Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
The family tree of dogs
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
- Zoie
- Zeer actief
Re: The family tree of dogs
het is van de grootste importantieInge O schreef:ja, schrikken is het hèZoie schreef:dan weten we dat ook weer?

- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Waarom zo negatief? Het is een mooie infograpfic die doet waar het voor bedoelt is. Informatie geven op een beeldende manier. Wat maakt het dan uit of die informatie voor jou al bekend is? Ik vind het leuk om te zien en lekker overzichtelijk 
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Ze maken er een poster van die ze voor 1000,- per stuk gaan verkopenNanna schreef:Inge O schreef:weer iets waar ze vast nogal wat geld zullen kunnen uitslaanHoe dan?
Ik denk dat Jan met de pet die geen bal van rassen afweet het best leuk vindt om dit te zien.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ze hebben er ook wel weer een gezellige foto van de Rottweiler bijgezet zeg 
-
Neeltje
Weet je dat er heel veel mensen zijn die dat niet weten?Inge O schreef:weer iets waar ze vast nogal wat geld zullen kunnen uitslaan maar ik vind er weinig verbazends aan - ja, al de rassen zijn uiteindelijk met elkaar verwant, en dan?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
zo'n poster is er toch al heel lang?
ik kan me tenminste herinneren dat er diep in de vorige eeuw bij de da eentje hing en ook een van katten.
ik kan me tenminste herinneren dat er diep in de vorige eeuw bij de da eentje hing en ook een van katten.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Hier kan je inzoomen: http://popchartlab.com/products/the-diagram-of-dogs

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ohNanna schreef:Die ken ik ook nog welrenee-uk schreef:zo'n poster is er toch al heel lang?
ik kan me tenminste herinneren dat er diep in de vorige eeuw bij de da eentje hing en ook een van katten.Maar dat waren gewoon een verzameling rassen bij elkaar. Hier staat in beeld uitgelegd hoe al die rassen aan elkaar gerelateerd zijn.
in mijn herinnering -maar die laat me soms wel eens de steek, dus het kan best zijn dat ik dat verzin

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Het is alleen jammer dat wanneer deze plaat in Europa gemaakt zou zijn, de familieverhoudingen heel anders zouden liggen....
Voorbeeldje: Engelse Bulldog is toch echt verwant aan oa de Bullmastiff en de Bullterriers. Maar omdat hij in de Utilitygroep is opgenomen is deze verwantschap ineen heel anders......
Voorbeeldje: Engelse Bulldog is toch echt verwant aan oa de Bullmastiff en de Bullterriers. Maar omdat hij in de Utilitygroep is opgenomen is deze verwantschap ineen heel anders......
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Zoiets?renee-uk schreef:ohNanna schreef:Die ken ik ook nog welrenee-uk schreef:zo'n poster is er toch al heel lang?
ik kan me tenminste herinneren dat er diep in de vorige eeuw bij de da eentje hing en ook een van katten.Maar dat waren gewoon een verzameling rassen bij elkaar. Hier staat in beeld uitgelegd hoe al die rassen aan elkaar gerelateerd zijn.
in mijn herinnering -maar die laat me soms wel eens de steek, dus het kan best zijn dat ik dat verzin- stonden er tussen die honden ook allemaal strepen om te laten zien hoe al die rassen tot stand gekomen waren.