Zamunda schreef:Gollum schreef:Iemand (geruststellende

) ideeën?
Ik dacht nog 'hou je in Zamunda', maar nu ik zie dat je echt om ideëen vraagt durf ik het wel te zeggen. Ik zeg: de temperatuurdaling die de start van de bevalling aankondigt

.
Gollum en Mika baby's!
Dee schreef:He bah, het is wel iets laag. Maar zou het morgen nog eens aankijken. Kijken wat ze dan doet qua drinken/ eten/ plassen. En even opnieuw de temperatuur meten. Maar ik heb er verders geen verstand van. Dat is wat ik zou doen.
Zieke hondjes zijn stom.
Geef Gollum maar een dikke beterschapsknuffel.

Dankje! Vanochtend heeft ze niet gekotst. Eten drinken en plassen doet ze als normaal. Ze ligt nu op mijn warme plekje in bed, als ze zo naar beneden komt zal ik haar nog een keer meten.
Paisley schreef:Weet je zeker dat je thermometer goed is en dat je goed meet? Dat kan makkelijk een halve graad schelen. Als ik met mijn eigen kruidvat thermometer 3x achter elkaar meet, krijg ik 3 verschillende getallen. ...
Ja ik heb een aparte voor de honden, daar heb ik Gol al vaker mee gemeten, toen zat ze wat hoger. Eerst had ik gemeten terwijl ze lag, 37.2. Toen las ik dat je beter de thermometer iets naar boven moest wijzen terwijl de hond staat omdat je anders alleen de darmtemp. meet, toen was het 37.5.
LongFields schreef:Net zoals dit bij mensen het geval is, varieert de normale temperatuur bij honden ook. Het zou kunnen dat Gollum van zichzelf al wat lager zit dan de gemiddelde temperatuur van 38 tot 39 graden. Het lijkt dus wat aan de lage kant, maar dat hoeft dus niet het geval te zijn. Ik zou haar gewoon vandaag goed in de gaten houden en het even rustig aankijken.
Het zou kunnen dat ik me druk maak om niks. Ik vond het al zo gek want toen ik google raadpleegde kwam ik op shock bij honden uit. Maar ja, als ik google op hoofdpijn heb ik ook een tumor dus vandaar dat ik het hier maar even vroeg