Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik mot jou niet
Moderator: moderatorteam
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik mot jou niet
Sarah is geen allemansvriendje maar echt boos is ze maar op 1 persoon....de echtgenoot van mijn vriendin.
Daar wordt Sarah echt boos op. Als ze het flikken kan laat ze hem de tanden zien en moet ik echt een brul geven om te voorkomen
dat ze die tanden ook gebruikt. Kinderen die hier aanbellen of ze het hondje mogen uitlaten zien er meestal ook meteen vanaf.
Heeft/hebben jullie honden dat ook wel eens ? Dat ze iemand of een bepaald type mensen niet motten.
Daar wordt Sarah echt boos op. Als ze het flikken kan laat ze hem de tanden zien en moet ik echt een brul geven om te voorkomen
dat ze die tanden ook gebruikt. Kinderen die hier aanbellen of ze het hondje mogen uitlaten zien er meestal ook meteen vanaf.
Heeft/hebben jullie honden dat ook wel eens ? Dat ze iemand of een bepaald type mensen niet motten.
- webtiger
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Fly een Border Collie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Ik mot jou niet
Mijn hond valt onbekende dronken mensen aan
...
Als hij merkt dat iemand naar alcohol ruikt of en beetje uit evenwicht loopt moet ie niks van ze hebben.
Dan gaat die lip omhoog en verder laat ik het niet komen aangezien hij dan sneller beslist dan mij
dan beslis ik liever eerder.
Maar ik weet dat het met mijn ex temaken kan hebben die dronk ook veel en was tegen mij ook niet altijd aardig zeg maar ff zo....
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Als hij merkt dat iemand naar alcohol ruikt of en beetje uit evenwicht loopt moet ie niks van ze hebben.
Dan gaat die lip omhoog en verder laat ik het niet komen aangezien hij dan sneller beslist dan mij
Maar ik weet dat het met mijn ex temaken kan hebben die dronk ook veel en was tegen mij ook niet altijd aardig zeg maar ff zo....
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Groetjes Fly en Danielle.
-
Dinos
Dinos heeft dit niet vaak maar als hij iemand niet moet ben ik op mijn qui-vive ,en zal die persoon in de gaten houden.
Zo wordt elk vriendje van mijn dochter aan Dinos voorgesteld ,en oh wee als Dinos niet goed reageert, dan heeft het manneke heel wat uit te leggen hahahaha
Gelukkig switcht mijn dochter niet vaak,en huidige vriendje is wel een leuk mannetje.
Zo wordt elk vriendje van mijn dochter aan Dinos voorgesteld ,en oh wee als Dinos niet goed reageert, dan heeft het manneke heel wat uit te leggen hahahaha
Gelukkig switcht mijn dochter niet vaak,en huidige vriendje is wel een leuk mannetje.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja en niets mis mee, zij vinden ook wel eens iemand leuk die ik niet leuk vind.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Rana heeft het gehad bij een oom van mij, als die binnen was verstarde ze helemaal en ging dan maar van pure ellende de bench in. De beste man is nog slager ook
. Na verloop van jaren is het weggeebt, hij is nog niet haar vriendje maar inmiddels negeert ze hem. Het enige wat ik kan bedenken als reden is dat hij een snor heeft.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Er zijn diverse mensen die ze niet moeten, ze lopen er voor weg. Zijn meestal mensen die te enthousiast zijn richting hun. Dronken mensen of mensen die zich afwijkend gedragen zijn ook niet favoriet
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
Sanner
- Zeer actief
Kiwi vindt iedereen wel aardig. Jamie kan weleens iemand stom vinden, dan blijft ze blaffen en/of grommen. Happen heeft ze nog nooit gedaan. De buurman van mijn moeder moet ze echt niet, daar gromt ze al naar als ze hem hoort. Denk dat dat komt omdat ik wel eens een aanvaring met hem heb gehad waar ze bij was.
