Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat voor raars vindt jullie hond superleuk?
Moderator: moderatorteam
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
- Aantal honden: 2
Re: wat voor raars vindt jullie hond superleuk?
Mn pannen leeggooien in de groene bak.....
Ik mors nooit, ze krijgen nooit, maar toch worden ze helemaal wild....
Ik mors nooit, ze krijgen nooit, maar toch worden ze helemaal wild....
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
- Roxywoezel
- Zeer actief
Oh en als ik mn tanden ga poetsen, worden ze ook wild!!!!!
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Het enige waar Luna echt van gaat janken/krijsen is een kattenhengel (speeltje). Ik kan niet met de katten spelen als Luna thuis is, ze lijkt dan wel bezeten en is niet meer te bereiken 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Stofzuigen en dan dus extreem.
Willemijn stort zich ervoor en blijft er achteraan lopen om dan weer ter aarde te gaan. Die MOET hardhandig gestofzuigd worden, en dan met het (kleine) meubelmondstuk direct op de slang, zodat haar velletje zo ongeveer die stofzuiger ingaat
De rest zit beledigd in de tuin of de gang, Willemijn niet. Die hobbelt al omvallend achter die stofzuiger aan
edit: stilzwijgend doet ze het trouwens, ze doet alles stilzwijgend.
Willemijn stort zich ervoor en blijft er achteraan lopen om dan weer ter aarde te gaan. Die MOET hardhandig gestofzuigd worden, en dan met het (kleine) meubelmondstuk direct op de slang, zodat haar velletje zo ongeveer die stofzuiger ingaat
De rest zit beledigd in de tuin of de gang, Willemijn niet. Die hobbelt al omvallend achter die stofzuiger aan
edit: stilzwijgend doet ze het trouwens, ze doet alles stilzwijgend.
- kipo
- Zeer actief
Hmm, en dan dacht ik dat ik een rare hond had

- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
ZaZa wordt helemaal opgewonden van het piepje van de magnetron 
- Moos
- Zeer actief
Vera wil het zakje (stoffen zakje is het) met hondenkoekjes altijd dragen. Ze wil geen koekje eruit, ze wil het zakje hebben
Dat propt ze dan als een soort hamster in een wangzak (als ze het weer aan mij af moet geven moet ze het ongeveer uit haar bek werken), en daar loopt ze dan mee door het wandelgebied.
Laatst was ze er ook gewoon mee gaan zwemmen, had Saar daarna nogal sompige koekies.
Laatst was ze er ook gewoon mee gaan zwemmen, had Saar daarna nogal sompige koekies.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila wordt wild van lege plastic flesjes, maar dat hebben wel meer honden.
Ze wordt ook helemaal door het dolle heen als ik nies of als ik het woord 'kabelbaan' zeg
En ze is zwaar geobsedeerd door mijn tas. Als ik die op de grond zet, moet ze er altijd als een gek omheen rennen en bovenop springen. De tas wordt ook apart begroet als ik thuiskom. Haar favoriete commando is ook 'waar is de tas?'.
Ze wordt ook helemaal door het dolle heen als ik nies of als ik het woord 'kabelbaan' zeg
En ze is zwaar geobsedeerd door mijn tas. Als ik die op de grond zet, moet ze er altijd als een gek omheen rennen en bovenop springen. De tas wordt ook apart begroet als ik thuiskom. Haar favoriete commando is ook 'waar is de tas?'.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Jeeeemig wat is mijn hond saai!
-
Jokkebrok
Als je de maaimachine start dan gaat de Fries helemaal uit z'n plaat - de Fransman ook, maar die doet het vooral omdat de Fries zoveel energie uitzendt
. En het maakt niet uit of ie in de buurt is of niet, als ie hoort dat het ding gestart wordt komt ie van heinde en ver om het ding aan te blaffen. Tis dat het wat onhandig wandelen is met zo'n maaimachine, maar het zou goed werken als hier commando: 100% succes
.
Ik kan niet echt beoordelen of het onder het kopje 'leuk' valt, ik zal proberen er een filmpje van te maken - eens kijken wat men er hier van zegt.
Ik kan niet echt beoordelen of het onder het kopje 'leuk' valt, ik zal proberen er een filmpje van te maken - eens kijken wat men er hier van zegt.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Luna vindt niet zo zeer rare dingen leuk, maar ze reageert debiel op bepaalde prikkels. Als mijn vriend bijvoorbeeld aan mijn tenen zit. Daar word ik heel spastisch van en het geluid dat ik dan produceer lijkt aardig op een krijsend speenvarken. Luna wordt dan boos en.... Gaat haar hoofd tussen de bankkussens drukken en alle kussens van de bank gooien
En ze wordt boos als je haar uitlacht. Heel grappig
En ze wordt boos als je haar uitlacht. Heel grappig
-
Angelique.
hamsters proberen op te eten
Ik vind dat echt heeeeeeeeeeel raar, ik geef ze toch eten
En verder, sja ik zit al even te denken maar ik kan niets verzinnen wat echt raar is
Ik vind dat echt heeeeeeeeeeel raar, ik geef ze toch eten
En verder, sja ik zit al even te denken maar ik kan niets verzinnen wat echt raar is
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Hier worden ze helemaal dol van het piepgeluid van de eierkoker.
Maar goed dat is eigenlijk niet raar, ze zijn hier allebei stapelgek op gekookte eieren en altijd als het piepje afgaat krijgen ze een ei.
Als ze afgekoeld zijn natuurlijk.
Maar goed dat is eigenlijk niet raar, ze zijn hier allebei stapelgek op gekookte eieren en altijd als het piepje afgaat krijgen ze een ei.
Als ze afgekoeld zijn natuurlijk.
- kipo
- Zeer actief
Pol heeft zijn eigen topic al.
Kita vond het geweldig als je wat zand, aarde of blaadjes oid omhoog gooide of schopte. Als ze dacht dat je dat ging doen, klapte haar bek dicht en keek ze je strak aan en als je dan daadwerkelijk wat gooide of schopte sprong ze er met klappende kaken bovenop of achteraan. Het heeft heel wat tijd gekost om haar te leren niet in je tenen te bijten als we over het strand liepen.
Kita vond het geweldig als je wat zand, aarde of blaadjes oid omhoog gooide of schopte. Als ze dacht dat je dat ging doen, klapte haar bek dicht en keek ze je strak aan en als je dan daadwerkelijk wat gooide of schopte sprong ze er met klappende kaken bovenop of achteraan. Het heeft heel wat tijd gekost om haar te leren niet in je tenen te bijten als we over het strand liepen.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Kira vindt het geweldig als er iemand naar de WC gaat. Ze wil ook mee en gaat staan blaffen en dansen tot er doorgetrokken wordt. Dan is het ineens niet leuk meer.
Groetjes, Terry
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Leuk topic
!

