Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dit vind ik erg leuk
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
dit vind ik erg leuk
Op mijn werk hebben we ook een dierenpension. Ik vind dat een erg leuk initiatief. Een hond of ander huisdier geeft een mens zoveel en dan vooral de mensen met een beperking. Ook enkele van de mensen die ik verzorg gaan voor hun dagbesteding naar dit pension.
Nu ken ik dit pension verder helemaal niet maar misschien enkelen van jullie wel? Ook ben ik benieuwd hoe jullie over deze opzet denken en zouden jullie je eigen hond er ook heen brengen? Ik moet er wel bij zeggen dat er dierenverzorgers werken maar ook begeleiders voor de mensen met een beperking.
Zelf zou ik mijn hond hier met een gerust hart heen brengen. Die van mij zijn echt knuffels die zouden daar als ik op vakantie ben genoeg aandacht krijgen denk ik.
Hier een linkje naar het pension.
[urlhttp://www.dierenpensionmatu.nl/qontex/online/][/url]
Nu ken ik dit pension verder helemaal niet maar misschien enkelen van jullie wel? Ook ben ik benieuwd hoe jullie over deze opzet denken en zouden jullie je eigen hond er ook heen brengen? Ik moet er wel bij zeggen dat er dierenverzorgers werken maar ook begeleiders voor de mensen met een beperking.
Zelf zou ik mijn hond hier met een gerust hart heen brengen. Die van mij zijn echt knuffels die zouden daar als ik op vakantie ben genoeg aandacht krijgen denk ik.
Hier een linkje naar het pension.
[urlhttp://www.dierenpensionmatu.nl/qontex/online/][/url]
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: dit vind ik erg leuk
Wanneer er 1 op 1 begeleiding voor de mensen is, lijkt me dat geen probleem
linkje gerepareerd
http://www.dierenpensionmatu.nl/qontex/online/
linkje gerepareerd
http://www.dierenpensionmatu.nl/qontex/online/
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik zou Beau niet brengen, hij vindt de meeste andere mensen Stom of minstens Niet Leuk, laat staan als ze vreemd doen. Hij zal niets doen, maar er zelf totaal geen plezier aan beleven. Behalve als ze van hem afblijven en hem eten toe gooien
Als ik een vriendelijke, sociale hond had zou ik dit misschien wel doen, mits er juiste begeleiding is.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Vind het een leuk idee.
Zou wel eerst een dagje met mijn eigen hond meelopen, kijken hoe die er op reageert, hoe de begeleiding is, etc.. Maar denk dat ze hier de mensen beter in de gaten houden dan de gewone stagiaire in een pension, afgaand op mijn ervaring.
Zou wel eerst een dagje met mijn eigen hond meelopen, kijken hoe die er op reageert, hoe de begeleiding is, etc.. Maar denk dat ze hier de mensen beter in de gaten houden dan de gewone stagiaire in een pension, afgaand op mijn ervaring.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
het ligt aan de hond.
voor mijn rietje is het geen optie, maar mijn gina zou het heerlijk gevonden hebben, vooral als ze dan ook nog koekjes kreeg
voor mijn rietje is het geen optie, maar mijn gina zou het heerlijk gevonden hebben, vooral als ze dan ook nog koekjes kreeg

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- blacky
- Zeer actief
die begeleiding is er natuurlijk. Want de mensen worden professioneel begeleid net als de dieren dat ook worden.
Ik denk ook dat als een hond niet op extra aandacht zit te wachten ze die ook niet krijgen. Het moet voor iedereen veilig en leuk zijn natuurlijk.
Ik denk ook dat als een hond niet op extra aandacht zit te wachten ze die ook niet krijgen. Het moet voor iedereen veilig en leuk zijn natuurlijk.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik vind het best een leuk idee (wel met die begeleiding).
Mag jij je hondje daar ook in de dagopvang hebben blacky?
- blacky
- Zeer actief
nou dat zou helemaal niet gek zijn.ranetje schreef:Ik vind het best een leuk idee (wel met die begeleiding).
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
Luna zou het wel leuk vinden. Die is gek op aandacht, maar Kira zou ik daar absoluut geen plezier mee doen. Die is niet zo van de vreemde mensen die aandacht vragen/geven.

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Wat leuk!!!
Prima initiatief, extra aandacht voor de dieren en een geweldige dagbesteding voor de mensen
Voor Shib zou het wel wat zijn, die heeft een zwak voor mensen met een verstandelijke beperking
Prima initiatief, extra aandacht voor de dieren en een geweldige dagbesteding voor de mensen
Voor Shib zou het wel wat zijn, die heeft een zwak voor mensen met een verstandelijke beperking

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
Aniway
Wat leuk, zeg 
Beike zou ik er niet heenbrengen.
Dit vanwege zijn gedrag.
Hij is zeker niet de gemakkelijkste namelijk en daarom durf ik dat niet aan.
Nu heeft hij ook nog nooit in een pension ofzo hoeven verblijven, tot nu toe altijd gewoon thuis of bij iemand die hem heel goed kent.
Maar dat laatste komt ook heel erg zelden voor ( bij een bekende verblijven).
Beike zou ik er niet heenbrengen.
Dit vanwege zijn gedrag.
Hij is zeker niet de gemakkelijkste namelijk en daarom durf ik dat niet aan.
Nu heeft hij ook nog nooit in een pension ofzo hoeven verblijven, tot nu toe altijd gewoon thuis of bij iemand die hem heel goed kent.
Maar dat laatste komt ook heel erg zelden voor ( bij een bekende verblijven).
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik denk dat Dieber het er geweldig zou vinden. Die is dol op aandacht en mensen met een beperking. Ze is niet altijd even makkelijk met andere honden maar als daar goed naar gekeken wordt hoeft dat geen probleem te zijn.
Het enige wat mij erg tegenstaat is dat de honden jaarlijks de cocktail moeten krijgen.
Het enige wat mij erg tegenstaat is dat de honden jaarlijks de cocktail moeten krijgen.

- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Denk dat het voor Bo wel wat zou zijn.
- blacky
- Zeer actief
ik weet niet wat de volle mep is ik vind 11,75 euro per dag niet echt veel.Tara schreef:Als ik de volle mep zou moeten betalen, dan zou ik er zeker niet allerlei mensen bij willen hebben.
Ik heb hartstikke lieve honden, en die verschieten ook niet van een verstandelijke beperking meer of minder, maar ik wil gewoon niet allerlei mensen bij mijn honden hebben.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
maar dat maakt opeens niet meer uit als het goedkoper is?Tara schreef:Als ik de volle mep zou moeten betalen, dan zou ik er zeker niet allerlei mensen bij willen hebben.
Ik heb hartstikke lieve honden, en die verschieten ook niet van een verstandelijke beperking meer of minder, maar ik wil gewoon niet allerlei mensen bij mijn honden hebben.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Tara schreef:
Als ik de volle mep zou moeten betalen, dan zou ik er zeker niet allerlei mensen bij willen hebben.
maar dat maakt opeens niet meer uit als het goedkoper is?
Voor Ezio geen optie, die vind alleen mensen leuk die dus juist geen contact met hem zoeken.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik vind het een goed idee. Kiki zou niet verschieten van zoveel aandacht en als ze niet wil geeft ze dat ook wel aan. Zolang de verzorgers goed begeleid worden zie ik geen problemen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10