Teun heeft niks met mensen, behalve mij dan.
Hij negeert iedereen gewoon.
Teun heeft niks met mensen, behalve mij dan.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Nee
pom vindt iedereen leuk en zal nooit iemand aanblaffen. Tanden laten zien doet ze ook niet, ze is vriendelijk op het debiele af
-
lets have fun
Floor treed de wereld blijmoedig tegemoet in de vaste overtuiging dat iedereen haar vriend is. Dat is soms mooi om te zien en soms rete irritant.
Rufus heeft aan 1 van onze vrienden een hekel. Niet dat ik daar verder iets achter zoek. Die man heeft gewoon een hele harde stem, praat aan 1 stuk door en beweegt daarbij ook nog eens druk met zijn handen. Daar reageert ie op.
Rufus heeft aan 1 van onze vrienden een hekel. Niet dat ik daar verder iets achter zoek. Die man heeft gewoon een hele harde stem, praat aan 1 stuk door en beweegt daarbij ook nog eens druk met zijn handen. Daar reageert ie op.
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Simba ziet in bijna iedereen een grote vriend/vriendin, behalve in dronken mensen. Dan wordt hij een gevaarlijk patsertje en moet ik hem kort houden. Soms lastig als die dronkenlappen hem willen aaien....
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja Rio had een enorme hekel aan een goede vriend van ons.
Waarom heb ik nooit begrepen en het werd met de jaren ook alsmaar erger leek het wel.
Waarom heb ik nooit begrepen en het werd met de jaren ook alsmaar erger leek het wel.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
Manu
Manu vindt iedereen leuk gelukkig. Wel wat meer interesse in de een dan de ander maar gelukkig geen tanden of blaffen.
Dronken mensen houdt hij niet van, behalve van mij, dan word ik lekker knuffelig
Dronken mensen houdt hij niet van, behalve van mij, dan word ik lekker knuffelig
- Pat75
- Zeer actief
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Het zijn beide geen allemansvrienden, maar negeren doorgaans. Er zijn een aantal mensen waar ze echt met een bochtje omheen lopen. Ik heb het met Nilo wel eens gehad met mensen die meer informatie wilden over het ras. Oh en een keer met een keurmeester, die notabene weg van hem was! In beide gevallen zag ik niet echt een duidelijke reden waarom hij ze niet moest, maar hij was er vrij duidelijk in.
Coda heeft het momenteel met onze trainer, erg handig
Maar dit wordt denk ik ook versterkt doordat hij altijd de man is die haar aanlijnt en bij mij weg haalt om vervolgens de oefening (komen op bevel) te kunnen doen, hij is de boosdoener 
Coda heeft het momenteel met onze trainer, erg handig
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Ze zijn een beetje onverschillig naar vreemden. Dalí vertrouwt het alleen niet als iemand op straat hem probeert te lokken. Dan gaat hij op een afstandje staan keffen. Soms heb je er dan zo'n 'ik kan met alle honden'-type bijzitten dat nog harder probeert Dalí te aaien of lokken en dan is het voorlopig niet meer stil. Afgang voor alle betrokkenen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Nee, niet zo specifiek eigenlijk.
Wel voelt Puchu feilloos aan als iemand bang voor hem is en natuurlijk gaat hij dan pal ervoor staan blaffen
(in een situatie als in de polder hè? dat is een wandelroute, honden los, mensen lopen er en het is nooit een probleem, behalve
als iemand bang voor honden is en Puchu pikt ze er feilloos uit terwijl ik dat in lichaamshouding nog niet gezien had, want anders
hou ik hem even bij me natuurlijk).
Hij vindt het blijkbaar gek ofzo en dan blaft hij, verder niks hoor, geen tandenwerk of wat dan ook.
