Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moeten we hier iets mee?
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Moeten we hier iets mee?
Komende zomer is het al zover, dan gaat Nen met Hayley en Falera het huis uit, natuurlijk zullen H en F de rest van de roedel dan bijna niet meer zien omdat ze gaan emigreren...
Zen is gek op Hayley, maar ik heb geen idee of ie haar zal gaan missen.. Hayley en Falera houden ook veel van elkaar dus daar verwacht ik geen problemen
Sowieso denk ik niet dat het problemen gaat geven als de roedel uit elkaar gaat, maar zouden er dingen zijn waar ik toch rekening mee moet houden? Of gewoon buisness as usual, maar dan met 2 minder?
Zen is gek op Hayley, maar ik heb geen idee of ie haar zal gaan missen.. Hayley en Falera houden ook veel van elkaar dus daar verwacht ik geen problemen
Sowieso denk ik niet dat het problemen gaat geven als de roedel uit elkaar gaat, maar zouden er dingen zijn waar ik toch rekening mee moet houden? Of gewoon buisness as usual, maar dan met 2 minder?
- Kit
- Erelid
Re: Moeten we hier iets mee?
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
ik denk dat er nog 2 Griekjes bij moeten komen 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Kit
- Erelid
Ingrid48 schreef:ik denk dat er nog 2 Griekjes bij moeten komen
-
Neeltje
Het leven gaat gewoon door, dus niks anders dan anders.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Als ze op een andere manier weg zouden vallen moest de rest ook verder, denk dat dit niet anders is.
-
blondie
- Zeer actief
Het zal voor jou heel erg wennen worden denk 
- Kit
- Erelid
blondie schreef:Het zal voor jou heel erg wennen worden denk
Nou het is dubbel, aan de ene kant ben ik wel erg blij dat het wat makkelijker voor mij gaat worden, maar ik besefte me afgelopen weekend ofzo inene dat ik dan nog maar 3 honden in huis heb, er hebben hier natuurlijk wel een jaar of wat 6 stuks rond gelopen, Beanie is vorig jaar al verhuisd en dan straks Hayley en Falera ook nog... Dat vind ik wel een raar idee, ik ga er zeker niet meer honden bij nemen hoor, ik moet ook met mezelf nu uitkijken omdat ik artrose in mijn heupen heb, dus ik hou het mooi zo
-
blondie
- Zeer actief
Oei dat is niet fijnKit schreef:blondie schreef:Het zal voor jou heel erg wennen worden denk
Nou het is dubbel, aan de ene kant ben ik wel erg blij dat het wat makkelijker voor mij gaat worden, maar ik besefte me afgelopen weekend ofzo inene dat ik dan nog maar 3 honden in huis heb, er hebben hier natuurlijk wel een jaar of wat 6 stuks rond gelopen, Beanie is vorig jaar al verhuisd en dan straks Hayley en Falera ook nog... Dat vind ik wel een raar idee, ik ga er zeker niet meer honden bij nemen hoor, ik moet ook met mezelf nu uitkijken omdat ik artrose in mijn heupen heb, dus ik hou het mooi zo
Als de drie die "overblijven" een leuk koppel zijn dan denk ik dat het wel mee zal vallen en het snel went dat er ineens 2 niet meer zijn. Ik vind dat de meeste honden zich best snel aanpassen aan een nieuwe situatie, maar dat weet jij denk ook als geen ander met de herplaatsers in huis.
In mijn situatie had ik de twijfel met Bluf die vanuit een hele roedel hier in huis kwam met slechts 1 andere hond hier in huis. En zij paste zich daar ook best snel op aan.
- Kit
- Erelid
blondie schreef:Oei dat is niet fijnKit schreef:blondie schreef:Het zal voor jou heel erg wennen worden denk
Nou het is dubbel, aan de ene kant ben ik wel erg blij dat het wat makkelijker voor mij gaat worden, maar ik besefte me afgelopen weekend ofzo inene dat ik dan nog maar 3 honden in huis heb, er hebben hier natuurlijk wel een jaar of wat 6 stuks rond gelopen, Beanie is vorig jaar al verhuisd en dan straks Hayley en Falera ook nog... Dat vind ik wel een raar idee, ik ga er zeker niet meer honden bij nemen hoor, ik moet ook met mezelf nu uitkijken omdat ik artrose in mijn heupen heb, dus ik hou het mooi zodie artrose in je heupen.
Als de drie die "overblijven" een leuk koppel zijn dan denk ik dat het wel mee zal vallen en het snel went dat er ineens 2 niet meer zijn. Ik vind dat de meeste honden zich best snel aanpassen aan een nieuwe situatie, maar dat weet jij denk ook als geen ander met de herplaatsers in huis.
In mijn situatie had ik de twijfel met Bluf die vanuit een hele roedel hier in huis kwam met slechts 1 andere hond hier in huis. En zij paste zich daar ook best snel op aan.
Sommige honden hebben het inderdaad niet nodig, zo'n roedel, Lilo in iedergeval niet, die zou ook best als enige hond gelukkig zijn, nou ja, de groterts blijven gelukkig niet alleen, want die hebben echt "eigen" gezelschap nodig
- Kit
- Erelid
Nog even ter aanvulling, mocht Zen Hayley toch heel erg gaan missen, ga ik wel een teefje uitzoeken waar het voor hem mee klikt, ongeacht ras... Maar ik hoop dat zijn band met Danne alleen maar beter wordt