die het voorzien heeft op een lekker wijf op mijn pupjes af!
Vedette gevraagd hem thuis te brengen (kan ze soms doen, dan rent ze op met de hond tot die zijn baasje ziet en komt dan weer terug naar mij), niks... Wil dat beest mijn Vedettje bestijgen! Gatverdegatver! Beest was echt eng en vies en maakte enge geluiden en had een wond op zijn been... Ik vertrouwde er niks van! Hij keek eng uit zijn kop, dus beest weer proberen weg te stampen en schreeuwen en weer gaan blokken tussen mijn honden en hem.
Maar hij ging maar niet weg
Ik twijfelde nog of ik terug moest lopen het akker op, maar ik vertrouwde de hond niet bij mijn schatjes en mijn pupjes vonden hem zo eng
De twee reuen van de vrouw die achter mij liep kwamen eens kijken bij de bulldog op een kruising. Ik was al een stuk het pad in, dus hoopte dat ik hem daarmee afgeschud had. Vervolgens hoor ik dat het mis gaat tussen de bulldog en die twee reuen!
Jemig zeg! Dat loopt zoooo niet lekker

[/url]