Ik wel,zeker als hij zo komt aandenderen en verwacht dat hij zich naast mij gaat uitschudden.
Plaats gerust foto,s op het moment dat jouw hondje even niet bij jou hoort (grapje)
Moderator: moderatorteam

Elf schreef:Jep, dat had ik met mijn Bordeaux dog nog wel eens als hij zo op me af kwam stormen, haha. Desondanks heeft hij me nooit omver gerend trouwens. Wel tig keer ondergekwijld of laten meegenieten van blubber en water.
Knap,Dinos doet dit niet altijd , maar kent het commando wel ,ik wapper dan met mijn hand van links naar rechts en roep schudt, maar vaak is hij me voor of ligt al te rollen in het zand.dagmar88 schreef:Mijn waterratten schudden op commando.
Heerlijk heel herkenbaar met mijn bakje koffie op mijn rug beland omdat ik wou uitwijken, niet doen gewoon blijven staan honden ontwijken op laatste moment dus als je zelf ontwijkt is kans 50% dat je op de grond ligt.Elmo/maureen schreef:GeregeldMaar dat ligt aan mijn eigen klunzigheid
hij ontwijkt en ik ga juist die kant op.
![]()
behalve dan bij luna, want die vergeet regelmatig uit te wijken of te remmen.Dinos schreef: Heerlijk heel herkenbaar met mijn bakje koffie op mijn rug beland omdat ik wou uitwijken, niet doen gewoon blijven staan honden ontwijken op laatste moment dus als je zelf ontwijkt is kans 50% dat je op de grond ligt.
Die is niet als een ander en is eigenlijk nog een lompe pup soms.lunaquinty schreef:behalve dan bij luna, want die vergeet regelmatig uit te wijken of te remmen.Dinos schreef: Heerlijk heel herkenbaar met mijn bakje koffie op mijn rug beland omdat ik wou uitwijken, niet doen gewoon blijven staan honden ontwijken op laatste moment dus als je zelf ontwijkt is kans 50% dat je op de grond ligt.
ja, maar dan wel 1 van 40 kilo, en dat komt aan.Dinos schreef:Die is niet als een ander en is eigenlijk nog een lompe pup soms.lunaquinty schreef:behalve dan bij luna, want die vergeet regelmatig uit te wijken of te remmen.Dinos schreef: Heerlijk heel herkenbaar met mijn bakje koffie op mijn rug beland omdat ik wou uitwijken, niet doen gewoon blijven staan honden ontwijken op laatste moment dus als je zelf ontwijkt is kans 50% dat je op de grond ligt.
Ach ,ook een voordeel nu heb je ogen in je rug hahaRoxywoezel schreef:Ooooh zo werd ik altijd bang van onze mechel als die aankwam rennen met een 2 meter lange stok.....
Mn knieholtes doen al pijn als ik eraan terugdenk..... Hahaha
dre schreef:Is niet mijn hond![]()

Dit is niet eens de enige foto waar ze zo op staatlunaquinty schreef: daar zul je vast blij om zijn, cujo is er niets bij

Dinos schreef:Ach ,ook een voordeel nu heb je ogen in je rug hahaRoxywoezel schreef:Ooooh zo werd ik altijd bang van onze mechel als die aankwam rennen met een 2 meter lange stok.....
Mn knieholtes doen al pijn als ik eraan terugdenk..... Hahaha

Oh ik roep ook graag dat ze bij mij horen hoor, straks denken mensen dat ik zelf in blubberplassen lig te rollenHilde schreef:Ik ben eigenlijk altijd trots dat Beau van mij is. Hij is ongelooflijk lief en braaf, wordt nooit vies en hij zet zichzelf niet voor gekEn zelfs al zou hij dat wél doen, dan wil ik nog de hele dag roepen dat hij bij mij hoort