Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik was net even bakje van wasmachine aan het schoonmaken, zag dat er een hele klont vanish vast zat. Toevallig had ik daar een kruidenboterkuipje liggen dus daar heb ik het in gedaan.
Nu heeft Zara dus die klont Vanish eruit gegeten hoe stom kan ik zijn.
Wat doe ik hiermee? Het was een bolletje van +-2cm.
Puchu van mij heeft ook twee keer moeten braken bij de dierenarts (toen hij pup was vrat hij alles op t/m een volle tampon die
hij in de speeltuin vond ). Ze zijn er altijd wel een dagje niet lekker van, hopelijk is ze morgen weer opgeknapt
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Heb het ook een keer gehad met Kyra
Die had toen ze een maand of 8 was paddestoelen gevreten.
Ook naar de dierenarts en spuiten gehad om te braken.
Daarna een spuit om misselijkheid tegen te gaan en nog een fles laxeermiddel mee voor een die dag voor de zekerheid.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
Oh bah, ik ben altijd panisch met jonge honden. Ik weet niet waarom maar ze vreten de meest gekke dingen als je je even omdraait. Die van mij komen ook altijd kijken als ze iets horen vallen. Oh lekker, een pot zongedroogde tomaten met glas en bijbehorende olie.
Beterschap!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Puchu van mij heeft ook twee keer moeten braken bij de dierenarts (toen hij pup was vrat hij alles op t/m een volle tampon die
hij in de speeltuin vond ). Ze zijn er altijd wel een dagje niet lekker van, hopelijk is ze morgen weer opgeknapt
Rataplan schreef:Oh bah, ik ben altijd panisch met jonge honden. Ik weet niet waarom maar ze vreten de meest gekke dingen als je je even omdraait. Die van mij komen ook altijd kijken als ze iets horen vallen. Oh lekker, een pot zongedroogde tomaten met glas en bijbehorende olie.
Beterschap!
hahaha zie het zo voor mee, met glas en al, dat moet toch ergens pijn doen?
Hier 1e Kerstdag de leuning van het bankstel, gelukkig allemaal kleine stukjes rood leer, en dagen leer gescheten, ik dacht dat flikt ze nooit weer, wel dus de andere leuning een paar weken later.
Maar waarom heb je in hemelsnaam een boterkuipje bij je wasmachine liggen?
Dat staat er niet . Ze was het aan aan het schoonmaken, staat niet waar.
Was wel benieuwd hoe d'r scheetjes zouden ruiken. Maar ze kan het maat beter kwijt zijn ja. Hopelijk voelt ze zich morgen weer een stuk beter. Kotsen is ook gewoon niet fijn.