Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Moeskroen 26/01

Moderator: moderatorteam

Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Moeskroen 26/01

Ongelezen bericht door Coockie »

Vandaag is mijn Vlindermeisje Muffin mee geweest op show : ze stond ingeschreven in de BBKL. Omdat het nogal een "duracell hondje" is, ben ik met haar wat in de hallen gaan wandelen en kon ze ook nog buiten haar plasje doen . We moesten nogal lang wachten omdat er +/- 47 honden VOOR ons waren die gekeurd moesten worden . Onze KM was uit zijn hum omdat hij zonder voorafgaande verwittiging meer dan 30 honden extra moest keuren en dat ...... hebben wij geweten : hij stond dik tegen zijn zin te keuren, was vrij bruut met de honden en liet ook duidelijk zien dat hij liever thuis in zijn luie zetel zat !! Toen het aan Muffin was, keek die man amper naar haar : hij ging wel onzacht naar haar tanden kijken ( ze heeft er amper aan de voorkant doordat ze aan het wisselen is ) en Muffin was not amused en dat liet ze merken door even terug te trekken : KM vond dat alles behalve prettig en liet dat ook merken door vrij neerbuigend naar mij te kijken . Met een handgebaar liet hij me weten dat ik op en neer moest lopen en toen ik naar hem terug kwam en Muffin in stand zette, stond die man gewoon voor mij keihard te geeuwen ( zonder zijn hand voor zijn mond te doen ) . Wel : ik vond dat ontzettend grof vooral omdat hij zich daarna gewoon omdraaide en naar de tafel liep zonder maar 1 woord gesproken te hebben .
Hij toonde gewoon geen enkel respect voor de exposanten en hun honden .

Moeskroen is nooit een gezellige show geweest : het is er klein en er is heel weinig plaats om benches te zetten en het is een vrij druk bezochte show : dat maakt dat er redelijk veel mensen wat "agressiever" gaan reageren .
Enfin : Muffin heeft 1 VB gekregen en is beste BB van het ras geworden . In de ere-ring is zij niet uitgekozen geweest .
Fenna het Flatcoat teefje heeft 2U behaald en Coffee ( Lab.teef ) is 4de geworden met een ZG : ze had een baaldag vandaag .
Brigitte
Zeer actief

Re: Moeskroen 26/01

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wat een nare man zeg, die had ik toch mooi ff een sneer gegeven :pffff: gelukkig heb ik er maar weinig die mijn hond durven aan te raken (alhoewel dat heel makkelijk kan maar goed het ras he zijn ze voorzichtig mee haha) toch gefeliciteerd :ok: Ik ben nooit naar die show geweest maar hoorde van de fokkers van mijn andere hond dat het idd geen leuke show is.
Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Ongelezen bericht door Coockie »

Brigitte schreef:Wat een nare man zeg, die had ik toch mooi ff een sneer gegeven :pffff: gelukkig heb ik er maar weinig die mijn hond durven aan te raken (alhoewel dat heel makkelijk kan maar goed het ras he zijn ze voorzichtig mee haha) toch gefeliciteerd :ok: Ik ben nooit naar die show geweest maar hoorde van de fokkers van mijn andere hond dat het idd geen leuke show is.
Ik heb ( met "scha en schand" ) geleerd om mijn mond te houden, dus .....
En ook : waarom zou ik aandacht geven aan die man : hij was het echt niet waard hoor : ik ging er geen energie aan verspillen .
Er zijn idd veel leukere shows dan Moeskroen .
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nou, als ik een hoop geld betaal wil ik ook wel gewoon normaal behandeld worden en mijn hond helemaal dus ik kan dan echt mijn mond niet houden :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Show”