Dus vandaar de vraag, wie weet een fokker die volgens de club voorwaarde fokt en waar de wachtlijst geen jaren duurt

Alvast dank voor uw reactie

Moderator: moderatorteam
Ik ben bang dat je gelijk heb hoor.Paisley schreef:Een huisgenootje van me vroeger heeft ook lang gewacht op een pup. Uit eindelijk heeft ze er 1 gekregen die terug kwam bij de fokker, van een half jaar oud. Volgens mij ontkom je er niet aan als je een pup via de rasvereniging wil. Of een herplaatser zoeken.
joline schreef:Op Facebook zit de pagina herplaatsing keeshonden, daar staan regelmatig dwergkeesjes op: https://www.facebook.com/groups/1498532770376607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De wachttijd voor een pup is inderdaad lang en ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
Daarom deze oproep hierbouvierpoedel schreef:Lijkt mij gewoon op zoek te gaan naar een fokker die niet aangesloten bij de club maar toch goed fokt.
Is niet allemaal zo zwart/wit.
Zag gisteren nog een heel leuke bl&tan pommetje.
Ik vind ze ook belachelijk duur hoor en zou dit bedrag nooit voor een hond betalen, maja andere mensen wel. Ik ga jou link doorgeven, dankjewel.joline schreef:Op Facebook zit de pagina herplaatsing keeshonden, daar staan regelmatig dwergkeesjes op: https://www.facebook.com/groups/1498532770376607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De wachttijd voor een pup is inderdaad lang en ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.Diesel en Loek schreef:Ik heb zelf een grote en kleine kees en heb regelmatig contact met keeshonden fokkers en heb net even nagevraagd. En jarenlange wachtlijst Is onzin. Meestal moet je inderdaad een paar maanden wachten maar zeker geen paar jaar. De meeste dwergkees fokkers werken niet met de de pupbemiddeling omdat ze zelf genoeg mensen op de wachtlijst hebben.
Bij jannie Dijkstra heb je meestal wel binnen een paar maanden en pup, afhankelijk van wat ze in de planning heeft.
Daar kan je misschien wel eens gelijk in hebben, want ik vind het vreemd dat er op de site van de keeshonden geen enkele fokker staat vermeld.Inge O schreef:dat zou ik niet zomaar aannemen.Lizzie. schreef:Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.
het kan immers best zijn dat er via hun een jarenlange wachtlijst is omdat de meeste fokkers hun eigen wachtlijst hebben.
Nanna schreef:joline schreef: ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.Ik geloof dat ik eens een carrièreswitch in ga voeren. Ik ga Keeshonden kweken.
Wat onvriendelijk en bot weer.Nanna schreef:Jij bent te kaal voor dekreubouvierpoedel schreef:Nanna schreef:joline schreef: ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.Ik geloof dat ik eens een carrièreswitch in ga voeren. Ik ga Keeshonden kweken.
Mensen willen een volbehaarde
HAAHHAHA ik dacht hetzelfde.bouvierpoedel schreef:Nanna schreef:joline schreef: ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.Ik geloof dat ik eens een carrièreswitch in ga voeren. Ik ga Keeshonden kweken.
Dat zou mij dan toch te denken geven.Lizzie. schreef:Daar kan je misschien wel eens gelijk in hebben, want ik vind het vreemd dat er op de site van de keeshonden geen enkele fokker staat vermeld.Inge O schreef:dat zou ik niet zomaar aannemen.Lizzie. schreef:Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.
het kan immers best zijn dat er via hun een jarenlange wachtlijst is omdat de meeste fokkers hun eigen wachtlijst hebben.