Zijn er nog meer mensen van het forum die meedoen of gaan kijken?
Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!! Dit wordt onze eerste wedstrijd

Moderator: moderatorteam
Ik zie op de lijst dat jullie ook in de A-klasse medium lopen, wij ookbellabeest schreef:jep ik loop met piraat
Ja dat klopt. Hij kan alle toestellen al wel en de paaltjes gaat hij als een speer foutloos doorheen. Een parcour kan hij ook al goed lopen. Ik wil graag wedstrijden met hem gaan lopen, en voor deze wedstrijd had je niet per se een licentie nodig. Dus een mooie kans om eens de sfeer te proeven en te kijken hoe Diesel het hele wedstrijdgebeuren vindt natuurlijk. Ze hadden hier geen debutantenklasse, dus dan kom je al in de A. Maar ik denk dat hij het wel aankan, op de club denken sommige leden dat hij al tijden traintMachie schreef:Jij traint toch nog maar net met diesel toch? Is ie echt al klaar voor de A?
Nog niet echt van de training jammer genoeg. Wel toen we net begonnen met het oefenen van de slalom thuis, maar intussen gaat het véél beter. Filmpjes kan je volgens mij alleen via youtube erop zetten toch? Dan moet ik ze eerst even uploaden daar. Ik hoop binnenkort wat filmpjes van de training te kunnen plaatsen, en natuurlijk van de wedstrijd!Machie schreef:Heb je geen filmpjes? Vind ik altijd leuk om te zien
klopt dus ben een echte concurrent al loop ik net als jij voor mun plezier enzo hoor.MirjamV schreef:Ik zie op de lijst dat jullie ook in de A-klasse medium lopen, wij ookbellabeest schreef:jep ik loop met piraat
Ja inderdaad, wij gaan ook voor de gezellige dagbellabeest schreef:klopt dus ben een echte concurrent al loop ik net als jij voor mun plezier enzo hoor.MirjamV schreef:Ik zie op de lijst dat jullie ook in de A-klasse medium lopen, wij ookbellabeest schreef:jep ik loop met piraat
winnen is leuk maar laatste worden is prima zolang ik het idee maar heb dat piraat het naar zijn zin heeft gehad
Ja wij blijven ook eten!bellabeest schreef:heb er zeker zin in, eventjes zag het er naar uit dat ik het moest laten schieten, maar ik heb goeie hoop dat het toch gaat lukken.
blijven jullie ook pannenkoeken eten na afloop?