Diva vind het super leuk en doet het ook heel goed.
Op 24 maart deden we mee met de demo van Kv Rijnland op de show in Leiden.

Dit was dinsdag

Moderator: moderatorteam
Dan ga ik je vast wel een keer tegenkomen. Train ook in Boelenslaan o.a. ook bij LisannePets_Passion schreef:Ja, ik vond op de filmpjes het ook lijken alsof ze moeite had met de hoogte van de sprongen.
Kleine correctie op mijn vorige post, ik ga vanaf april weer terug trainen bij Lisanne in Boelenslaan.
Heb het een beetje gehad met de KC en dan is de cursus nog maar net begonnen... erg jammer maar gelukkig ben ik nog welkom in Boelenslaan.
Ja ze was ook wel schijnzwanger en dat was nu wel aardig wegEilfy schreef:Top! Ook weer large gesprongen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je welPets_Passion schreef:Beterschap!
Het zit niet meeSigrid,Sandy en Diva schreef:Dank je welPets_Passion schreef:Beterschap!
Gister weer niet geweest nog steeds heel ziek
Ohh dat is wel balen!Sigrid,Sandy en Diva schreef:Dinsdag hadden we weer behendigheid de avond na dat we hoorde dat behendigheid + trainers/trainsters vanaf 1 december stopt ik was er erg van geschrokken en ben er ook erg verdrietig over dat zag de trainster gister dus kwam ze na de les even naar mij toe en hebben we nog een half uur staan praten wat erg fijn was ik heb ook bestolen om te wachten tot maart met zoeken naar een andere hondenschool voor behendigheid.
Ja zeker ik woon in LeidenJudith schreef:Ohh dat is wel balen!Sigrid,Sandy en Diva schreef:Dinsdag hadden we weer behendigheid de avond na dat we hoorde dat behendigheid + trainers/trainsters vanaf 1 december stopt ik was er erg van geschrokken en ben er ook erg verdrietig over dat zag de trainster gister dus kwam ze na de les even naar mij toe en hebben we nog een half uur staan praten wat erg fijn was ik heb ook bestolen om te wachten tot maart met zoeken naar een andere hondenschool voor behendigheid.
Waar woon je? Ik doe namelijk behendigheid bij Kc Kennemerland.