Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gezocht fokker van pomeranian/dwergkees

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

gezocht fokker van pomeranian/dwergkees

Ongelezen bericht door Lizzie. »

De titel zegt het al, ik ben op zoek voor een kennis naar een goede pomeranian/dwergkees fokker. Ze hebben al via de club contact gehad maar kregen te horen dat de wachtlijst jaren duurt eer ze aan de beurt zijn. :O:
Dus vandaar de vraag, wie weet een fokker die volgens de club voorwaarde fokt en waar de wachtlijst geen jaren duurt ;)
Alvast dank voor uw reactie :wink:
Afbeelding
Peter27
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Re: gezocht fokker van pomeranian/dwergkees

Ongelezen bericht door Peter27 »

Ik vind het een gekke vraag eigenlijk. Niet dat ik zoveel vertrouwen heb in welke club dan ook maar toch. Blijkbaar zijn ze zo populair dat er een wachtlijst is. Bij wat voor fokkers denk je terecht te komen als je niet wilt wachten? ? Oostblok import ofzo?
blablabla :)
Lizzie.
Zeer actief

Tussen jarenlang wachten en ala minuut een pup willen zit nogal verschil he, maar dank voor je reactie :mrgreen:
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Een huisgenootje van me vroeger heeft ook lang gewacht op een pup. Uit eindelijk heeft ze er 1 gekregen die terug kwam bij de fokker, van een half jaar oud. Volgens mij ontkom je er niet aan als je een pup via de rasvereniging wil. Of een herplaatser zoeken.
Afbeelding
shinobi
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door shinobi »

1 importeren lijkt me de beste oplossing voor je.
Lizzie.
Zeer actief

Paisley schreef:Een huisgenootje van me vroeger heeft ook lang gewacht op een pup. Uit eindelijk heeft ze er 1 gekregen die terug kwam bij de fokker, van een half jaar oud. Volgens mij ontkom je er niet aan als je een pup via de rasvereniging wil. Of een herplaatser zoeken.
Ik ben bang dat je gelijk heb hoor.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Misschien dat je ook in België of Duitsland zou kunnen proberen?
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lijkt mij gewoon op zoek te gaan naar een fokker die niet aangesloten bij de club maar toch goed fokt.
Is niet allemaal zo zwart/wit.
Zag gisteren nog een heel leuke bl&tan pommetje. :I:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Op Facebook zit de pagina herplaatsing keeshonden, daar staan regelmatig dwergkeesjes op: https://www.facebook.com/groups/1498532770376607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De wachttijd voor een pup is inderdaad lang en ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
bouvierpoedel
Zeer actief

joline schreef:Op Facebook zit de pagina herplaatsing keeshonden, daar staan regelmatig dwergkeesjes op: https://www.facebook.com/groups/1498532770376607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De wachttijd voor een pup is inderdaad lang en ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
:schrik: jezus wat duur . :80:
Diesel en Loek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond

Ongelezen bericht door Diesel en Loek »

Ik heb zelf een grote en kleine kees en heb regelmatig contact met keeshonden fokkers en heb net even nagevraagd. En jarenlange wachtlijst Is onzin. Meestal moet je inderdaad een paar maanden wachten maar zeker geen paar jaar. De meeste dwergkees fokkers werken niet met de de pupbemiddeling omdat ze zelf genoeg mensen op de wachtlijst hebben.

Bij jannie Dijkstra heb je meestal wel binnen een paar maanden en pup, afhankelijk van wat ze in de planning heeft.
Lizzie.
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Lijkt mij gewoon op zoek te gaan naar een fokker die niet aangesloten bij de club maar toch goed fokt.
Is niet allemaal zo zwart/wit.
Zag gisteren nog een heel leuke bl&tan pommetje. :I:
Daarom deze oproep hier ;)

joline schreef:Op Facebook zit de pagina herplaatsing keeshonden, daar staan regelmatig dwergkeesjes op: https://www.facebook.com/groups/1498532770376607/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind ze ook belachelijk duur hoor en zou dit bedrag nooit voor een hond betalen, maja andere mensen wel. Ik ga jou link doorgeven, dankjewel.
Diesel en Loek schreef:Ik heb zelf een grote en kleine kees en heb regelmatig contact met keeshonden fokkers en heb net even nagevraagd. En jarenlange wachtlijst Is onzin. Meestal moet je inderdaad een paar maanden wachten maar zeker geen paar jaar. De meeste dwergkees fokkers werken niet met de de pupbemiddeling omdat ze zelf genoeg mensen op de wachtlijst hebben.

Bij jannie Dijkstra heb je meestal wel binnen een paar maanden en pup, afhankelijk van wat ze in de planning heeft.
Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.
Ik ga de naam Jannie Dijstra door geven :ok:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief

Inge O schreef:
Lizzie. schreef:Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.
dat zou ik niet zomaar aannemen.

het kan immers best zijn dat er via hun een jarenlange wachtlijst is omdat de meeste fokkers hun eigen wachtlijst hebben.
Daar kan je misschien wel eens gelijk in hebben, want ik vind het vreemd dat er op de site van de keeshonden geen enkele fokker staat vermeld.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
joline schreef: ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
:80: Ik geloof dat ik eens een carrièreswitch in ga voeren. Ik ga Keeshonden kweken.
:mann:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
joline schreef: ze zijn heel duur vind ik, rond de 1800-2000 euro voor een pup is heel normaal.
:80: Ik geloof dat ik eens een carrièreswitch in ga voeren. Ik ga Keeshonden kweken.
Jij bent te kaal voor dekreu :hmmm: Mensen willen een volbehaarde :pffff:
Wat onvriendelijk en bot weer. :jank:
Neeltje

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
HAAHHAHA ik dacht hetzelfde.
Neeltje

Lizzie. schreef:
Inge O schreef:
Lizzie. schreef:Die jarenlang wachtlijst is door de club zelf gezegd, ik neem aan dat de club geen onwaarheden vertelt.
dat zou ik niet zomaar aannemen.

het kan immers best zijn dat er via hun een jarenlange wachtlijst is omdat de meeste fokkers hun eigen wachtlijst hebben.
Daar kan je misschien wel eens gelijk in hebben, want ik vind het vreemd dat er op de site van de keeshonden geen enkele fokker staat vermeld.
Dat zou mij dan toch te denken geven.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”