Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vliegen...
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Vliegen...
Buiten wil ik niet hebben dat Ari hapt of springt naar vliegende of kruipende insecten, hij is te snel om te zien of het wel of geen kwaad kan. Maar we hebben een heuse levende vliegenvanger. Hij is nu binnen, waar 2 vervelende vliegende zaten. Ari springt tot 2 keer toe in de lucht en hapt zo de vliegen op, om ze vervolgens halfdood naar me toe te brengen. Waarna hij ze smakelijk opat.
Onze stoere vliegenvanger.
Onze stoere vliegenvanger.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Vliegen...
Bluf heeft helaas een bijendrang. Ik heb het opgegeven haar te straffen of te corrigeren. Ze bijt ze dood en vreet ze op. Proteïne denk ik dan maar. En ja, ze is al eens geprikt in haar wang of zo. Maar ze leert er niet van.
Ik probeer telkens te zeggen Nee, of laat liggen! En ik hou het maar in de gaten, dat als ze een keer in de bek geprikt wordt ik zo naar de da stap. Het is er niet uit te krijgen.
Ik probeer telkens te zeggen Nee, of laat liggen! En ik hou het maar in de gaten, dat als ze een keer in de bek geprikt wordt ik zo naar de da stap. Het is er niet uit te krijgen.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Pfft dat is een tophond, Als Nelle geplaagd wordt door een mug kijkt ze mij aan met een kop van toe nou pak hem.

- kipo
- Zeer actief
Stuur hem eens hier langs, kan 'ie zijn hart ophalen. Het stikt hier van de vliegen, ik word er gestoord van. 
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Hahahahaha, Yla lag ook altijd heel verstoord te kijken. Zij ging voor een muis in huis zelf op de bank staan. hahahayodi schreef:Pfft dat is een tophond, Als Nelle geplaagd wordt door een mug kijkt ze mij aan met een kop van toe nou pak hem.

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib zal het allemaal een rotzorg zijn, maar Koos de kat vangt ieder vliegend beestje hier in huis 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Whahaha, prachtig!thom schreef:Hahahahaha, Yla lag ook altijd heel verstoord te kijken. Zij ging voor een muis in huis zelf op de bank staan. hahahayodi schreef:Pfft dat is een tophond, Als Nelle geplaagd wordt door een mug kijkt ze mij aan met een kop van toe nou pak hem.
Piep wil wel om zich heen happen, maar dan wel liggend. Ondertussen kijkt ze net als Yla heel verstoord
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
-
Mieke-Bo
Hier ook 2 vangers... Soms denk ik dat hun tanden uit elkaar klappen van de klap die ontstaat 
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Voor dat soort dingen heb ik katten. Voor het vliegende spul wat boven bij het raam zit til ik ze even op. Soort van vliegenmeppen, maar dan met een kat dus. Hond interesseert zich niet echt voor vliegend klein spul. Hij krijgt de kans ook eigenlijk niet dankzij de katten
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Hier ook twee volleerde klapkaken
Bij gewone vliegen kijken ze verstoord en happen. Maar eergister hadden we een bromvlieg in huis. Horendol werd Skadi er van! Ze vloog er een kwartier lang als een dolle stier achteraan, ik heb me gek gelachen
Uiteindelijk had ze hem te pakken. Ik hoorde een forse klap van die kaak, die vlieg was stil, Skadi smakte wat, en toen kwam ze nijdig om zich heen loerend of er nóg een zat weer terug naar de bank. Waar ze met een tevreden zucht ging liggen.
Bij gewone vliegen kijken ze verstoord en happen. Maar eergister hadden we een bromvlieg in huis. Horendol werd Skadi er van! Ze vloog er een kwartier lang als een dolle stier achteraan, ik heb me gek gelachen
Uiteindelijk had ze hem te pakken. Ik hoorde een forse klap van die kaak, die vlieg was stil, Skadi smakte wat, en toen kwam ze nijdig om zich heen loerend of er nóg een zat weer terug naar de bank. Waar ze met een tevreden zucht ging liggen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far