Gaat ze nog uitzwaren of zou dit gewoon haar figuur zijn? Vergeleken met de golden van mijn ouders is ze echt heel erg iel. Maarja die is dan ook veel te zwaar

Moderator: moderatorteam

Floor is ook zo. Maar eigenlijk vind ik dit normaal en de goldens die je meestal ziet vind ik veel te vet.marloes_2406 schreef:Zara is nu 18 maanden, maar haar figuur is al een hele tijd hetzelfde![]()
Gaat ze nog uitzwaren of zou dit gewoon haar figuur zijn? Vergeleken met de golden van mijn ouders is ze echt heel erg iel. Maarja die is dan ook veel te zwaar
Vet en uitzwaren heeft toch niets met elkaar te maken?lets have fun schreef:Floor is ook zo. Maar eigenlijk vind ik dit normaal en de goldens die je meestal ziet vind ik veel te vet.marloes_2406 schreef:Zara is nu 18 maanden, maar haar figuur is al een hele tijd hetzelfde![]()
In het begin was ze echt mager en staken haar heupbotten en ruggengraat erg uit. Maar nu is ze mooi gespierd.samantha! schreef:Als ze lekker actief is, goed eet en de botten steken niet enorm uit zou ik me geen zorgen maken over te schraal zijn hoor, gewoon een jonge actieve hond
Nou prima dusmarloes_2406 schreef:In het begin was ze echt mager en staken haar heupbotten en ruggengraat erg uit. Maar nu is ze mooi gespierd.samantha! schreef:Als ze lekker actief is, goed eet en de botten steken niet enorm uit zou ik me geen zorgen maken over te schraal zijn hoor, gewoon een jonge actieve hond