Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herbyvers of Degomeat?
Moderator: moderatorteam
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Herbyvers of Degomeat?
Hoe denken jullie over het KVV voer van Herbyvers en Degomeat?
Iemand ervaringen met (1 van) deze bedrijven?
http://www.herbyversvoer.nl/
http://www.naturis.nu
Over Herby heb ik e.e.a. gelezen over dat de bezorging niet zo best zou zijn, maar misschien is dat inmiddels veranderd. De website is ook veranderd en ziet er nu wel beter uit.
Iemand ervaringen met (1 van) deze bedrijven?
http://www.herbyversvoer.nl/
http://www.naturis.nu
Over Herby heb ik e.e.a. gelezen over dat de bezorging niet zo best zou zijn, maar misschien is dat inmiddels veranderd. De website is ook veranderd en ziet er nu wel beter uit.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Herbyvers of Degomeat?
Ik heb net een krat best4dogs (= degomeat) meebesteld met iemand, maar bevalt tot op heden niet. 2 van de 3 willen het niet eens eten... en die lusten toch echt alles bij wijze van spreken. Ik blijf wel gewoon bij Lotgering dat bevalt ze alle 3 uitstekend.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hylos
- Zeer actief
Ik ben wel erg tevreden over de enkelvoudige kvv van Degomeat.
Voor die prijs is het gewoon goed spul. Ziet er goed uit, ruikt goed, mijn hond vind het lekker.
De complete kvv van Degomeat heb ik nog nooit gehad hier dus daar kan ik niet over oordelen.
Voor die prijs is het gewoon goed spul. Ziet er goed uit, ruikt goed, mijn hond vind het lekker.
De complete kvv van Degomeat heb ik nog nooit gehad hier dus daar kan ik niet over oordelen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij is best4dogs enkelvoudig? Heb 10 kg kip, 4 kg konijn en 4 kg fazant.
Kip bevalt dus maar bij 1 hond. Geen idee wat de rest doet dat merken we volgende week wel....
Ik wilde t erbij voeren als t vaker lukte op deze manier mee te bestellrn maar dan moeten ze t wel willen eten.
Kip bevalt dus maar bij 1 hond. Geen idee wat de rest doet dat merken we volgende week wel....
Ik wilde t erbij voeren als t vaker lukte op deze manier mee te bestellrn maar dan moeten ze t wel willen eten.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hylos
- Zeer actief
Volgens mij ook idd, aangezien je 5 verschillende soorten moet voeren eer het compleet is.
Aangezien dit een hele andere kvv is qua structuur e.d. moeten je honden daar misschien aan wennen?
Nu zou mijn hond ook geen fazant en konijn eten, want dat lust hij gewoon niet
Maar hij is ook wel eens moeilijk met nieuwe dingen.. als hij het niet kent dan eet hij het niet. Misschien wat lotgering er doorheen doen?
Aangezien dit een hele andere kvv is qua structuur e.d. moeten je honden daar misschien aan wennen?
Nu zou mijn hond ook geen fazant en konijn eten, want dat lust hij gewoon niet
Maar hij is ook wel eens moeilijk met nieuwe dingen.. als hij het niet kent dan eet hij het niet. Misschien wat lotgering er doorheen doen?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb nu alleen de kip geprobeerd... maar moet toegeven dat gevogelte met barf ook vaak lastig is bij ze... maar smuldier kip was bijv nooit een probleem.
Konijn en fazant komen een dezer dagen op t menu. Heb er voor vanavond voor de resterende kip idd wat lotgering bij uitgelegd.
Konijn eten ze aan barf best vaak en dat vinden ze prima.
Vind t vrij vet ogen de kip...
Konijn en fazant komen een dezer dagen op t menu. Heb er voor vanavond voor de resterende kip idd wat lotgering bij uitgelegd.
Konijn eten ze aan barf best vaak en dat vinden ze prima.
Vind t vrij vet ogen de kip...

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik ben aan het twijfelen. Degomeat (best4dogs eigenlijk) gaat hier steeds slechter. Ze eten het niet meer graag en de ontlasting wordt slechter. Ik ben dus aan het kijken welk merk ik nu ga voeren. Want zelfs met spiervlees erbij gaat het niet helemaal goed. Niet heel slecht, maar niet tevreden meer.
- Ody
- Zeer actief
Geen ervaringen met Degomeat.
Bij Herby heb ik bij de oude eigenaren één keer gehad dat een bestelling niet compleet was, maar dat werd de volgende week keurig alsnog bezorgd. Verder nooit problemen gehad.
Afgelopen woensdag voor het eerst via de nieuwe eigenaren een bestelling gekregen en dat is ook keurig gegaan.
Bij Herby heb ik bij de oude eigenaren één keer gehad dat een bestelling niet compleet was, maar dat werd de volgende week keurig alsnog bezorgd. Verder nooit problemen gehad.
Afgelopen woensdag voor het eerst via de nieuwe eigenaren een bestelling gekregen en dat is ook keurig gegaan.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
JBK
Hier best4dogs/degomeat en ze vinden het allebei om te smullen en doen het er enorm goed op.
Truus krijgt er nog wel wat brokken bij, maar Cody niet.
