Ik ging vannacht een laatste rondje met de mannen door de wijk en er kwam een dronken man aan wankelen.
Gelijk de mannen bij me geroepen en Jack gezegd dat hij zijn kop moest houden.
We lopen op een pad waar je niet terug kan en die man begint vanaf een meter of 20 al te schreeuwen: oooooh lieve hondjes!! aaaaaaaaaien!!
Nu ben ik vreselijk mank en stond ik daar dus met een Jack die inmiddels behoorlijk pissig was naast me.
Ik heb Macho gezegd dat hij een stukje vooruit moest lopen en dat deed hij maar hij vindt mensen niet erg interessant dus vlak voor hij bij die man was liep hij de bosjes in.
Die man liep hem (aaaaaaaaieeeeeen) achterna maar het zijn dicht hoge bosjes dus de man struikelt en komt neer naast Macho
Macho kijkt even verbaasd
Ik zie mijn kans om nu met Jack voorbij te lopen maar ik moet hinkelen en als ik hem eindelijk bijna voorbij ben is de man weer op de been en komt naar mij en Jack toe
Ik zeg nog: deze bijt (doet hij natuurlijk niet zomaar maar ik hoopte dat het zou afschrikken) maar de man trok zich er niets van aan en stond inmiddels (aaaaaaaaaiiiieeeeen lieve zwarte hondjeeee) voor ons.
Jack was erg pissig maar bleef netjes aan mijn voet terwijl Macho een paar meter verder zo
Ik loop al hinkelend om de man heen en door mijn hinkelen krijgt de man weer een lachbui en hup daar lag ie weer
Macho vindt het dus raar maar negeert het.
Jack vindt het ook erg raar en wil graag zijn mening erover kwijt aan diegene maar dat mag niet.
Wat vinden jullie honden?