Bedankt allemaal!
Haar cadeautje krijgt ze nog, ze wil een nieuwe mand voor in haar gevangenis. Dus binnenkort maar eens kijken voor een lekkere mand voor madam.
mariabel schreef:Gefeliciteerd !!Ik kan altijd zo genieten van hoe je met Bleza kiest voor kwaliteit van leven en ze heerlijk gewoon een jonge hond mag en kan zijn; rennen, spelen etc....Ik hoop dat er zo nog veel jaren komen !! Ze heeft een heerlijk leven bij je !!
Ben daar redelijk nuchter in, de kans dat ze dood neer valt is zeer groot volgens de artsen en cardioloog. Dus in die korte tijd (zo lang mogelijk hopelijk) moet ze gewoon zoveel mogelijk kunnen genieten en hond kunnen zijn. En als ze wel 15 wordt heeft ze 15 jaar een hele hoop lol gehad. Mocht ze morgen dood neervallen dan heeft ze ruim een jaar heel veel plezier gehad. Afgezien daarvan is het ook gewoon niet te doen om haar rustig te houden.

Ze gaat letterlijk tegen de muren oplopen als ze niet genoeg te doen heeft gehad. En of dat nu training, wandelen, rennen, langs de fiets lopen of hersenwerk is maakt niet uit, ze wil gewoon heel graag bezig zijn. Geweldige hond ook om mee te trainen. Ik baal dat ik niet de mogelijkheid heb om actief behendigheid te gaan doen met haar, want dat vind ze geweldig.
Peter27 schreef:Zo zie je maar. .. de dokter heeft niet altijd gelijk.

Het is dat ik zelf de echo gezien heb, maar anders zou ik echt niet geloven dat ze zo'n slecht hart heeft. Je merkt helemaal niets aan haar, en daar ben ik heel blij om. Ik beperk haar dan ook niet qua beweging.
Dat hoopt vrouwtje ook. En de 10 jaren daarna natuurlijk.
Dee schreef:Weet je wat ik nou dubbel zo mooi vind? Bleez is ook echt een levensgenieter.
Die hond geniet echt van álles volgens mij, heerlijk beest!