Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreemde dingen/voorwerpen onderweg

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Aniway

Vreemde dingen/voorwerpen onderweg

Ongelezen bericht door Aniway »

Hoe reageren jullie honden op vreemde voorwerpen/dingen die je onderweg tegenkomt?

Ik was laatst met Beike aan het wandelen en op een gegeven moment zag ik een clubje jongens over het grasveld rennen.
Maar had zelf eerst niks in de gaten en Beike ook niet.
Totdat we dichterbij kwamen en ik ineens zag dat ze een soort vliegende ufo hadden op afstandsbediening.
Leek heel erg mooi.

Beike keek er eens naar met een schuin gezicht en toen de ufo in de lucht een salto maakte, keek hij met een schuin koppie ernaar :I: :I:
Zo lief :I:

Het liefste had hij erheen gegaan en het eens van dichterbij bekeken, maar dat leek me geen goed idee :mrgreen: :mrgreen:

Had eigenlijk een andere reactie verwacht van Beike, omdat hij zulke dingen soms best spannend vindt, maar deze keer dus niet.
Had meer verwacht dat hij zou gaan blaffen en afstand nemen, maar die vliegende ufo vond hij best leuk.

Doet me ook meteen denken aan de keer dat ik een Furby kocht op de rommelmarkt.
Dat ding bleek het nog te doen ook en zette hem op de grond voor Beike neer.
Beike wist niet wat hij ermee aan moest en liep er blaffend rondjes om heen :mrgreen:
Voorzichtig aanraken en meteen weer wegrennen en dat een stuk of 10x achter elkaar :mrgreen: :mrgreen:

Toen hij doorhad dat de Furby nep was, pakte hij hem beet en liep ermee weg.
Hahaha, zo leuk om zijn reactie te zien :mrgreen: :D

De Furby heb ik later weggegeven aan iemand die hem graag wou hebben, die ook weer blij :ok: :ok: :ok:
Safari

Re: Vreemde dingen/voorwerpen onderweg

Ongelezen bericht door Safari »

Sliert blafte iedere prullenbak aan in Oostenrijk :piew: die waren vast heel raar.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Safari schreef:Sliert blafte iedere prullenbak aan in Oostenrijk :piew: die waren vast heel raar.

:LOL:

Hier bij de strandtent hebben ze een levensgrote plastic hond met een drinkbak er voor. Hij is nu nieuw en minder eng, maar die hiervoor vertrouwden ze allemaal voor geen meter.
Aniway

Ongelezen bericht door Aniway »

Safari schreef:Sliert blafte iedere prullenbak aan in Oostenrijk :piew: die waren vast heel raar.

:mrgreen: :mrgreen: :LOL:
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Kaylee loopt het liefs met een boog om rare dingen die normaal niet op t rondje staan, held :lol1: En op vakantie in Drenthe vond ze een bepaald grote steen waar wat verf op zat eng, want dat hoort niet
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Rio kijkt echt nergens van op onderweg al valt er ene bom loopt hij volgens mij nog ongestoord al snuffelend door.
Micron ,Spok en Sien kijken ook niet echt van voorwerpen op ,wel heeft Spok ooit eens iemand aangeblaft die verkleed was als heks in het bos.
Ze had zo'n grote puntmuts op en hij zag het en dacht :O: :O: :O:
Abra is ook vrij relaxed al heeft ze in het begin weleens een paaltje in de schemer aangeblaft :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
mito
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door mito »

Barra haalt eigenlijk altijd haar schouders op en loopt door. Die vindt "rare" dingen niet boeien. :pffff:
Misty gaat uit haar bolletje. Zo begint ze woest te blaffen als er vliegers overscheren of bij het het spotten van radiografisch bestuurde autootjes. Wegwezen met die rare, niet te vertrouwen dingen :boos:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mila kan soms iets raars ook echt raar vinden, en dan blaft ze er wat tegen en loopt er met veel omhaal naartoe om te ontdekken dat het niets bijzonders is. Andere keren kijkt ze niet op of om van 'vreemde voorwerpen'. Ik heb nog niet ontdekt waarom de ene plastic tas die over straat dwarrelt heel raar is, en de andere helemaal niet :roll:
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Darko wil het graag van dichtbij bekijken. Dat koppie gaat dan alle kanten op omdat hij er niks van begrijpt. Als hij het niet vertrouwt begint hij te blaffen.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Vorig jaar had een buurman hier ineens een felblauwe hortensia op de hoek van zijn tuin geplant. Jet ging ineens heel raar bewegen met haar kop, erheen kijken, terugdeinzen, er weer heen, weer terug...

Kortgeleden ergens anders een buurvrouw waar ineens een amaryllis aan de rand van de tuin groeide. Zelfde verhaal.
:piew:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”