Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat kan toch niet zeker?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Dat kan toch niet zeker?

Ongelezen bericht door Kaiou »

Op 29 april vorig jaar heeft Kaiou een boterham met plastic zakje en al bij iemand uit haar tas gestolen en opgegeten. Ik heb er een foto van, vandaar dat ik de datum nog weet :Q:
Natuurlijk heb ik de dagen en weken er na opgelet of dat zakje weer naar buiten kwam, maar ik heb het nooit gezien.
Nu net produceert hij een compleet in plastic verpakte poep :80:
Voor zover ik weet heeft hij daarna nooit meer iets verpakts gegeten, maar dat kan toch zeker niet hetzelfde zakje zijn, bijna een jaar later?
Afbeelding
Wilm@

Re: Dat kan toch niet zeker?

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Apart!
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ja misschien blijven hangen en nu pas last van plastic moeheid
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Geen idee
Wel handig zo'n ingebouwd poepzakje :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Sanchis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sanchis »

Ik heb een keer meegemaakt dat de plastic twee weken 'onderweg' was. In tussentijd waren de darmen niet verstopt, maar was er duidelijk iets niet pluis. Hij had vaak ontlasting en de drollen waren te zacht.

Een jaar, ongelofelijk. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sterk dat het hetzelfde zakje is, maar wie weet.

Ik hoorde van mijn eigen dierenarts dat sommige soorten plastic redelijk verteerd kunnen worden, waarbij het dus niet meer herkenbaar als plastic eruit komt. Misschien kan dat gebeurd zijn met het vorige plastic, en heeft hij dit zakje ergens buiten opgevreten?
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Rinne Roos heeft ooit een (honden)taartje gejat en opgegeten met zakje en al.
Dat kwam er na een week dus uit. Niks aan haar gemerkt trouwens, ik wist ook niet dat het zakje meegevreten was, dat ontdekte ik dus achteraf, na navraag.

Maar een jaar??
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Kaiou
Zeer actief

Nanna schreef:Weet je zeker dat het plastic was? Honden produceren, bij geïrriteerde darmen, ook weleens van die drollen met een slijmjasje, dat lijkt dan erg op plastic.
Dat was ook de reden dat ik echt keek. Ik bestudeer niet dagelijks zijn poep :Q: , maar dit zag er zo raar uit.
Het eerste waar ik aan dacht was inderdaad aan slijm.
Maar dat ziet er toch anders uit dan dit denk ik.
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief

Sanchis schreef:Een jaar, ongelofelijk. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sterk dat het hetzelfde zakje is, maar wie weet.

Ik hoorde van mijn eigen dierenarts dat sommige soorten plastic redelijk verteerd kunnen worden, waarbij het dus niet meer herkenbaar als plastic eruit komt. Misschien kan dat gebeurd zijn met het vorige plastic, en heeft hij dit zakje ergens buiten opgevreten?
Het lijkt mij ook sterk, maar dat is echt de enige keer dat ik hem plastic heb zien wegwerken. En Kaiou is altijd in mijn zicht aangezien hij niet losloopt.
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Nee, dat is geen plastic.
Sanchis
Zeer actief

Je hebt de drol niet opgepakt om op te ruimen? Dan had je het wel gevoeld. Maar ik vind dit er ooo uitzien als slijm
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
Kaiou
Zeer actief

Inge O schreef:
Kaiou schreef:
Nanna schreef:Weet je zeker dat het plastic was? Honden produceren, bij geïrriteerde darmen, ook weleens van die drollen met een slijmjasje, dat lijkt dan erg op plastic.
Dat was ook de reden dat ik echt keek. Ik bestudeer niet dagelijks zijn poep :Q: , maar dit zag er zo raar uit.
Het eerste waar ik aan dacht was inderdaad aan slijm.
Maar dat ziet er toch anders uit dan dit denk ik.
zou dat de plastic moeten zijn? want dat is slijm hoor.
Zamunda schreef:Nee, dat is geen plastic.
Echt waar? Ja, dat zal dan wel :oohja: Voel me wel een beetje dom nu :oeps: , maar ik had het echt nog nooit eerder gezien.
Darmirritatie dus, niks van gemerkt verder en de volgende zag er weer gewoon uit gelukkig.
Ik zal het wel even in de gaten houden dan.
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief

Sanchis schreef:Je hebt de drol niet opgepakt om op te ruimen? Dan had je het wel gevoeld. Maar ik vind dit er ooo uitzien als slijm
Opruimen hoeft daar niet, dus nee, ik heb er alleen naar gekeken :wink:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Jion schreef:Hahaha! :LOL:
Hmmm, ik vind het een iets te serieus onderwerp voor een hilarisch topic. Maar 'plakplastic' schoot ook meteen door mijn hoofd :mrgreen:

Kaiou, volgens mij is het ook alleen maar zo'n slijmlaagje hoor. Heeft iedere hond wel eens. Maar wel lachen dat je er èn fotoos van hebt gemaakt, èn nog even hebt teruggezocht wanneer hij dat boterhamzakje had geraust :mrgreen:
Kaiou
Zeer actief

Inge O schreef:
Kaiou schreef:Echt waar? Ja, dat zal dan wel :oohja: Voel me wel een beetje dom nu :oeps: , maar ik had het echt nog nooit eerder gezien.
Darmirritatie dus, niks van gemerkt verder en de volgende zag er weer gewoon uit gelukkig.
Ik zal het wel even in de gaten houden dan.
ben je ook weer gerust dat er geen oude vuilnisbelt in kaiou's darmen zit :mrgreen: .
Haha, die had er dan sowieso toch ook uit geweest Inge :D
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief

Marion. schreef:Kaiou, volgens mij is het ook alleen maar zo'n slijmlaagje hoor. Heeft iedere hond wel eens. Maar wel lachen dat je er èn fotoos van hebt gemaakt, èn nog even hebt teruggezocht wanneer hij dat boterhamzakje had geraust :mrgreen:
Ik heb het werkelijk waar nog nooit eerder gezien. En dat zakje van toen heb ik ook nooit weer gezien. En toen was 1 en 1 dus 3 :Q:
Nou ja, weer wat geleerd zal ik maar zeggen :D
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Kaiou schreef:
Marion. schreef:Kaiou, volgens mij is het ook alleen maar zo'n slijmlaagje hoor. Heeft iedere hond wel eens. Maar wel lachen dat je er èn fotoos van hebt gemaakt, èn nog even hebt teruggezocht wanneer hij dat boterhamzakje had geraust :mrgreen:
Ik heb het werkelijk waar nog nooit eerder gezien. En dat zakje van toen heb ik ook nooit weer gezien. En toen was 1 en 1 dus 3 :Q:
Nou ja, weer wat geleerd zal ik maar zeggen :D
Jammer dat ik een paar wekem geleden Miep's drol niet op de foto heb gezet. Die was nog veel prachtiger verpakt in plastic. En ik durf er niet mijn handen voor in het vuur te steken op welke data zij precies plastic heeft binnengekregen, haha.
Sanchis
Zeer actief

Kaiou schreef:
Sanchis schreef:Je hebt de drol niet opgepakt om op te ruimen? Dan had je het wel gevoeld. Maar ik vind dit er ooo uitzien als slijm
Opruimen hoeft daar niet, dus nee, ik heb er alleen naar gekeken :wink:
Ah dan denk ik ook dat het slijm is.
Jessie heeft vanmorgen een half pond kaas soldaat gemaakt en die drol had enige vergelijkenis met deze, alhoewel iets geler van kleur :blauwoog:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”