Mijn 2 volwassen poezen mochten beide 2 geweldige nesten krijgen waarvan er zelfs 2 zijn blijven plakken.
De kittens hebben stuk voor stuk gewéldige baasjes gekregen en ik ben héél erg trots op ze. Ze zijn zoooo sociaal, lief, ondeugend, zachtaardig, pluizig, terror, mooi. Heerlijk!! Af en toe ga ik op bezoek bij een van de pluisjes en soms ook voor een fotoshoot.
Het is zo leuk om te zien hoe ze zijn geworden. Hier een aantal kittens die ik heb weergezien (met de camera):
Uit het A-nest: Belle Fae's Fraise Florence "Layla a.k.a. Dikkie". Een bluepoint poes.

Belle Fae's Fresa Diamente "Lizzy". Sealtabbypoint poes

Uit het C-nest: Belle Fae's Prince Polo "Dobby". Sealtabbypoint kater woont samen met zijn broertje Odi.

Belle Fae's Rocky Road "Odi". Sealpoint kater woont samen met zijn broertje Dobby.

Uit het D-nest: Belle Fae's Sen Niño "Nino". Sealpoint kater.

Belle Fae's Jente Aisling "Iepie". Lilactortiepoint poes woont bij mij.

Uit het E-nest: Belle Fae's Fiero Sento "Fin". Lilactabbypoint kater woont samen met zijn broertje Nox.

Belle Fae's Meon Felico "Nox". Bluetabbypoint kater woont samen met zijn broertje Fin..

Belle Fae's Hisia Valente "Valente". Bluetabbypoint poes woont bij mij.

Leuk toch om die veranderingen zo naast elkaar te zien? Welke is volgens jullie het meest hetzelfde gebleven? En welke het meest veranderd?