Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En dat, lieve kijkbuiskinderen...
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: En dat, lieve kijkbuiskinderen...
Nou, daar kun je je leven mooi mee beginnen
Arm ding.
-
Neeltje
Och arm. En wat me het meest verontrust, een van de laatste regels uit het bericht:
Each year, approximately 28,000 facial dog bites are reported in the UK, with just over 19,000 of them requiring some degree of plastic surgery.
En dat zijn waarschijnlijk alleen nog maar de beten die worden gerapporteerd.
Each year, approximately 28,000 facial dog bites are reported in the UK, with just over 19,000 of them requiring some degree of plastic surgery.
En dat zijn waarschijnlijk alleen nog maar de beten die worden gerapporteerd.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Mijn neefje van anderhalf mag Nala nu voeren. Maar dat is Nala zit, Mijn neefje het voer in de bak, neefje weg Nala eten.
Klaaar.
Ook al is ze nog zo lief. Moet er niet aan denken dit op mijn geweten te hebben.
Klaaar.
Ook al is ze nog zo lief. Moet er niet aan denken dit op mijn geweten te hebben.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat zou veel effectiever zijn.Inge O schreef:'The law concerning dangerous dogs was toughened up in Scotland earlier this year, '
als ze dat nu toch eens zouden veranderen in
'The law concerning irresponsible parents was toughened up in Scotland earlier this year,'
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Maar niemand vertelt ze dat de oorzaak niet in de honden ligt.ranetje schreef:Dat zou veel effectiever zijn.Inge O schreef:'The law concerning dangerous dogs was toughened up in Scotland earlier this year, '
'The law concerning irresponsible parents was toughened up in Scotland earlier this year,'
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dan welMarjoleine schreef:Maar niemand vertelt ze dat de oorzaak niet in de honden ligt.ranetje schreef:Dat zou veel effectiever zijn.Inge O schreef:'The law concerning dangerous dogs was toughened up in Scotland earlier this year, '
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
En dat is de reden waarom mijn honden in de bench met de deur dicht eten en de bijkeuken deur ook dicht.
De oudste mag alleen helpen met het voer in de bench van Gentle te zetten. Deurtje dicht en weg...
De oudste mag alleen helpen met het voer in de bench van Gentle te zetten. Deurtje dicht en weg...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
63673J
Helemaal mee eens.Inge O schreef:'The law concerning dangerous dogs was toughened up in Scotland earlier this year, '
En de hond, die word dus wordt ingeslapen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Tuurlijk, ze zullen eens nadenken over hun eigen fout hierin of zich ook maar enigszins verdiepen in hondengedrag.jvanringen schreef:Helemaal mee eens.Inge O schreef:'The law concerning dangerous dogs was toughened up in Scotland earlier this year, '
En de hond, die word dus wordt ingeslapen.
Stelletje idioten.
- iones
- Zeer actief
Ook mensen zonder verstand mogen een kind, of een hond, of zelfs beide. Dat zie je wel weer. Het kind betaalt de rekening, en de hond ook. De ouders niet.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Corneliana
- Zeer actief
nou... ouders schrikken wel hoop ik.iones schreef:Ook mensen zonder verstand mogen een kind, of een hond, of zelfs beide. Dat zie je wel weer. Het kind betaalt de rekening, en de hond ook. De ouders niet.
en leren er wat van.
misschien
-
Sandra212
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dobermann Pinscher, Kelpie, Siberische Husky
Nou, ik denk dat de ouders gewoon een andere hond nemen die "zoiets" niet doet...