Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou ja zeg...
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou ja zeg...
Begin van de middag lag Ari lekker in het zonnetje te genieten, ik was bezig met de planten, gewoon een beetje klooien. Hoor ik ineens iets vallen, zag een kluit aarde naast Ari vallen, moest lachen en zei nog 'Alle zegen komt van boven'.
Paar minuten later zat ik te roken en stond Ari aan iets op het gras te ruiken, half verborgen achter een bloembak. Ik stuur Ari weg om zelf te gaan kijken wat het is, blijkt het een hamer te zijn !!!
Ook geen hamertje tik hamer, maar een serieuze. Ik kijk en roep meteen naar boven en geef een brul, maar niemand die ook maar enige reactie gaf. Die hamer kwam dus echt van boven en viel zo'n 30-40 cm van Ari zijn kop af. Ben best geschrokken en de schuldige moet zich nog steeds komen melden, maar dat zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Ik ga er maar vanuit dat het een ongeluk(je) was.
Paar minuten later zat ik te roken en stond Ari aan iets op het gras te ruiken, half verborgen achter een bloembak. Ik stuur Ari weg om zelf te gaan kijken wat het is, blijkt het een hamer te zijn !!!
Ook geen hamertje tik hamer, maar een serieuze. Ik kijk en roep meteen naar boven en geef een brul, maar niemand die ook maar enige reactie gaf. Die hamer kwam dus echt van boven en viel zo'n 30-40 cm van Ari zijn kop af. Ben best geschrokken en de schuldige moet zich nog steeds komen melden, maar dat zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Ik ga er maar vanuit dat het een ongeluk(je) was.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Nou ja zeg...
Nou inderdaad, dan kun je toch ook gewoon sorry zeggen ??Tara schreef:Oh lekker dan! Gevaarlijk hoor.
Maar niemand die iets zei, de hamer ligt ook nog gewoon hier.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Beneden bij de entree een briefje ophangen met de mededeling dat je een hamer hebt gevonden en dat de rechtmatige eigenaar hem bij jou kan komen ophalen. Weet je gelijk wie het geweest is en kun je vragen hoe het gekomen is als diegene hem komt halen. Komt er niemand aan de deur dan lijkt de kans dat jet expres gebeird is wat groter dan wanneer de eigenaar zich bij je meldt.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zat ik net te bedenken.LongFields schreef:Beneden bij de entree een briefje ophangen met de mededeling dat je een hamer hebt gevonden en dat de rechtmatige eigenaar hem bij jou kan komen ophalen. Weet je gelijk wie het geweest is en kun je vragen hoe het gekomen is als diegene hem komt halen. Komt er niemand aan de deur dan lijkt de kans dat jet expres gebeird is wat groter dan wanneer de eigenaar zich bij je meldt.
Ik ga maar uit van een ongelukje, wil eigenlijk niet eens verder denken.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Natuurlijk was het een ongelukje en misschien heeft iemand het niet eens door gehad.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar ga ik maar vanuit Merit.Mit schreef:Natuurlijk was het een ongelukje en misschien heeft iemand het niet eens door gehad.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
En toch schemert er in je antwoorden door dat je wantrouwend bent en ik zou niet weten waarom je jezelf dat gevoel wilt aandoen.thom schreef:Daar ga ik maar vanuit Merit.Mit schreef:Natuurlijk was het een ongelukje en misschien heeft iemand het niet eens door gehad.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Nou ik zou het toch wel willen weten of iemand het expres heeft gedaan of per ongeluk, dan kan je er rekening mee houden.Mit schreef:En toch schemert er in je antwoorden door dat je wantrouwend bent en ik zou niet weten waarom je jezelf dat gevoel wilt aandoen.thom schreef:Daar ga ik maar vanuit Merit.Mit schreef:Natuurlijk was het een ongelukje en misschien heeft iemand het niet eens door gehad.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Marion.
Ik heb ook wel eens 5 hoog gewoond, en bij ons flikkerde er ook van alles van het balkon. Per ongeluk. Als je iets expres zou doen, pak je gewoon een baksteen ipv een dure hamer.gonnie schreef:Nou ik zou het toch wel willen weten of iemand het expres heeft gedaan of per ongeluk, dan kan je er rekening mee houden.Mit schreef:En toch schemert er in je antwoorden door dat je wantrouwend bent en ik zou niet weten waarom je jezelf dat gevoel wilt aandoen.thom schreef:Daar ga ik maar vanuit Merit.Mit schreef:Natuurlijk was het een ongelukje en misschien heeft iemand het niet eens door gehad.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Thom zei dat het een serieuze hamer was, niet dat het een dure was
Ben benieuwd wat je briefje oplevert Thom
Laatst gewijzigd door ranetje op 21 mei 2014 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Het was een zeg maar gewone hamer die we allemaal wel in huis hebben.ranetje schreef:Thom zei dat het een swerieuze hamer was, niet dat het een dure was![]()
![]()
Ben ook benieuwd Ranetje.
Deze hangt nu op de toegangsdeur van de flat.

