Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze geile Ari.
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Onze geile Ari.
Onze kleine Ari begint nu toch wel onze grote Ari te worden.
Vanmorgen was hij op de hei lekker aan het spelen met een loops teefje, gewoon gezellig, verder niks aan de hand. De mevrouw met het teefje liep op een gegeven moment door, en Ari kwam een andere hond tegen waarmee hij ook weer ging spelen, toen deze hond vertrok, ging ineens zijn neus in de lucht en in 1 rechte lijn op de loopse teef af, maar deze mevrouw was in de snelle ganzenpas al een paar honderd meter verder ondertussen, dus Ria had een vroege ochtendsprint.
Vanavond stond hij minutenlang aan een grassprietje te ruiken, te piepen en kwijlen, weer die neus de lucht in, toen maar snel aangelijnd. de kleine geile donder, hahahahaha
Vanmorgen was hij op de hei lekker aan het spelen met een loops teefje, gewoon gezellig, verder niks aan de hand. De mevrouw met het teefje liep op een gegeven moment door, en Ari kwam een andere hond tegen waarmee hij ook weer ging spelen, toen deze hond vertrok, ging ineens zijn neus in de lucht en in 1 rechte lijn op de loopse teef af, maar deze mevrouw was in de snelle ganzenpas al een paar honderd meter verder ondertussen, dus Ria had een vroege ochtendsprint.
Vanavond stond hij minutenlang aan een grassprietje te ruiken, te piepen en kwijlen, weer die neus de lucht in, toen maar snel aangelijnd. de kleine geile donder, hahahahaha

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Re: Onze geile Ari.
Haha, het wordt een vent!
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Kleine hondjes worden groot.
Het komt mij bekent voor Balou heeft het zelfde gedrag, minutenlang kwijlend en klappertandend aan een grassprietje staan te ruiken.
Het komt mij bekent voor Balou heeft het zelfde gedrag, minutenlang kwijlend en klappertandend aan een grassprietje staan te ruiken.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Manu
Ik heb ook zo verbaasd staan kijken toen mijn kleine pupsel (van 30kg) klappertandend en kwijlend plantjes stond te likken
Dan gaan ze ineens poesjes likken, niet meer eten, en inderdaad overal dat gesnuf en gepies. Waar is mijn puppy gebleven?

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja !!Manu schreef:Ik heb ook zo verbaasd staan kijken toen mijn kleine pupsel (van 30kg) klappertandend en kwijlend plantjes stond te likkenDan gaan ze ineens poesjes likken, niet meer eten, en inderdaad overal dat gesnuf en gepies. Waar is mijn puppy gebleven?
![]()

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Remy heeft tot nu toe (6 maanden jong) 1 keer zijn poot opgetild, haha. Geloof dat hij het staande, met zijn poten naar achteren, net zo makkelijk vind. Ach, in het begin piste hij nog door zijn hurken, dus het wordt nog wat.
Zag hem van de week wel maaien met zijn achterpoten na een poep.
Vind het altijd wel lachen als ze gaan beginnen met die fratsen. Nog zo lekker puber en toch willen mee doen.
Zag hem van de week wel maaien met zijn achterpoten na een poep.
Vind het altijd wel lachen als ze gaan beginnen met die fratsen. Nog zo lekker puber en toch willen mee doen.
-
Devel
Je weet het hé, die ballen eraf van die geilert! hahaha
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Freek plast pas sinds een maan met z'n poot omhoog. Begint nu ook meer te markeren en waar Evert heeft geplast is opeens ook heel bijzonder haha. Op loopse teven reageert hij nog niet, maar dat komt vast snel. Je merkt laatste maand ook dat hij meer bespiering krijgt en het super slungelachtige verdwijnt ook wat.
De puppentijd is nu echt over Thom haha
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Plassen met z'n poot omhoog doet hij nog niet, heel soms een voorzichtige poging.Evertje schreef:Freek plast pas sinds een maan met z'n poot omhoog. Begint nu ook meer te markeren en waar Evert heeft geplast is opeens ook heel bijzonder haha. Op loopse teven reageert hij nog niet, maar dat komt vast snel. Je merkt laatste maand ook dat hij meer bespiering krijgt en het super slungelachtige verdwijnt ook wat.
Ik zei laatst nog tegen Ria, dat Ari meer bespiering begon te krijgen.
Ik wil zo graag pupje Ari terug.

- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
Correctie. Onze Ari wordt papaMarco88 schreef:volgend topic: Ari wordt papa.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook niet.Marion. schreef:Correctie. Onze Ari wordt papaMarco88 schreef:volgend topic: Ari wordt papa.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar toch even serieus.
Hoe leer je dit af, of leidt je dit in goede banen ??
Hebben jullie daar misschien tips voor, wij hebben nog nooit een intacte reu gehad, dus dit is best nieuw voor ons.
Hebben jullie daar misschien tips voor, wij hebben nog nooit een intacte reu gehad, dus dit is best nieuw voor ons.

