Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
CAO/Alabai
Moderator: moderatorteam
- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
- Aantal honden: 3
CAO/Alabai
Iemand op deze site die een CAO/Alabai heeft?
Ik krijg binnekort een pup binnen ik zal dan even een foto delen.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: CAO/Alabai
Krijg je een pup binnen via de post? Haha, ik krijg een pup binnen klinkt wel heel erg als een bestelling bij wehkamp.
Mooie honden, hoop dat je weet wat je binnen krijgt en niet gewoon een stoer object wil om mee te patsen. Dus dat je lekker groot woont, genoeg financiële middelen hebt, een mooi omheind terrein en een fikse scheut verantwoordelijk.
Mooie honden, hoop dat je weet wat je binnen krijgt en niet gewoon een stoer object wil om mee te patsen. Dus dat je lekker groot woont, genoeg financiële middelen hebt, een mooi omheind terrein en een fikse scheut verantwoordelijk.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Poetin666 heeft er een stel maar zij is hier niet heel actief...
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Nou inderdaadlaeken schreef:Krijg je een pup binnen via de post? Haha, ik krijg een pup binnen klinkt wel heel erg als een bestelling bij wehkamp.

- shinobi
- Zeer actief
Haha nou zoiets wel, ik importeer hem voor iemand maar dan niet uit de wehkamp vandaan :plaeken schreef:Krijg je een pup binnen via de post? Haha, ik krijg een pup binnen klinkt wel heel erg als een bestelling bij wehkamp.
Ik vind het mooie honden en heb er wel ruimte voor en zou gerust 1 willen hebben maar ik heb al honden die niet makkelijk zijn dus zal niet gaan.
- shinobi
- Zeer actief
Soms moet je gewoon strikte keuzes maken, ik zit nu met een Tosa reu en Pitbull reu die gescheiden moeten leven en dan nog een ander dominant ras erbij dat gaat gewoon niet, helaas zijn er mensen die er te makkelijk over denken van nou ze wennen wel aan elkaar en dan eindigt de hond in een asiel omdat ze er dan achter komen dat het toch niet gaat.Tara schreef:Ziedaar het fikse scheut verantwoordelijk.shinobi schreef:Haha nou zoiets wel, ik importeer hem voor iemand maar dan niet uit de wehkamp vandaan :plaeken schreef:Krijg je een pup binnen via de post? Haha, ik krijg een pup binnen klinkt wel heel erg als een bestelling bij wehkamp.
Ik vind het mooie honden en heb er wel ruimte voor en zou gerust 1 willen hebben maar ik heb al honden die niet makkelijk zijn dus zal niet gaan.
Hoezo, waarom krijg jij een pup binnen die je niet houdt? Handel je die door, ofzo? Jouw posts worden ook met de dag aparter zeg.
- shinobi
- Zeer actief
Hoezo zijn mijn posts apart? Omdat ze niet aansluiten bij jou?Lemuria schreef:Hoezo, waarom krijg jij een pup binnen die je niet houdt? Handel je die door, ofzo? Jouw posts worden ook met de dag aparter zeg.
Iemand die ik ken en die heeft mij benaderd heeft mij gevraagd of ik hem kan helpen aan een goede Alabai ik help hem daarbij en verdien daar niks op en al zou ik erop verdienen dan is het nog mijn zaak en verder niks aparts aan.
-
- Zeer actief
Je kan bij je reuen zo een teef zetten toch? Wel tof dat je weet wat je wel en niet kan nemen. Ik vind de alabai een van de mooiste honden die er zijn.
- shinobi
- Zeer actief
Ik heb al een Tosa teef, die kan wel bij de reuen zolang er geen eten in het spel is, maar als ik dan een Alabai teef erbij zou nemen dan zal ze samen met de Tosa teef moeten en dat zie ik niet goed gaan want de teef is ook erg dominant en een Alabai teef zal dat ook worden en dan zal een confrontatie zeker volgen.laeken schreef:Je kan bij je reuen zo een teef zetten toch? Wel tof dat je weet wat je wel en niet kan nemen. Ik vind de alabai een van de mooiste honden die er zijn.
Ik ken iemand in het buitenland die had een Alabai bij een Tosa gezet en dat heeft geresulteerd in een doodgebeten Alabai dus ik ga het risico niet lopen als ik van te voren al weet dat het niet zal gaan.
3 honden is voorlopig genoeg voor mij, ik ben van plan om in het buitenland grond af te scheiden zodat de honden een eigen stuk grond hebben dan zou het wel mogelijk zijn dan zou ik een Alabai reu en teef samen kunnen plaatsen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat is de lol van honden houden die je niet bij elkaar kan houden .?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- shinobi
- Zeer actief
Ik vind er niks lol aanbouvierpoedel schreef:Wat is de lol van honden houden die je niet bij elkaar kan houden .?
-
- Zeer actief
Gewone vraag hoor.?shinobi schreef:Ik vind er niks lol aanbouvierpoedel schreef:Wat is de lol van honden houden die je niet bij elkaar kan houden .?

- shinobi
- Zeer actief
Met een gewoon antwoordbouvierpoedel schreef:Gewone vraag hoor.?shinobi schreef:Ik vind er niks lol aanbouvierpoedel schreef:Wat is de lol van honden houden die je niet bij elkaar kan houden .?
-
- Zeer actief
Oke ,typiesch.shinobi schreef:Met een gewoon antwoordbouvierpoedel schreef:Gewone vraag hoor.?shinobi schreef:Ik vind er niks lol aanbouvierpoedel schreef:Wat is de lol van honden houden die je niet bij elkaar kan houden .?

