Mijn pups zijn nu 5,5 week en nog niets gehoord. Vorige keer moest ik er ook achteraan.
Op het bureau wordt al niet meer opgenomen dus ik vraag het ff hier.
Acceptgiro is al lang betaald

Moderator: moderatorteam
Ja, dat dacht ik vorige keer ook maar toen waren ze me mooi vergetenMarjoleine schreef:Ik wilde net zeggen, vanaf 5 weken. Komt vanzelf.
Ow...maar dit kan helemaal niet. Conform I&R Hond (http://www.drloket.nl/onderwerpen/regis ... ren/honden) dient de houder ervoor te zorgen dat pups binnen zeven weken na de geboorte worden geïdentificeerd met een chip. De Raad moet de chipper dus vóór de 7e week komen laten chippen.sirene schreef:Oh, ik kreeg de RvB toch te pakken nu. Tussen week 5 en 8, dus ik hoef er nog niet achteraan
Maar als ik geen kaartje krijg, kan ik ook niet bellencrutz schreef:Hier normaal met 5-5,5 week. Maar bel meestal met 4 wk m'n chipper even (mobiele nummer staat op het gele kaartje)
sirene schreef:Maar als ik geen kaartje krijg, kan ik ook niet bellencrutz schreef:Hier normaal met 5-5,5 week. Maar bel meestal met 4 wk m'n chipper even (mobiele nummer staat op het gele kaartje)
Ik zou niet weten wie mijn chipper is. Vorige nest is 2,5 jr geleden en toen had ik een invalster.
Als ik volgende week nog niks hoor ga ik weer bellen met de RvB.