Smaken die Cody nog niet eerder op had (konijn bv) wilde hij eerst niet maar eet hij nu ook met veel smaak op.
Ontlasting is er ook goed op. Alleen voor ons was het omschakelen, van Smuldier kreeg Cody een volledig bakje per maaltijd.
Cody is er dus een beetje aangekomen erop, omdat ik de kilo door de helft deed en van elke helft een onsje bij Truus d'r brokken deed. Mijn vriend die gaf Cody gewoon de volledige 500 gram (en een likje voor Truus)
Dus Cody kreeg nét ff teveel voor het mooie.
Truus krijgt er nog wel wat brokken bij, maar Cody niet.
Smaken die Cody nog niet eerder op had (konijn bv) wilde hij eerst niet maar eet hij nu ook met veel smaak op.
Ontlasting is er ook goed op. Alleen voor ons was het omschakelen, van Smuldier kreeg Cody een volledig bakje per maaltijd.
Cody is er dus een beetje aangekomen erop, omdat ik de kilo door de helft deed en van elke helft een onsje bij Truus d'r brokken deed. Mijn vriend die gaf Cody gewoon de volledige 500 gram (en een likje voor Truus)
Dus Cody kreeg nét ff teveel voor het mooie.
-
roebeltje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Briard
Ik ben erg tevreden over de enkelvoudige varianten van Degomeat (Best4Dogs). Fazant lustte madam in eerste instantie niet, maar dat is goed gekomen met enkele keren mengen met -steeds minder- pens. Je kunt altijd een proefbestelling doen om te kijken of het iets voor je honden is.
Herby geen ervaring mee.
Herby geen ervaring mee.
-
nomo
- Zeer actief
Heb laatst nog een soortgelijk topic gehad. Hier staan al veel ervaringen:
http://hethondenforum.nl/plaza/viewtopi ... 4&t=280351
Ik voer nu een aantal weken Best4dogs/degomeat en het bevalt hier heel goed. Bestel met een aantal andere mensen en ook van hun heb ik enthousiaste verhalen gehoord.
http://hethondenforum.nl/plaza/viewtopi ... 4&t=280351
Ik voer nu een aantal weken Best4dogs/degomeat en het bevalt hier heel goed. Bestel met een aantal andere mensen en ook van hun heb ik enthousiaste verhalen gehoord.
- TessaThomas
- Zeer actief
Ik was heel enthousiast, maar hoe langer ze erop staan, hoe minder enthousiast ik word. Jammer genoeg, het ziet er goed uit.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ken tot nu dan alleen de kip maar vind het er vettig en dun uitzien is dat bij alle varianten zo??... ze kunnen t zo naar binnen slobberen. Als ik lotgering dan zie daar zitten nog wat stukken in en je kunt t zo in je hand houden zeg maar... dit is net een fruithapje wat vroeger met verse sinaasappelsap gemaakt werdTessaThomas schreef:Ik was heel enthousiast, maar hoe langer ze erop staan, hoe minder enthousiast ik word. Jammer genoeg, het ziet er goed uit.

- TessaThomas
- Zeer actief
Het is allemaal wel erg fijn, zeker vergeleken bij Lotgering (of tammega of ...) Maar qua kleuren en geuren wel goed. Kip wel één van de minste.malinois schreef:Ken tot nu dan alleen de kip maar vind het er vettig en dun uitzien is dat bij alle varianten zo??... ze kunnen t zo naar binnen slobberen. Als ik lotgering dan zie daar zitten nog wat stukken in en je kunt t zo in je hand houden zeg maar... dit is net een fruithapje wat vroeger met verse sinaasappelsap gemaakt werdTessaThomas schreef:Ik was heel enthousiast, maar hoe langer ze erop staan, hoe minder enthousiast ik word. Jammer genoeg, het ziet er goed uit.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Vind het eigenlijk ook té fijn gemalen, maar de honden vinden het lekker en doen het er goed op.
Alle smaken worden gegeten. Heb alles behalve kip en rund. Jade kan daar waarschijnlijk niet goed tegen dus ben nu aan het kijken hoe het gaat als ze een maand of 2 geen rund en kip krijgt. Bleza kreeg ook Degomeat, maar die is weer terug op de Lotgering, daar doet ze het toch net iets beter op.
Alle smaken worden gegeten. Heb alles behalve kip en rund. Jade kan daar waarschijnlijk niet goed tegen dus ben nu aan het kijken hoe het gaat als ze een maand of 2 geen rund en kip krijgt. Bleza kreeg ook Degomeat, maar die is weer terug op de Lotgering, daar doet ze het toch net iets beter op.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ontlasting is er prima op moet ik eerlijk toegeven
Had verwacht dat t papperig zou zijn gezien hoe t vlees voelde maar dat was dus niet zo.
De andere 2 heb ik t gemengd gegeve met lotgering. Ze hebben t op maar nog steeds niet in de mate hoe ze normaal lotgering eten. Het was nu niet in een hap weg zeg maar...
Had verwacht dat t papperig zou zijn gezien hoe t vlees voelde maar dat was dus niet zo.
De andere 2 heb ik t gemengd gegeve met lotgering. Ze hebben t op maar nog steeds niet in de mate hoe ze normaal lotgering eten. Het was nu niet in een hap weg zeg maar...