-
Marion.
Die zijn altijd nog duurder dan een baksteen.thom schreef:Het was een zeg maar gewone hamer die we allemaal wel in huis hebben.ranetje schreef:Thom zei dat het een swerieuze hamer was, niet dat het een dure was![]()
![]()
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, en dan moet ik er soms blij mee zijn.....Marion. schreef:Die zijn altijd nog duurder dan een baksteen.thom schreef:Het was een zeg maar gewone hamer die we allemaal wel in huis hebben.ranetje schreef:Thom zei dat het een swerieuze hamer was, niet dat het een dure was![]()
![]()

-
Marion.
Nee. Ik ben ook wel eens niet blij met een bal in mijn tuin. Weet je met wat voor vaart een tennisbal op de kop van Miep terecht kan komen? Ga ik toch ook niet denken dat de buurtjes expres mijn hondje aan het bekogelen zijn?thom schreef:Ja, en dan moet ik er soms blij mee zijn.....Marion. schreef:Die zijn altijd nog duurder dan een baksteen.thom schreef:Het was een zeg maar gewone hamer die we allemaal wel in huis hebben.ranetje schreef:Thom zei dat het een swerieuze hamer was, niet dat het een dure was![]()
![]()
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Een bal die over de schutting vliegt is natuurlijk ook niet leuk. Maar is toch niet te vergelijken ?
Die bal, daarvoor komen de kinderen waarschijnlijk meteen aan de deur of ze roepen.
Hier roept nog steeds niemand.
Die bal, daarvoor komen de kinderen waarschijnlijk meteen aan de deur of ze roepen.
Hier roept nog steeds niemand.

-
gonnie
- Zeer actief
Voor een baksteen moeten ze hun huis uit, een hamer heeft iedereen wel in huis.Marion. schreef:Die zijn altijd nog duurder dan een baksteen.thom schreef:Het was een zeg maar gewone hamer die we allemaal wel in huis hebben.ranetje schreef:Thom zei dat het een swerieuze hamer was, niet dat het een dure was![]()
![]()
Niet iedereen heeft bakstenen op zijn balkon liggen, wij toevallig wel.
Groetjes Gonnie.
-
Marion.
Hou eens op zeg! Wat denk je nu?gonnie schreef:Voor een baksteen moeten ze hun huis uit, een hamer heeft iedereen wel in huis.
Stel ik heb last van mijn onderburen, naaste buren, weet ik veel. Ze zijn aan het keutelen in de tuin zonder herrie, maar ik heb er last van. Of er ligt een hond die ik niet leuk vind. Dan trek ik de grote klauwhamer van het rek af en ik ga gericht de hond proberen dood te gooien? Met die dure hamer die ik 2 dagen later weer nodig heb?
-
gonnie
- Zeer actief
Om mensen te bekogelen waar we een hekel aan hebben. Haha.Tara schreef:Oh?gonnie schreef: Niet iedereen heeft bakstenen op zijn balkon liggen, wij toevallig wel.![]()
En waarom hebben jullie toevallig bakstenen op jullie balkon liggen? Nou?
Grapje.
Die bakstenen staan onder een paar bloembakken. Maar dat is pas sinds kort en we hebben ze al langer en waarom mag Joost weten mijn man heeft ze ooit eens op het balkon gelegd.
Groetjes Gonnie.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Een ongelukje kan gebeuren, dat weet ik ook best wel.Marion. schreef:Hou eens op zeg! Wat denk je nu?gonnie schreef:Voor een baksteen moeten ze hun huis uit, een hamer heeft iedereen wel in huis.
Stel ik heb last van mijn onderburen, naaste buren, weet ik veel. Ze zijn aan het keutelen in de tuin zonder herrie, maar ik heb er last van. Of er ligt een hond die ik niet leuk vind. Dan trek ik de grote klauwhamer van het rek af en ik ga gericht de hond proberen dood te gooien? Met die dure hamer die ik 2 dagen later weer nodig heb?
Maar het lijkt me dan normaal dat je dan sorry roept of de hamer even terug komt halen.

-
gonnie
- Zeer actief
Marion. schreef:Hou eens op zeg! Wat denk je nu?gonnie schreef:Voor een baksteen moeten ze hun huis uit, een hamer heeft iedereen wel in huis.
Een normaal mens doet dat niet nee, maar je zou ze de kost moeten geven die het wel doen.
Hier wordt van alles naar beneden gesmeten, winkelwagens, stenen beelden, rollen vloerbedekking, oude stofzuigers, bierflesjes, poepluiers, alles wat mensen kwijt willen gooien ze over het balkon, sommige mensen dan. En soms gooien mensen zichzelf naar beneden, of ze worden door hun vader naar beneden gegooid.
Groetjes Gonnie.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dan schrik je je toch ook het apenzuur
Toen ik nog in een hoge flat woonde heb ik eens bijna een matras op mijn hoofd gekregen. Sommige mensen menen dat als ze in een flat wonen ze alles gewoon van zich af kunnen gooien.
Toen ik nog in een hoge flat woonde heb ik eens bijna een matras op mijn hoofd gekregen. Sommige mensen menen dat als ze in een flat wonen ze alles gewoon van zich af kunnen gooien.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
Marion.
En soms valt er ook wel eens iets per ongeluk van het balkon af.gonnie schreef:Marion. schreef:Hou eens op zeg! Wat denk je nu?gonnie schreef:Voor een baksteen moeten ze hun huis uit, een hamer heeft iedereen wel in huis.
Een normaal mens doet dat niet nee, maar je zou ze de kost moeten geven die het wel doen.
Hier wordt van alles naar beneden gesmeten, winkelwagens, stenen beelden, rollen vloerbedekking, oude stofzuigers, bierflesjes, poepluiers, alles wat mensen kwijt willen gooien ze over het balkon, sommige mensen dan. En soms gooien mensen zichzelf naar beneden, of ze worden door hun vader naar beneden gegooid.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou ik neem aan dat die persoon dan wel zijn excuus komt aanbieden en zijn hamer komt ophalen.
Groetjes Gonnie.
-
Marion.
Je moet niet zoveel aannemen.gonnie schreef:Nou ik neem aan dat die persoon dan wel zijn excuus komt aanbieden en zijn hamer komt ophalen.
-
gonnie
- Zeer actief
Ben je een beetje chagrijnig of zo?
Groetjes Gonnie.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is dan wel erg makkelijk, want volgens je eigen schrijven hebben ze die hamer 2 dagen later weer nodig.Marion. schreef:Je moet niet zoveel aannemen.gonnie schreef:Nou ik neem aan dat die persoon dan wel zijn excuus komt aanbieden en zijn hamer komt ophalen.

-
Marion.
Nee hoor, ik niet. Ik word wel een beetje moe van alle complottheorietjes. En het aannemen van hoe mensen wel zullen zijn en dingen zullen doen.gonnie schreef:Ben je een beetje chagrijnig of zo?
Ik kan me ook zo voorstellen dat er iemand gigantisch aan het klussen is, daar meerdere hamers bij gebruikt, en dat er tijdens het klussen eentje van het balkon is gevallen. Die man mist zijn hamer nog niet eens. Laat staan dat het een gerichte moordaanslag op Ari was.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou neem je zelf ook wat aan. Hihi.
Groetjes Gonnie.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik beweer ook totaal nergens dat het een gerichte moordaanslag op Ari was, daar heb ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht, dus met mijn 'complotten' valt het reuze mee. Ik vind en vond het vreemd, dat lijkt me niet zo raar op zich, als er een hamer uit 'de lucht' blijkt te vallen.Marion. schreef:Nee hoor, ik niet. Ik word wel een beetje moe van alle complottheorietjes. En het aannemen van hoe mensen wel zullen zijn en dingen zullen doen.gonnie schreef:Ben je een beetje chagrijnig of zo?
Ik kan me ook zo voorstellen dat er iemand gigantisch aan het klussen is, daar meerdere hamers bij gebruikt, en dat er tijdens het klussen eentje van het balkon is gevallen. Die man mist zijn hamer nog niet eens. Laat staan dat het een gerichte moordaanslag op Ari was.