Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fenna ( Whizzbang's Scarlet Rivera ) op Crufts

Moderator: moderatorteam

Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Fenna ( Whizzbang's Scarlet Rivera ) op Crufts

Ongelezen bericht door Coockie »

Fenna was ingeschreven in de yearling class ( 25 honden ) en heeft het heel goed gedaan : ze werd 2de geplaatst achter een in Engeland heel "bekende" hond : eigenaresse en supporters waren dus heel tevreden .
Door het behalen van de 2de plaats, mag Fenna volgend jaar terug naar de Crufts .
Buiten de Flatjes wou ik nog de Labradors en Springers volgen, maar dat was niet echt te doen : de Springers werden in een heel andere hall gekeurd en ik ben maar af en toe een kijkje gaan nemen bij de Labs : daar waren ze iets voor 18.00 u nog aan het keuren omdat de 2 KM's niet overeen kwamen bij het kiezen van de BOB : uiteindelijk is het de reu van Barberi die het gehaald heeft .
Ik schrok van de "zwaarte" van de honden : jeetje zeg : wat een dikzakken ( en dan zijn er mensen die verbaasd zijn dat die honden amper gangwerk laten zien : je zou voor minder met zo'n overgewicht !!! ) .
We hebben een leuk w.e gehad al was die best vermoeiend .
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Fenna ( Whizzbang's Scarlet Rivera ) op Crufts

Ongelezen bericht door blacky »

Wouw goed zeg. Ik ben wel benieuwd naar foto's van je knappert.
Afbeelding
gevni havanezers
Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Re: Fenna ( Whizzbang's Scarlet Rivera ) op Crufts

Ongelezen bericht door Coockie »

Dank je wel .
Fenna is niet van mij, maar ik heb af en toe de "eer" om ze voor te brengen . Op Crufts heeft haar baasje haar zelf voor gebracht . Ik heb momenteel geen foto's door gemaild gekregen en ook : ik kan momenteel mijn mailbox niet openen : Outlook heeft kuren ( ik kan enkel op Google ) . Ik hoop wel zo snel mogelijk deze knappe dame te kunnen laten zien .
Plaats reactie

Terug naar “Show”