- shinobi
- Zeer actief
Wat is er typisch? Jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Wat is nou het probleem?
- Tineke
- Zeer actief
In het bos hier in de buurt loopt er een ,

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Die heeft lieve ogen, als hij zijn oren zou hebben vindt iedereen hem waarschijnlijk een scheet.Tineke schreef:In het bos hier in de buurt loopt er een ,
- Tineke
- Zeer actief
Ik heb hem nog nooit agressief zien reageren ,wel loopt hij altijd vast.Dinos schreef: Die heeft lieve ogen, als hij zijn oren zou hebben vindt iedereen hem waarschijnlijk een scheet.
Ik vind die oren ook zonde weet echter niet of deze mensen dat hebben laten doen of dat ze hem hebben aangeschaft toen hij al ouder was en al gecoupeerd.
Lieve ogen zegt imo niet echt wat , bijna iedereen vond Orson er altijd veel liever en sulliger uitzien dan Rio en dat was toch echt een misrekening.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Nee lieve ogen zegt niet alles, maar ik haal er toch veel uit.
Deze hond ziet er gezond en stevig uit, ik heb geen ervaring met dit ras maar lijkt nog een gezond ras?
Vraag me af met welke molosser dit tot stand is gekomen
Deze hond ziet er gezond en stevig uit, ik heb geen ervaring met dit ras maar lijkt nog een gezond ras?
Vraag me af met welke molosser dit tot stand is gekomen
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Treurig.Tara schreef:Och toch, die verminkte oren...
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
shinobi schreef:Iemand op deze site die een CAO/Alabai heeft?
kan die persoon niet zelf importeren? En dat de fokker daar niet mee zit. Zou zelf toch graag aan de eigenaar verkopen / exporteren.shinobi schreef:Haha nou zoiets wel, ik importeer hem voor iemand maar dan niet uit de wehkamp vandaan :plaeken schreef:Krijg je een pup binnen via de post? Haha, ik krijg een pup binnen klinkt wel heel erg als een bestelling bij wehkamp.
Heb het ook eens als pupkoper geweigerd. Eigenaresse van een broertje van onze hond vroeg of we haar pup ook mee wilden nemen ivm dat ze zelf dan niet zo ver hoefde. De fokker was akkoord. Ik niet. Zou zo ook geen pup verkopen, dis waarom daar op deze wijze aan meewerken
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Krijg de hik, is dat Babboo (of hoe je het ook mag schrijven?)Tineke schreef:In het bos hier in de buurt loopt er een ,
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- shinobi
- Zeer actief
Crutz die persoon heeft er de contacten niet voor en weet ook de weg niet, hij weet dat ik dat wel heb en zocht een pure Alabai en dat heb ik voor hem geregeld een pup die een afstammeling is van Alabai Shunkar.
Als hij het zelf had willen regelen dan had hij de hoofdprijs kunnen betalen en wat betreft de fokker, in het buitenland is er een andere metaliteit dan in Nederland.
Als hij het zelf had willen regelen dan had hij de hoofdprijs kunnen betalen en wat betreft de fokker, in het buitenland is er een andere metaliteit dan in Nederland.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Pup helpen zoeken oke, maar de rest kan een eigenaar toch prima zelf.shinobi schreef:Crutz die persoon heeft er de contacten niet voor en weet ook de weg niet, hij weet dat ik dat wel heb en zocht een pure Alabai en dat heb ik voor hem geregeld een pup die een afstammeling is van Alabai Shunkar.
En ik weet genoeg van fok in het buitenland. Wees maar niet bang
- shinobi
- Zeer actief
Als die man de taal machtig is, als die man daar het vervoer kan regelen naar Nederland dan had hij de rest zelf kunnen regelen.crutz schreef:Pup helpen zoeken oke, maar de rest kan een eigenaar toch prima zelf.shinobi schreef:Crutz die persoon heeft er de contacten niet voor en weet ook de weg niet, hij weet dat ik dat wel heb en zocht een pure Alabai en dat heb ik voor hem geregeld een pup die een afstammeling is van Alabai Shunkar.
En ik weet genoeg van fok in het buitenland. Wees maar niet bang
Die man kan dat allemaal niet dus zonder mij was hij nergens gekomen, dan was het voor hem een Alabai uit Nederland geworden wat
hij dus niet wil.
Verder ga ik me eigen hier ook niet verder verdedigen voor iets waar ik van vind dat het niet slecht is.
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
Ik heb er geen, maar lees al enkele maanden zoveel mogelijk over het ras.
En nu via FB ook met een aantal fokkers contact om zoveel mogelijk te zien en te lezen.
Ik vind het een prachtig ras, en wie weet ooit ooit in een verre toekomst
En nu via FB ook met een aantal fokkers contact om zoveel mogelijk te zien en te lezen.
Ik vind het een prachtig ras, en wie weet ooit ooit in een verre toekomst

-
- Zeer actief
De hond links in de video was de kampioen van Turkije en hij had een tosa inu verscheurd.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zeer actief
Witte in deze topic staat wel zo scheef als de toren van Pisa op zijn poten zeg. Nu is dat wel vaker met dit soort honden en deze rassen. Kangals hebben er ook een handje van.