Werkelijk niemand die zijn hond bij zich houdt
Eerst komt er één DH op Suske die op dat moment nog in zee achter haar bal aanjoeg aangestormd.
Toen Suske het water uit was was dat al voldoende om de benen te nemen.
Suske weer het water in en toen kwam DH één terug met DH twee om Belle heen cirkelen, opjagen.
Suske weer terug en beide DH's nemen weer de benen bij de eerste aanblik.
Dit ging zo een keer of vijf, zes door en toen was ik het zat en heb ze weggebruld.
Eigenaresse stond een meter of vijftig verderop niks te doen.
Nouja, de volgende was een zeer irritante opdringerige te dikke balverliefde kruising die maar om me heen bleef springen want bal is leuk terwijl de baas foto's stond te maken
Na een minuut of wat ook maar weggebruld want als Suske het gaat doen heb je natuurlijk sowieso bloedbonje met eigenaren.
Afijn, die kwam nog een keer of wat terug.
Volgende een veel te dikke balverliefde JR.
Die stond ook maar om me heen te springen en dan merk je dat het geduld bij Suske op is.
Deze heb ik dus maar eerder weggebruld.
Als toetje kwam het DH duo nog even kijken of er bij Belle nog wat te etteren viel.
Toen maar Suske aangelijnd en DH's weer weggebruld, die overigens nog een paar keer terug kwamen.
Waar ik wel vrolijk van werd is dat Suske zich niet heeft laten verleiden tot een potje knokken en regelen maar volgende keer toch maar weer lekker op een doordeweekse dag.