Moos schreef:Vera wil het zakje (stoffen zakje is het) met hondenkoekjes altijd dragen. Ze wil geen koekje eruit, ze wil het zakje hebbenDat propt ze dan als een soort hamster in een wangzak (als ze het weer aan mij af moet geven moet ze het ongeveer uit haar bek werken), en daar loopt ze dan mee door het wandelgebied.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Bo wordt helemaal blij als een andere hond een kuil gaat graven. Zij gaat er dan achter staan om de rondvliegende aarde op te vangen.
-
Marion.
Hier juist andersom. Er staan drinkbakken te over in huis en tuin, maar het lekkerst is uit de wc-pot. Maar dan moet er wel doorgetrokken worden. Soms druk ik dan op de spaarstandknop - want het is wel wat onzinnig natuurlijk - maar dat is dan niet goed genoeg. Er moet een waterval aan water, dat gaat ze uitgebreid zitten bestuderen, e,n als dat klaar is gaat ze drinken. Kleine watervalletjes doet ze het niet voor. Dan gaat ze zich luidkeels lopen beklagen in de deuropening.Terry schreef:Kira vindt het geweldig als er iemand naar de WC gaat. Ze wil ook mee en gaat staan blaffen en dansen tot er doorgetrokken wordt. Dan is het ineens niet leuk meer.
- Suzanneke
- Actief
- Mijn ras(sen): Het liefste kruisinkje
Een lege wc-rol is om gek van te worden! En die moeten dan door het hele huis meegesleurd worden om ze in haar mand te laten eindigen en dan... De volgende halen! Totdat ze zelf niet meer in haar mand past... En dan heel hard gaan piepen zodat wij haar mand weer leeghalen 

- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
Terre is helemaal blij als hij bij de dierenarts zit en wordt al ongeduldig in de wachtkamer.
Komt ze hem dan daadwerkelijk halen gaat hij snel de behandelkamer in om gelijk op de tafel te springen
Komt ze hem dan daadwerkelijk halen gaat hij snel de behandelkamer in om gelijk op de tafel te springen
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Zinzi word helemaal gek als ik de badkamer in ga, ze komt altijd even mee douchen
Doran vind het geweldig als ik de badkamer niet goed dicht doe, dan kan hij namelijk sokken jatten uit de wasmand, hij pakt niks anders, alleen de sokken en wat doet hij ermee dan? hij komt ze keurig naar mij brengen
Ook word Doran wild van het woordje ohoh, als we aan het spelen zijn met de ikeabal gaat hij soms op de bank zitten en gooit dan bewust de bal over de rugleuning en gaat me dan aan zitten staren, tot ik ohoh zeg en dan springt hij als een blij ei over de rugleuning heen en terug natuurlijk 
Doran vind het geweldig als ik de badkamer niet goed dicht doe, dan kan hij namelijk sokken jatten uit de wasmand, hij pakt niks anders, alleen de sokken en wat doet hij ermee dan? hij komt ze keurig naar mij brengen
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jura houdt de buurt schoon. Tijdens de poep & plasrondjes zoekt ze op de terugweg naar huis altijd naar afval. Lege melkpakken, nog halfvolle drinkontbijt flessen, lege bierblikken, stukken karton, plastic zakken, noem maar op.... er moet en zal IETS mee naar huis en in de prullenbak. 
Een speeltje of een stok dragen vindt ze ook wel leuk, maar die lost ze zodra ze afval vindt en dat mee kan nemen. De buurtbewoners weten het ondertussen ook, en ze krijgt er geregeld complimentjes voor.
Een speeltje of een stok dragen vindt ze ook wel leuk, maar die lost ze zodra ze afval vindt en dat mee kan nemen. De buurtbewoners weten het ondertussen ook, en ze krijgt er geregeld complimentjes voor.
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Als er mensen op bezoek komen en ze hebben een (hand) tas bij zich dan wil Hajo die altijd pikken, er hard mee naar zijn dekbed rennen en leeg schudden
. Het lukt gelukkig niet altijd maar bijvoorbeeld mijn moeder zet haar tas altijd bij binnenkomst op de grond, en ja hoor na 0,01 seconde is hij weggegrist....
Normaal laat hij alles wel los na commando, maar tassen dus niet, heel gek.
Mijn vorige hondje was helemaal gek van de zonnebank, zodra ze kon kroop ze er onder en dan maar hoopvol kijken of ik hem aan wilde zetten....
Normaal laat hij alles wel los na commando, maar tassen dus niet, heel gek.
Mijn vorige hondje was helemaal gek van de zonnebank, zodra ze kon kroop ze er onder en dan maar hoopvol kijken of ik hem aan wilde zetten....
-
Safari
Krijsen en dan zo hard dat een speenvarken erbij zou verbleken en daarbij sprongetjes maken
. Bommel deed dat altijd als in naar beneden kwam nadat ik de was had gedaan. Ik kon tien keer naar boven voor iets anders en dan gebeurde het niet maar als hij de wasmand/wasmachine deur had gehoord
Ooit was ik even de trommel leeg gaan halen met een huis vol visite, man stond te frituren en toen kwam ik beneden. Had ik allemaal visite die, of van schrik aan het plafond hingen, of die achter die zielige, krijsende, hopsende Bommel aanzaten omdat ze dachten dat hij heet frituurvet over zich heen had gekregen.
Ooit was ik even de trommel leeg gaan halen met een huis vol visite, man stond te frituren en toen kwam ik beneden. Had ik allemaal visite die, of van schrik aan het plafond hingen, of die achter die zielige, krijsende, hopsende Bommel aanzaten omdat ze dachten dat hij heet frituurvet over zich heen had gekregen.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Skadi vindt het geweldig om mee te gaan als we de container aan de weg zetten of de post uit de bus halen.
Wordt ze helemaal stuiterig blij
Wordt ze helemaal stuiterig blij
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Dol vind het leuk om boven op bed naar de kinderen in de speeltuin te kijken verder kan ik niks verzinnen 

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jigzy vind lollies leuk. Een keer heeft ze een nieuwe zak open gemaakt, alle papiertjes eraf gehaald en de lollies opgegeten. Lolliestokjes en papiertjes overal.
Ook vind ze het leuk om met een knuffel te slapen. Ze maakte bij mijn ouders thuis 3 deuren open om een knuffel van de kast te pakken en daarmee op hun bed te slapen (2 hoog)
Ze vind het ook leuk om speelgoed onder de bank of een kast te gooien en dan mij het te laten pakken.
Gelukkig heb ik 1 normale hond
Ook vind ze het leuk om met een knuffel te slapen. Ze maakte bij mijn ouders thuis 3 deuren open om een knuffel van de kast te pakken en daarmee op hun bed te slapen (2 hoog)
Ze vind het ook leuk om speelgoed onder de bank of een kast te gooien en dan mij het te laten pakken.
Gelukkig heb ik 1 normale hond
- Roxywoezel
- Zeer actief
Oh mijn oude hond kayla, kruising BD, werd helemaal wild van ochtenddauw
Dan bek wagenwijd open, lange lap tot op de grond en met mach 4 racen over het grasveld

Dan bek wagenwijd open, lange lap tot op de grond en met mach 4 racen over het grasveld
-
korthaar
- Zeer actief
Luna speelt het liefst voor levend standbeeld.