Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brokken met konijn
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Brokken met konijn
Arie heeft af en toe diarree en braakt af en toe. De dierenarts vermoedt een allergie. Arie krijgt nu kvv (smuldier) en brokken lam en rijst. Hier deed hij het goed op. Nu raden ze ons dieetvoeding aan met konijn. Brokken bij hun te kopen zeg maar...
Iemand hier ervaring mee of een ander alternatief. Barfen lukt ons niet in ons gezinsleven en enkel kvv hebben we niet genoeg opslagruimte voor. We wilen waar mogelijk wel ook brokken kunnen geven.
Het gaat nu weer wat beter dus m.i. kan het ook nog gewoon een virus zijn hoewel Arie wel gevoelig op de maag is, van geperste brokken gaat hij ook spugen.
Iemand hier ervaring mee of een ander alternatief. Barfen lukt ons niet in ons gezinsleven en enkel kvv hebben we niet genoeg opslagruimte voor. We wilen waar mogelijk wel ook brokken kunnen geven.
Het gaat nu weer wat beter dus m.i. kan het ook nog gewoon een virus zijn hoewel Arie wel gevoelig op de maag is, van geperste brokken gaat hij ook spugen.
- Carmen
- Zeer actief
Re: Brokken met konijn
Dit moest bij voeding....
- dagmar88
- Zeer actief
Charlie doet het heel goed op de vis variant van purizon te kop bij zooplus.
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Waarom konijn?
Een ik heb zelf geen ervaring met allergie, maar mocht dat aan de orde komen zou ik liever een eliminatie dieet gaan volgen
Aan de andere kant, er heerst een naar honden virus dus dat kan het ook makkelijk geweest zijn
Een ik heb zelf geen ervaring met allergie, maar mocht dat aan de orde komen zou ik liever een eliminatie dieet gaan volgen
Aan de andere kant, er heerst een naar honden virus dus dat kan het ook makkelijk geweest zijn

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Geen ervaring met brokken met konijn, maar toch even een tip in het kader van baadt het niet, schaadt het niet
http://www.maasduyn.nl/?allergietesten- ... -katten,19
Verschillende mensen die ik ken hebben deze test voor hun honden laten doen en stuk voor stuk positieve ervaringen
Verschillende mensen die ik ken hebben deze test voor hun honden laten doen en stuk voor stuk positieve ervaringen

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Carmen
- Zeer actief
Goede tip, dit ga ik doen denk ikShibby schreef:Geen ervaring met brokken met konijn, maar toch even een tip in het kader van baadt het niet, schaadt het niet
- Carmen
- Zeer actief
Omdat in lamrijst ook vaak kip zit en dar zou hij dan op reageren? Ik praat even mijn man na ik ben niet bij de DA geweest.dre schreef:Waarom konijn?
Een ik heb zelf geen ervaring met allergie, maar mocht dat aan de orde komen zou ik liever een eliminatie dieet gaan volgen![]()
Ik ga eerst eens die tip van Shibby hieronder opvolgen, Arie toont buiten het spugen geen tekenen van allergie
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Canex heeft een vis variant zonder granen en kip... en weet niet of er een mrfishkibble bij je in de buurt zit maar die hebben ook 4 soorten voer zonder granen en gevogelte..