Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rose schreef:Wat voor een zoekterm had je ingevuld?
Eigenlijk vind ik dit wel schattig, doe mij het hele pakketje maar.
Dat zat ik me ook al af te vragen
Op een plaatje staat het bij dit hondje schattig.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
En die heb je meteen 2x besteld natuurlijk! Een voor Peer en een voor Lijfje
Oh... als je bij miniinthebox besteld... houd rekening met een erg lange levertijd. Kan zo twee maanden duren voor je pakketje ook daadwerkelijk in huis hebt. Ik had er een sinterklaascadeautje besteld begin november, had het vorige week in huis.
Vriendin van me had als verjaardagscadeautje voor haar nichtje een hoesje voor de iPad besteld, nichtje is inmiddels bijna weer jarig en pakketje is er nog niet.
ik vind het ook bijna te schattig en ben zeer in de verleiding maar ik doe het niet.
maar het zou zo ontzettend schattig staan bij peer denk ik! bij lijfje ook hoor, draakje dat ze is
het is niet duur maar in de praktijk dragen ze ze nooit natuurlijk. maar ja.....
nomo schreef:En die heb je meteen 2x besteld natuurlijk! Een voor Peer en een voor Lijfje
Oh... als je bij miniinthebox besteld... houd rekening met een erg lange levertijd. Kan zo twee maanden duren voor je pakketje ook daadwerkelijk in huis hebt. Ik had er een sinterklaascadeautje besteld begin november, had het vorige week in huis.
Vriendin van me had als verjaardagscadeautje voor haar nichtje een hoesje voor de iPad besteld, nichtje is inmiddels bijna weer jarig en pakketje is er nog niet.
klopt, ik heb daar eerder hoesjes besteld en ook die lichtgevende dingen, deze:
Dank je! Ik wilde voor de volgende kerstfoto een stropdas of vlinderdas kopen voor Loki dus heb er net een stel voor hem gekocht.. kan ik kiezen *grijns*
ik vind het ook bijna te schattig en ben zeer in de verleiding maar ik doe het niet.
maar het zou zo ontzettend schattig staan bij peer denk ik! bij lijfje ook hoor, draakje dat ze is
het is niet duur maar in de praktijk dragen ze ze nooit natuurlijk. maar ja.....
ja, heel gaaf he? helemaal zelf gemaakt. die kreeg ik met de post voor de kerst toegestuurd. was een verrassing. ze is nu op zoek naar stof met olijven