Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Natte hond? Nee.
Diarree geur? Nee.
Rollen in de poep? Nee.
Overgeven? Bijna goed...
Ik ben er na vandaag achter. Ayleen had kattenpoep gegeten (je voelt hem al aankomen)...
Na een leuke wandeling in het bos was ze wagenziek - en kotst in de auto alles heerlijk op haar kleedje. En de geur! Mijn hemel... Uitgekotste kattenstront is de állersmerigste geur die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Auto is aan het luchten, hopelijk is het er snel uit.
Coda kwam laatst aanrennen met een volle luier die ze ergens in de bosjes had gevonden Echt, de stánk! Godzijdank voelde ze zich niet geroepen om er van te eten.
Hier stem ik toch echt op vuile pens die er na een flink aantal uren in de maag weer uitkomt. Daarbij vind ik mensenpoep nog meevallen (al eten mijn honden dat gelukkig niet).
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Uitgebraakte mensenpoep is idd echt heel erg goor, erger dan kattenpoep.
Maar moet zeggen dat uitgebraakte rotte vis ook erg is
Sowieso vind ik dat rond 2 en verder de lucht ook niet verbeterd. Mijn eerste hond bleef vaak proberen of uitgebraakte rotzooi de 2de of 3de poging wel binnen wilde blijven. En dan hoefde ze niet perse degene te zijn die het de eerste keer had opgegeten en uitgebraakt
Maeve schreef:Coda kwam laatst aanrennen met een volle luier die ze ergens in de bosjes had gevonden Echt, de stánk! Godzijdank voelde ze zich niet geroepen om er van te eten.
Roan toen wel , stonden wandel vriendin en ik met zn tweeen bijna over ons nek te gaan.
Natuurlijk zat zn kop helemaal onder en moest ik bij thuiskomst die ook nog schoonmaken.
Dat heb ik fijn mn ma laten doen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Miranda schreef:Hier stem ik toch echt op vuile pens die er na een flink aantal uren in de maag weer uitkomt. Daarbij vind ik mensenpoep nog meevallen (al eten mijn honden dat gelukkig niet).
Hoe weet je dan hoe uitgekotste mensenpoep ruikt als jou honden het niet eten . De mijne eten het niet goddank dus ik heb ook geen idee.
Bij mij staan reigerpoep en mensenpoep om en om op 1, gelukkig is het al een tijdje niet meer gebeurd
Uitgekotste kattenstront is ook heel erg ja, vooral in de auto
Hahaha al die reacties. Ik dacht precies het zelfde.... Wacht maar tot ze ooit mensenpoep opvreet, om dat vervolgens weer uit te kotsen... Dat is echt veeeeel erger
renee-uk schreef:ik weet zeker dat je je mening herziet als ze een keer mensenpoep eet en dat weer uitkotst
sterkte met luchten!
Dit gelukkig niet meegemaakt maar hoor het wel van andere eigenaren Vind hondenpoep uitkotsen ook al stinken, hoe erg moet mensenpoep kots wel niet zijn?!
Getverdemme, de hond van een vriend had een kakkende wielrenner geholpen met opruimen en inderdaad, góór!!
Kots in de auto is sowieso verschrikkelijk Kokhalzend met alle ramen open en dan moet je het nog opruimen!
Bij onze hond thuis rook je in de dagen voor haar lip reconstructie (kanker) boven wanneer ze beneden haar mand uit kwam. Daar kon echt geen enkele vorm van kots, stront, dood beest of combinatie daarvan tegenop
Miranda schreef:Hier stem ik toch echt op vuile pens die er na een flink aantal uren in de maag weer uitkomt. Daarbij vind ik mensenpoep nog meevallen (al eten mijn honden dat gelukkig niet).
Hoe weet je dan hoe uitgekotste mensenpoep ruikt als jou honden het niet eten . De mijne eten het niet goddank dus ik heb ook geen idee.
Dat bedoel ik. Het ruikt niet als mijn eigen odeurtje of die van Pieter, maar zodra ze in zo'n flats hebben gezeten weet je het feilloos. Dit is mensenpoep
(terwijl ik dan rustig al een tijdje op diezelfde plek heb gestaan omdat de dames aan het zwemmen waren ofzo, dan ruik je het niet of nauwelijks)
Ik heb het in het verleden wel eens geroken
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Oh, en Leonie, op het moment dat je denkt van gelukkig ligt hier nooit ergens mensenpoep en gebeuren zulke vieze gore dingen hier niet... dan komt je hond met een gelukzalige blik de struikjes uitrennen met de klodders mensenpoep overal
En ja, ik spreek uit ervaring
Is de lucht al uit de auto? Gelukkig hier geen poepeter... erin rollen is daarentegen wel weer erg leuk
Hier staat nog steeds de bijna ontbonden muskusrat waar ze mee aan kwam zetten in haar bek met stip op 1.
De hele dag meurde ons huis naar haar mondgeur. En ze had er niet eens van gegeten.
_Leonie schreef:Dat zoveel mensen ook ervaring hebben met mensenpoep, wat verontrustend.
Debiel hè? Ik geloofde het ook nooit. Er gaat toch niet iemand gewoon ergens zitten poepen (met ook nog wc-papier bij zich blijkbaar). Ja dus. Nachtvissers in ons geval