Wel voelt Puchu feilloos aan als iemand bang voor hem is en natuurlijk gaat hij dan pal ervoor staan blaffen
(in een situatie als in de polder hè? dat is een wandelroute, honden los, mensen lopen er en het is nooit een probleem, behalve
als iemand bang voor honden is en Puchu pikt ze er feilloos uit terwijl ik dat in lichaamshouding nog niet gezien had, want anders
hou ik hem even bij me natuurlijk).
Hij vindt het blijkbaar gek ofzo en dan blaft hij, verder niks hoor, geen tandenwerk of wat dan ook.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila houdt over het algemeen ook niet van mensen die haar proberen te lokken, vreemden die heel enthousiast tegen haar doen of die heel afwijkend gedrag vertonen, maar die zal ze proberen te ontwijken. Iedereen hier in huis wordt eigenlijk vriendelijk ontvangen, de één wel enthousiaster dan de ander.
Veel vreemden vindt ze helemaal niet interessant en soms ziet ze ineens iemand die ze uit het niets heel leuk vindt.
Veel vreemden vindt ze helemaal niet interessant en soms ziet ze ineens iemand die ze uit het niets heel leuk vindt.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Een hele goede vriendin van mijn ouders moet hij echt niet. Ze is te dominant. Dat straalt ze ook uit naar honden. Nooit problemen mee gehad. Behalve met Elmo
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Charlie vindt alles en iedereen nog lief en denkt dat iedereen speciaal voor hem komt.
Onze vorige hond vertrouwde soms mensen met krukken, stokken, petten en iemand met een zuurstoftank niet. Dat was soms best wel gênant . Verder vond ze iedereen aardig.
Onze vorige hond vertrouwde soms mensen met krukken, stokken, petten en iemand met een zuurstoftank niet. Dat was soms best wel gênant . Verder vond ze iedereen aardig.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Manu schreef:Manu vindt iedereen leuk gelukkig. Wel wat meer interesse in de een dan de ander maar gelukkig geen tanden of blaffen.
Apple vind alles van 0 tot 100 jaar leuk.
Ze vind alleen mensen die grote dingen dragen eng, maar dat is dan niet echt naar de persoon gericht. Zodra het grote gevaar geweken is (in de zin van het dragen van een grote tas bijvoorbeeld) dan is er ook niks aan de hand.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Een van mijn teckels vond iedereen wel aardig, de anderen moesten niets hebben van mensen en waren ronduit onvriendelijk.
Niet dat er ooit een heeft gebeten, maar ze moesten van vrijwel geen mens wat hebben.
Rana vond iedereen leuk, behalve als ze haar wat wantrouwend tegemoet traden om toch te willen durven aaien.
Dan kregen ze een scheldkannonade over zich heen.
Ita is altijd heel gereserveerd geweest, maar begint nu toch een paar mensen meer leuk te vinden dan mijn man en mij.
Alleen mensen die geestelijk niet in orde zijn en bang zijn voor honden ontwijkt ze met een ruime boog.
Komen ze te dichtbij dan volgt er een harde blaf.
En dan zijn ze ook gelijk weer weg.
Niet dat er ooit een heeft gebeten, maar ze moesten van vrijwel geen mens wat hebben.
Rana vond iedereen leuk, behalve als ze haar wat wantrouwend tegemoet traden om toch te willen durven aaien.
Dan kregen ze een scheldkannonade over zich heen.
Ita is altijd heel gereserveerd geweest, maar begint nu toch een paar mensen meer leuk te vinden dan mijn man en mij.
Alleen mensen die geestelijk niet in orde zijn en bang zijn voor honden ontwijkt ze met een ruime boog.
Komen ze te dichtbij dan volgt er een harde blaf.