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Niet meer met loopse teven laten spelen. Vind ik sowieso erg apart, dat die mevrouw dat allemaal wel best vond.thom schreef:Maar toch even serieus.
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Dat valt niet af te leren. Onze Ari gewoon uit de buurt houden van loopse dameshondjes. Ik hoop voor je dat hij er zo'n eentje is die de loopse dameshond weer vergeten is als hij thuis is.
Ik moest trouwens wel erg lachen om je topictitel
Ik moest trouwens wel erg lachen om je topictitel
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Tuurlijk zijn het de hormoontjes, maar nu is het zaak om hem goed onder appel te krijgen met een loopse teef in de buurt. Normaal gesproken hebben we hem redelijk onder appel, maar dit is even nieuw voor hem én voor ons.Tara schreef:Het is een kwestie van appel, als jij zegt dat hij mee moet lopen of bij je moet blijven, dan moet hij dat gewoon doen.
Dat zijn hormoontjes beginnen op te spelen is allemaal prima, maar Onze Ari moet wel gewoon blijven luisteren.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Tara schreef:thom schreef:Tuurlijk zijn het de hormoontjes, maar nu is het zaak om hem goed onder appel te krijgen met een loopse teef in de buurt. Normaal gesproken hebben we hem redelijk onder appel, maar dit is even nieuw voor hem én voor ons.Tara schreef:Het is een kwestie van appel, als jij zegt dat hij mee moet lopen of bij je moet blijven, dan moet hij dat gewoon doen.
Dat zijn hormoontjes beginnen op te spelen is allemaal prima, maar Onze Ari moet wel gewoon blijven luisteren.Vooral doorgaan!

- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag jij je dan zeer vele jaren gaan lopen afvragen.Marco88 schreef:ik vraag me af wat voor soort pups ari gaat krijgen

-
Corneliana
- Zeer actief
eh hier inleveren en zelf een nieuw pupje?thom schreef:Plassen met z'n poot omhoog doet hij nog niet, heel soms een voorzichtige poging.Evertje schreef:Freek plast pas sinds een maan met z'n poot omhoog. Begint nu ook meer te markeren en waar Evert heeft geplast is opeens ook heel bijzonder haha. Op loopse teven reageert hij nog niet, maar dat komt vast snel. Je merkt laatste maand ook dat hij meer bespiering krijgt en het super slungelachtige verdwijnt ook wat.
volgens mij wordt zo'n "Onze Ari" alleen maar schattiger
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij jullie inleveren.Corneliana schreef:eh hier inleveren en zelf een nieuw pupje?thom schreef:Plassen met z'n poot omhoog doet hij nog niet, heel soms een voorzichtige poging.Evertje schreef:Freek plast pas sinds een maan met z'n poot omhoog. Begint nu ook meer te markeren en waar Evert heeft geplast is opeens ook heel bijzonder haha. Op loopse teven reageert hij nog niet, maar dat komt vast snel. Je merkt laatste maand ook dat hij meer bespiering krijgt en het super slungelachtige verdwijnt ook wat.
volgens mij wordt zo'n "Onze Ari" alleen maar schattiger
Onze Ari woont en blijft hier.

-
Corneliana
- Zeer actief
thom schreef:Bij jullie inleveren.Corneliana schreef:eh hier inleveren en zelf een nieuw pupje?thom schreef:Plassen met z'n poot omhoog doet hij nog niet, heel soms een voorzichtige poging.Evertje schreef:Freek plast pas sinds een maan met z'n poot omhoog. Begint nu ook meer te markeren en waar Evert heeft geplast is opeens ook heel bijzonder haha. Op loopse teven reageert hij nog niet, maar dat komt vast snel. Je merkt laatste maand ook dat hij meer bespiering krijgt en het super slungelachtige verdwijnt ook wat.
volgens mij wordt zo'n "Onze Ari" alleen maar schattiger![]()
Onze Ari woont en blijft hier.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar ik gun jullie in de nabije toekomst wel de allerleukste en allerliefste hond van de wereld, pup of niet. 

-
Corneliana
- Zeer actief
dankje komt vast goed.thom schreef:Maar ik gun jullie in de nabije toekomst wel de allerleukste en allerliefste hond van de wereld, pup of niet.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Aan de lijn houden zodra je ook maar denkt dat er een loopse teef in de buurt is of in de buurt heeft gelopenthom schreef:Maar toch even serieus.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat doen we nu ook.Caro. schreef:Aan de lijn houden zodra je ook maar denkt dat er een loopse teef in de buurt is of in de buurt heeft gelopenthom schreef:Maar toch even serieus.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
En dan moet je dus geen 2 volle reuen hebbenCaro. schreef:Aan de lijn houden zodra je ook maar denkt dat er een loopse teef in de buurt is of in de buurt heeft gelopenthom schreef:Maar toch even serieus.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar toch vraag ik me dan het volgende af ?
Er zullen vast regelmatig of vaak loopse teven op de hei lopen, dan zou ik Ari dus heel erg vaak aan de lange lijn moeten houden, dat is natuurlijk flink balen voor hem.
Is er echt geen andere manier dan hem aan de lijn te houden ?
Er zullen vast regelmatig of vaak loopse teven op de hei lopen, dan zou ik Ari dus heel erg vaak aan de lange lijn moeten houden, dat is natuurlijk flink balen voor hem.
Is er echt geen andere manier dan hem aan de lijn te houden ?

-
Devel
Als jij niet wil dat hij pupjes gaat verwekken zou ik hem inderdaad aan de lijn houden. Anders kan het wachten zijn op een koppeling.

Vooral doorgaan!