Omdat ik eigenlijk niet weet hoe dit te beginnen plaatst ik even 2 linkjes ter verduidelijking,
http://www.hondenpage.com/hondenforum/1 ... -akita.php" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Een tijdje geleden werd ik hier op gewezen nadat ik mijn pup had laten zien op een ander paardenforum.
Na dit te hebben gelezen ben ik wat onderzoek gaan doen en al snel bleek dat onze pup bij dezelfde fokker vandaan kwam, zij is nu bijna 6 maand oud. In middels heb ik contact op genomen met diegene van de eerste pagina en ook op facebook heb ik een reactie gedaan, daar heb ik helaas nog niks over terug. En nog met nog 1 persoon maar die kon mij niet veel nieuws vertellen.
Nu moeten er ook oproepjes op MP hebben gestaan van personen die gedupeerden zocht, helaas kan ik deze advertenties niet bekijken omdat deze er niet meer op staan. Onze hond is zoals het nu lijkt kern gezond, met 8 maand gaan we haar zeker controleren. Wel had ze na 2 week bij ons thuis een blaasontsteking waarbij ook struviet in zat. Nu had ik ook gehoord dat de pups bij deze fokker vandaan veel blaas en urine weg problemen hebben, dus ook dit beangstigd mij nu. Ik zou graag hier meer over willen horen, en mensen kunnen vinden die ook de dupe zijn geworden van deze mevrouw. Heb tot nu toe nog geen ander van het nest van mijn pup kunnen vinden, zij is van 13 juni 2014 maar gezien ze in een nest van 10 zat moeten die er wel zijn, wil vooral ook weten hoe het met die pups gaat.
Ik hoop dat iemand hier op dit forum hier misschien meer over weet