een kruising tussen een Chihuahua en een franse bulldog.

Moderator: moderatorteam

Ja dat dacht ik inderdaad ook,Hilde schreef:Oh. Vast heel gezond.

sbientje schreef:boelwawa.. wat een boutnaam hahaha
Pembroke French Bullgisbientje schreef:bullgi? corllllldog
Ik vind hem leuk! Leuker eerlijk gezegd dan beide rassen.StormenRoxy schreef:De Bullhuahua!
ik ookBelle schreef:Ik vind hem leuk! Leuker eerlijk gezegd dan beide rassen.StormenRoxy schreef:De Bullhuahua!

Maar wel gezond, je hoort hem niet adem halen of hijgen en wat je zegt hij doet flyball en nu behendigheidApple schreef:Op flyball zat er eentje, geinig hondje, wel beetje pittige van een Chi en af en toe eigenwijze van een bull had ik t idee.
Vergis je niet in hoe eigenwijs chihuahua's zijnduitse herder schreef:Apple schreef:Op flyball zat er eentje, geinig hondje, wel beetje pittige van een Chi en af en toe eigenwijze van een bull had ik t idee.
Ik kan het mis hebben maar toen ik nog een hondje zocht stond die of anders precies dezelfde op marktplaats voor een best fors bedrag. Te pittig bij de chihuahua's stond er meen ik bij. Maar nogmaals, ben niet helemaal zeker dat het dat hondje was. Krijg je met mode. Dat is tijdelijk leuk.dagmar88 schreef:Chihuahua hier op het forum heeft er één, Zoë de "chibull". Geloof blue merle![]()
Kon helaas geen foto's meer terug vinden.
Dat is toch iemand van het Forum=Manu schreef:Ik vind het net een mini Apple

en een forse ookiones schreef:Heel mooi hondje! Ik vind het mooier dan de rassen waarvan het een kruising is.
Ik denk ook veel degelijker en gezonder dan de franse bulldog.
Hier een kruising franse bulldog x pincher, deze heeft wel een onderbeet. Dat kun je er helaas nog niet direct uit fokken kennelijk.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr