Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontmoeting met een klapkaak
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Ontmoeting met een klapkaak
zo zou t moeten, fijn dat t spontaan, ook nog kan 
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Kijk, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Keurig!
Ik kreeg gisteren op straat ineens te horen dat ik zo'n schattige hond heb en ooh zo lief
Nou, dat hoor ik niet vaak. Altijd leuk!
Ik kreeg gisteren op straat ineens te horen dat ik zo'n schattige hond heb en ooh zo lief
Nou, dat hoor ik niet vaak. Altijd leuk!

-
Lemuria
Nah, kijk eens wat een boel blije emoticons. Nog even en je loopt zelf met een klapkaak 
- Goldylocks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labradors !
Vorig jaar was ik op vakantie in Denemarken en daar is dit dus heel normaal en verplicht : je ziet in de verte een mens plus hond;dan klik je meteen aan.geen gedoe ,geheister of gescheld naar mekaar.
Wat een relaxte vakantie was dat

Wat een relaxte vakantie was dat
Wie treurt om gisteren,geniet niet vandaag.
-
Dinos
Ach moeilijk is het niet waar wij lopen op de hei mogen ze niet los , komen we een fietser tegen die daar ook niet mag fietsen, roepen we de roedel bij ons en lijnen Tommy aan.
Dit ook als we wandelaar met hond aan de lijn tegenkomen.
Het enigste waar ik mij aan stoor is die %}*#+^%{ cross motoren.
En ik snap ze wel ,zullen wel jonge gasten zijn en is natuurlijk geweldig daar ,het storende is dat ze geen rekening houden met honden kinderen en gewoon volle bak rakelings passeren , ik heb dan de neiging er één van zijn motor af te slaan. Of Dinos zijn riem (touw) te gebruiken als lasso.
Dit ook als we wandelaar met hond aan de lijn tegenkomen.
Het enigste waar ik mij aan stoor is die %}*#+^%{ cross motoren.
En ik snap ze wel ,zullen wel jonge gasten zijn en is natuurlijk geweldig daar ,het storende is dat ze geen rekening houden met honden kinderen en gewoon volle bak rakelings passeren , ik heb dan de neiging er één van zijn motor af te slaan. Of Dinos zijn riem (touw) te gebruiken als lasso.
- dagmar88
- Zeer actief
Wat interessant. Zou ik ook 10 x per dag op een forum beschreven worden?
-
Dinos
Vast wel maar of dat een hondenforum is?? Haha geintjedagmar88 schreef:Wat interessant. Zou ik ook 10 x per dag op een forum beschreven worden?
-
Gijsstabij
Dat is goed om te lezen!
slim dat je haar ook een compliment hebt gegeven, dat doet veel met een mens he
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Inderdaad. Maakt niet uit welk ras het is, goed om rekening met elkaar te houden.Gijsstabij schreef:Dat is goed om te lezen!
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Dat is het betere werk. Vorige week werd ik nog voor rotte vis uitgemaakt, omdat ik vroeg of een jong stel even hun bullmastiff aan wilde lijnen, Ushi is loops en ik kan niet van een afstand zien of het een reu of teef is.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
-
Dinos
Juist of dit nu een klapkaak is heeft geen meerwaarde.
Denk dat in Zeeland 75% verantwoord met zijn klapkaak omgaat landelijk zal dit percentage wel stuk minder zijn.
Dit zijn cijfers die ik uit mijn duim zuig dus hang me er niet aan op.
Denk dat in Zeeland 75% verantwoord met zijn klapkaak omgaat landelijk zal dit percentage wel stuk minder zijn.
Dit zijn cijfers die ik uit mijn duim zuig dus hang me er niet aan op.
-
Lemuria
Nanna schreef:Lemuria schreef:Nah, kijk eens wat een boel blije emoticons. Nog even en je loopt zelf met een klapkaak![]()
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Ik waardeer dat altijd, ook als wielrenners langs rijden en ik de honden bij mij roep en ze roepen bedankt. Zo kan het dus ook.
-
Lemuria
Nou...als je af en toe die verhalen hoort. M'n moeder liep een paar jaar terug nog met een Jack Hussel, opeens komt er een wielrenner van achter (die dingen hebben ook geen bel ofzo he?) en die rijdt zó over die hond heen. Vervolgens hoorde m'n moeder 'm vloekend en tierend verder rijden, zonder excuus of kijken of alles in orde was. Hij baalde zeker dat er 5 microseconde van z'n tijd afgingMirri schreef:Ik waardeer dat altijd, ook als wielrenners langs rijden en ik de honden bij mij roep en ze roepen bedankt. Zo kan het dus ook.
- dagmar88
- Zeer actief
Lemuria schreef:Nou...als je af en toe die verhalen hoort. M'n moeder liep een paar jaar terug nog met een Jack Hussel, opeens komt er een wielrenner van achter (die dingen hebben ook geen bel ofzo he?) en die rijdt zó over die hond heen. Vervolgens hoorde m'n moeder 'm vloekend en tierend verder rijden, zonder excuus of kijken of alles in orde was. Hij baalde zeker dat er 5 microseconde van z'n tijd afgingMirri schreef:Ik waardeer dat altijd, ook als wielrenners langs rijden en ik de honden bij mij roep en ze roepen bedankt. Zo kan het dus ook.
-
Lemuria
Niétdagmar88 schreef:Waar ik voorheen woonde was er één die én keihard door je hond moest rijden, én je standaard een vette klodder snot na blies om zijn ongenoegen te uiten... dat je met je pup in losloopgebied liep.
- Mirri
- Zeer actief
De meeste wielrenners zijn aso'sLemuria schreef:Niétdagmar88 schreef:Waar ik voorheen woonde was er één die én keihard door je hond moest rijden, én je standaard een vette klodder snot na blies om zijn ongenoegen te uiten... dat je met je pup in losloopgebied liep.
Standaard? Jeetje, dan zou ik ogen en oren extra goed openhouden en 'm volgende keer preventief van z'n fiets trekken.
- dagmar88
- Zeer actief
Lemuria schreef:Niétdagmar88 schreef:Waar ik voorheen woonde was er één die én keihard door je hond moest rijden, én je standaard een vette klodder snot na blies om zijn ongenoegen te uiten... dat je met je pup in losloopgebied liep.
Standaard? Jeetje, dan zou ik ogen en oren extra goed openhouden en 'm volgende keer preventief van z'n fiets trekken.
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 30 sep 2014 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
dagmar88 schreef:Wat interessant. Zou ik ook 10 x per dag op een forum beschreven worden?

