Wij zijn in het bezit van een Audi A3 sportback. Wij hadden bedacht om de hond voorin voor de passagiersstoel te plaatsen. Meestal zit ik daar, ik zit vrij ver naar achteren (standje asociaal zeg maar) dus ruimte zat. Alleen, de hond gaat mee naar het werk en dan rijdt mijn vriend alleen, is niet zo heel erg veilig.
Dan is er een optie op de achterbank in een tuigje, of in de achterbak.
Wij hopen rond volgend jaar nog een gezinslid toe te voegen aan ons gezin, maar dan ons eigen 'puppy'
En dat geeft mij een dilemma (Ik ben een stresskip, heb alles graag geregeld, en overal graag rekening mee gehouden als dat nog niet duidelijk is hihi)
Hond op de achterbank bij een baby vind ik zelf niet zo'n fijn idee. Maar ik kan me niet bedenken waar ik alles kwijt moet. In de achterbak komt een onderstel, en zou de hond ook komen. Laat je die los in de achterbak? Ik zit zelf te denken aan een autobench, zo'n schuine. Maar is dat niet te klein, ook voor lange ritten? Lijkt mij niet comfortabel maar goed, ik heb dan ook nog nooit in een bench gelegen om het uit te proberen
En als we voor een auto bench kiezen, dan maar gelijk of kunnen we de puppybench voor op de zaak in de kofferbak zetten?
Hoe doen anderen dat met een of 2 honden, een klein kind, buggy, onderstel, bagage voor vakantie? Ben ik wel benieuwd naar.