edit - nou is dit ook niet echt een aanprijzende foto, jezus. is zeker door zo'n rondreizende fotograaf gemaakt

Moderator: moderatorteam
Dat is volgens mij bi-blue.Jessica3787 schreef:Zo heb ik een keertje een bleu merel zonder tri gezien op een show, ook erg apart!
Ik zie dat mijn tablet van merle een merel maaktWoezel schreef:Dat is volgens mij bi-blue.Jessica3787 schreef:Zo heb ik een keertje een bleu merel zonder tri gezien op een show, ook erg apart!
En ik vind alle honden uit de OP ook lelijk.Hoort gewoon niet!
Blue merel:Jessica3787 schreef:Ik zie dat mijn tablet van merle een merel maaktWoezel schreef:Dat is volgens mij bi-blue.Jessica3787 schreef:Zo heb ik een keertje een bleu merel zonder tri gezien op een show, ook erg apart!
En ik vind alle honden uit de OP ook lelijk.Hoort gewoon niet!
![]()
Bi-merle vind ik zo'n stomme benaming dat ik hem uit protest niet wilde gebruiken
Als het een sheltie is kan dat, dan is dat biblue maar bij een collie ken ik dat niet en komt het bij mijn weten ook niet voor. Althans, bij honden die conform fci gefokt zijnJessica3787 schreef:Zo heb ik een keertje een bleu merel zonder tri gezien op een show, ook erg apart!
JohBadu schreef:Veel haar
erg he. dat vind ik echt het grote minpunt van de collie. de meiden van lieke ken ik live en vind ik geweldig, maar dat haar. ik kan er niks mee.Badu schreef:Veel haar
Ik had het zelf geschreven kunnen hebbenTara schreef:Eens, zo vind ik merle/tijger echt niet bij teckels horen. Als ik een teckel zou zoeken,dan zou ik ook nooit voor die kleur kiezen.lets have fun schreef:Sommige kleuren passen gewoon niet bij sommige rassen
Ik zou sowieso nooit voor een merle kiezen trouwens.![]()
Fimoontje x Glenn? nu weet je wat het had kunnen zijnNanna schreef:Of deze![]()
Ik zie wel een Colliehoofd, voor de rest lijkt het wel een Teckelkruising met die lange rug en korte pootjes...
deze is idd ook heel mooi ja, eigenlijk net zo mooi als chocolade.. Donkere ogen vind ik idd wel mooi, een blauw oog hoeft van mij neit. Bij husky's kan het nog net, bij alle andere honden liever nietNanna schreef:Groot nadeel van chocolade is voor mij die lichte ogen. Ik heb dus nooit chocolade teckels gehadsbientje schreef:ik vind die chocolade merle ruwhaar teckels (jemig, bek vol) zo leukZou er zelf geen hoeven maar op shows zie ik er weleens een, moet altijd ff kijken
Wel ooit ruwhaar tijgers gefokt, waarvan dit een exponent is.
Zeg nou zelluf, dat is toch hartstikke leuk![]()