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Kijk, er zijn gelukkig nog verstandige én beleefde mensen
Zo kreeg ik zowaar gister 2 x een dank je wel van wielrenners omdat ik Puchu even bij me hield.. nou da's ook een wonder
dat ze überhaupt iets zien buiten hun sport
Ik ging bijna van m'n stokje, maar kon er gelukkig ook nog weer een
beleefd 'graag gedaan' uitkrijgen.
Toch een stuk prettiger op deze manier.
Zo kreeg ik zowaar gister 2 x een dank je wel van wielrenners omdat ik Puchu even bij me hield.. nou da's ook een wonder
dat ze überhaupt iets zien buiten hun sport
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat is inderdaad het voordeel van aanlijnplicht, ik kan de niet luisterende honden die naar me toekwamen in zes jaar tijd nog op één hand tellen.Inge O schreef:ik durf het bijna niet meer te zeggen maar daarvoor moet je naar hier komen wonenNanna schreef: Heerlijk is dat, als er zo rekening met je gehouden wordt.
-
Lemuria
Mijn moeder geeft momenteel kraamzorg in een gezin waarvan de man wielrenner is, en geloof het of niet...hij is ménselijk en gezellig 
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
- dagmar88
- Zeer actief
Marco88 schreef:wielrenners zijn de klapkaken van de fiets gebruikers
Jij een driewielertje.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ikzelf rij ook offroad, en wij rijden stapvoets langs honden, en zetten de motor uit bij paarden. Asovolk en mensen die rekening houden met anderen vindt je in alle sportenDinos schreef: Het enigste waar ik mij aan stoor is die %}*#+^%{ cross motoren.

- Mirri
- Zeer actief
Heel mooi. Hardlopers doen dat ook regelmatig. Dank je wel kost niks en fijn dat ze het waarderenCaro. schreef:Kijk, er zijn gelukkig nog verstandige én beleefde mensen![]()
dat ze überhaupt iets zien buiten hun sportIk ging bijna van m'n stokje, maar kon er gelukkig ook nog weer een
- Mirri
- Zeer actief
Met paarden ben ik ook altijd voorzichtig als ik auto rij.Paisley schreef:Ikzelf rij ook offroad, en wij rijden stapvoets langs honden, en zetten de motor uit bij paarden. Asovolk en mensen die rekening houden met anderen vindt je in alle sportenDinos schreef: Het enigste waar ik mij aan stoor is die %}*#+^%{ cross motoren.
-
Dinos
Ik kan mij zelf verplaatsen in off the road rijders en neem ze het echt niet kwalijk want het is gewoon een geweldig gebied.Mirri schreef:Met paarden ben ik ook altijd voorzichtig als ik auto rij.Paisley schreef:Ikzelf rij ook offroad, en wij rijden stapvoets langs honden, en zetten de motor uit bij paarden. Asovolk en mensen die rekening houden met anderen vindt je in alle sportenDinos schreef: Het enigste waar ik mij aan stoor is die %}*#+^%{ cross motoren.
En ja aso volk komt in elke sport en bevolkingslaag voor.
Zelfs in hockey wereld waar dingen gebeuren die niet eens in een free fight dojo plaats vinden.