En dan zijn ze ook gelijk weer weg.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat wou ik ook schrijven, maar dan over rita.Machie schreef:Csiva haat gewoon iedereen. Lastig, maar het went.
rietje geeft al haar liefde aan ons en voor anderen is er niks meer over
ik vind het niet zo lastig eigenlijk, ik weet dat ze niks van anderen wil weten en zorg gewoon dat ze er ook niks mee te maken heeft.
komt wel bij dat wij haast nooit visite krijgen en het daardoor ook wel makkelijker is om mensen bij haar weg te houden.
aan de andere kant zou ze misschien wel wat vriendelijker zijn naar vreemden als ze er in huis vaker mee geconfronteerd werd, maar dat blijft gissen natuurlijk.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Csiva is lastig omdat haar gedrag niet altijd hetzelfde is. Vandaag ook, wandelen in een groep en dan ineens na 3 uur ofzo vanuit het niks (voor ons dan) valt ze uit. Het blijft met haar altijd opletten en er rekening mee houden. Ook met visite thuis. Dan ligt ze lekker in haar bench. Maar het onvoorspelbare aan haar vind ik lastig;)
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Over het algemeen is Pippa ook zo'n hondje dat dol is op iedereen. Alleen de zoon van de buurvrouw moet ze niet, maar daar heeft ze alle reden toe. Ooit ging ik net met haar naar buiten toen hij daar stond een beetje losse handjes te hebben tegenover zijn vriendin. Ik was zelf geschrokken en vlug naar binnen gerend om mijn vader te halen. Sindsdien vertrouwt Pippa die buurjongen voor geen haar. En soms als we op straat lopen gaat ze heel achterdochtig kijken als er een man een eindje achter ons aan loopt. Bij de ene man wel, bij de andere niet. Héél soms zou ze uitvallen als zo iemand ons dan passeert (nou ja, beetje van op een afstandje staan keffen eigenlijk) maar da's misschien twee keer gebeurd of zo. Zal wel iets mis zijn met hoe die man dan overkomt, denk ik dan
Dat heb ik ook wel eens, dat ik zo'n naar gevoel krijg bij iemand 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ah ja, dat is anders dan en inderdaad lastiger dan wanneer een hond, zoals rita, gewoon in zijn algemeenheid de pest heeft aan andere mensen.Machie schreef:Csiva is lastig omdat haar gedrag niet altijd hetzelfde is. Vandaag ook, wandelen in een groep en dan ineens na 3 uur ofzo vanuit het niks (voor ons dan) valt ze uit. Het blijft met haar altijd opletten en er rekening mee houden. Ook met visite thuis. Dan ligt ze lekker in haar bench. Maar het onvoorspelbare aan haar vind ik lastig;)

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Er is 1 man die Toots niet kan uitstaan.
Ik dacht eerst dat hij zijn hond niet mocht. Maar als ik zijn vrouw met de hond tegen kom is er niks aan de hand. En als we die man een keer toevallig tegen komen gaat hij ook tekeer.
Ik dacht eerst dat hij zijn hond niet mocht. Maar als ik zijn vrouw met de hond tegen kom is er niks aan de hand. En als we die man een keer toevallig tegen komen gaat hij ook tekeer.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
ayke
- Actief
- Mijn ras(sen): xherder
Rex vind eigenlijk iedereen leuk, bezoek is er ook altijd voor hem volgens Rex.
Alleen bij mensen die erg onder invloed zijn, dan blijft hij op een afstand.
Toen ik hem net had was hij bang voor iemand met een pet, we kwamen haar alleen regelmatig tegen, na een keer samen oplopen is het over gegaan.
Alleen bij mensen die erg onder invloed zijn, dan blijft hij op een afstand.
Toen ik hem net had was hij bang voor iemand met een pet, we kwamen haar alleen regelmatig tegen, na een keer samen oplopen is het over gegaan.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Nooit, Oll is nog steeds van mening dat iedereen er op de wereld is voor zijn vermaak en kroelings enzo :') Hij negeert mensen buiten wel hoor, maar das meer omdat we 'm dat met veel pijn en moeite geleerd hebben, want als ik 'm z'n gang zou gaan zou ie zeker hier in de wijk aan de lijn bij IEDEREEN willen buurten voor een knuffel